Forfatter Emne: Oplagt potter.  (Læst 1126 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ølhunden

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Oplagt potter.
« Dato: Juli 07, 2009, 10:58:34 am »
Står her forhåbentlig snart at få solgt eller byttet Octaviaen til et svin. Har kikket på nogle stykker, og set nogle med oplagte IXIL og FUTURE potter. Det ser jo røvfedt ud, men er holder det og er lyden ok i dem? Står lidt og vakler i valget.. :?

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Oplagt potter.
« Svar #1 Dato: Juli 07, 2009, 12:01:39 pm »
Well... Det lyder ikke meget anderledes end de andre slags potter. Om det er kønt eller ej er nok en smagsag. Personligt kan jeg ikke rigtigt tage øjnene væk fra rørføringen som bukker udenom bagsvingeren. For mig ser det lidt ud som VVS-lærlingens svendestykke. Det er bare som om at man kan se at det ikke er meningen at de skal ligge deroppe under røven.

Men skriv herinde når du beslutter dig - der er mange som har erfaringer med køb fra især Ixil. Personligt er jeg mest begejstret for deres Euroline Carbon Oval (COV) potte som monteres på siderne. Den lyder OND og kan monteres med DB-killer på længere ture.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Ølhunden

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Re: Oplagt potter.
« Svar #2 Dato: Juli 07, 2009, 06:14:34 pm »
Hmm, du har jo ret i bukket omkring bagsvingeren er lidt klodset. Det er lidt synd. Jeg skal nok vise flaget når det falder på plads det hele.

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Oplagt potter.
« Svar #3 Dato: Juli 07, 2009, 10:59:47 pm »
Man kan også lave noget undertail projekt som jeg stadig har på tegne- og idebordet, men der er en masse ting som skal flyttes.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=4078

Jeg synes highmount ideen er komplet værdiløs at se på - netop fordi rørene bukker udenom bagsvingeren...   :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Ølhunden

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Re: Oplagt potter.
« Svar #4 Dato: Juli 11, 2009, 04:29:12 pm »
Sådan Sajmon.
Kan godt se at hvis de skal ligge højt er det vejen måden det gøres på. Respekt. Skal lige øve mig lidt på rørbukkeren inden jeg kaster mig ud i lignende projekt.. Men føj det er fedt..