Forfatter Emne: Fuldt system eller Slip on?  (Læst 6713 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Engskov

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 33
Re: Fuldt system eller Slip on?
« Svar #15 Dato: Juni 01, 2008, 07:46:59 pm »
Jeg glemte lige at nævne, at jeg hælder mesttil blueflame dualport, da den er lidt "sjælden" herhjemme, men hva er det for et rygte med at de knækker og sådan.. nogle som kan bekræfte dette, eller er kvaliteten god?:)..


hvis nogle kennder et god sted at købe blueflame dualport potte, så må de mege gerne poste:)

hygge
SV650N Nu uden plader! :O

Yamaha R6 - 2001!

Engskov

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 33
Re: Fuldt system eller Slip on?
« Svar #16 Dato: Juni 03, 2008, 05:23:41 pm »
Hey... Jeg har nu bestilt en bluflame dualport... synes de er alt for fede, og mega nice lyd.. derudover har jegnæsten kun hørt godt om dem.. jeg skriver når potten er på og kører;)..


hygge
SV650N Nu uden plader! :O

Yamaha R6 - 2001!

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Fuldt system eller Slip on?
« Svar #17 Dato: Juni 03, 2008, 07:41:19 pm »
Ja og huske billeder :P
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Re: Fuldt system eller Slip on?
« Svar #18 Dato: Juni 03, 2008, 10:10:50 pm »
Hey... Jeg har nu bestilt en bluflame dualport... synes de er alt for fede, og mega nice lyd.. derudover har jegnæsten kun hørt godt om dem.. jeg skriver når potten er på og kører;)..


hygge
Fik du så bestilt en 2/3 potte som du havde tænkt på før? Eller blev det kun til potten? Skal selv ud og have en ny og syntes ikke en ekstrapris på 1000kr er meget for at undgå at skære i orginal udstødning og lette monteringen. Vil helst lade vinkelsliberen ligge og nøjes med en svensknøgle  :innocent:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Lasset

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 173
  • Nu med mc igen :)
    • Min knallert...
Re: Fuldt system eller Slip on?
« Svar #19 Dato: Juni 04, 2008, 02:32:24 pm »
Hvor endte du med at handle henne?
Honda Hornet ABS pc41 - Devil master potte - fjernet kat og pc3 indrullet af Mr. Dyno - så er jeg klar til de små veje :)
http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39407

Engskov

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 33
Re: Fuldt system eller Slip on?
« Svar #20 Dato: Juni 04, 2008, 02:57:20 pm »
Hey...   :orkester:


Det blev tiil en Slip on.. da jeg ikke kunne finde en 2/3 hos dem.. Og jeg har en mekaniker som kan sætte den på.. så det går nok.. Jeg fik det til sidst sådan lidt.. Der er 100 producenter som laver potter, alle har en mening om nogle potter og andre en anden.. så jeg blev ikke meget klogere end jeg var i forvejen.. Jeg fik at vide af havenissen at den var ok nem at montere, og at der var vejledning med til den.. Så det er fint for mig..

Inklusiv forsendelse blev det 2835 KR det synes jeg er en fin pris for at få en rigtig fed lyd..

Jeg købte den fra deres egen hjemmeside som er. : http://www.blueflameperformance.com/


glæder mig til at få den og smække den på :D
SV650N Nu uden plader! :O

Yamaha R6 - 2001!

Engskov

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 33
Re: Fuldt system eller Slip on?
« Svar #21 Dato: Juni 10, 2008, 09:34:44 pm »
Så ligger den på posthuset og venter på mig den lille skat:)..

men bliver dog nødt til at vente helt til næste uge med at få den monteret:(... Så jeg måtte få tiden til at gå med at købe nogle hvide og små blinklys.. damnit, 800 kr for 4.. og det er enda lidt billigt sluppet.. Fandme dyrt at have SVin!  :dead:                :shock:

Jeg smækker nogle billeder op engang i næste uge.. måske først weekenden efter.. så er der kun 2 ting tilbage i mit sommerprojekt, det er sidespejle og en streetfighterlygte.. Den har jeg godt nok lidt problemer med, for vil gerne have en med kåbe men kan ikke helt finde en som jeg synes er rigtig rigtig fed:S..  :whatever:

hygge :respekt:
SV650N Nu uden plader! :O

Yamaha R6 - 2001!

Engskov

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 33
Re: Fuldt system eller Slip on?
« Svar #22 Dato: Juni 23, 2008, 05:01:42 pm »
hey...

så er den på!, og for satan da.. det er som at lukke op for helvede når begge DB-killers er ude.. Det lyder simpelthen for fedt, især når man er vant til standard-potten:D... Jeg skylder jer nogle billeder:D.. Men vejret har været ringe indtil videre, men jeg lover at smække nogle op snarest muligt:).. så kan også se de nye blinklys som jeg har smækket på, er selv rigtig godt tilfreds med resultatet!:)..

andre som river sig selv i håret over det skodvejr??  :brok:
SV650N Nu uden plader! :O

Yamaha R6 - 2001!

Engskov

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 33
Re: Fuldt system eller Slip on?
« Svar #23 Dato: Juli 11, 2008, 11:47:57 am »
Hey drenge..

så smækker jeg lige nogle billeder op af sv'eren med den nye potte:D.. jeg er stadig rigtig glad for den, og mine venner er grønne i hovederne af misundelse når den får lidt at leve af:D.. lyden eminent.!..

undskyld den er lidt beskidt, men kom lige fra kbh tilbage til odense:D..

nyd det..

Næste ting på programmet bliver nye sidespejle, men sparer op til nogen fra rizoma;) og så et par angel eyes.. så skulle jeg vidst også være ok kørende:D..
SV650N Nu uden plader! :O

Yamaha R6 - 2001!

Lasset

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 173
  • Nu med mc igen :)
    • Min knallert...
Re: Fuldt system eller Slip on?
« Svar #24 Dato: Juli 11, 2008, 12:38:04 pm »
Det ser sgu godt ud! Fin cykel
Honda Hornet ABS pc41 - Devil master potte - fjernet kat og pc3 indrullet af Mr. Dyno - så er jeg klar til de små veje :)
http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39407

Blinklys

  • Gæst
Re: Fuldt system eller Slip on?
« Svar #25 Dato: Juli 11, 2008, 12:42:50 pm »
Ser ondt ud :twisted: klæder den rigtig godt :thumbsup:

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Fuldt system eller Slip on?
« Svar #26 Dato: Juli 11, 2008, 01:05:19 pm »
Ja den er rigtig fed med de 2 udgange  :twisted:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707