Forfatter Emne: Fatning til positionslys (mangler) What to do!  (Læst 1241 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Stålkaninen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
Fatning til positionslys (mangler) What to do!
« Dato: Juli 28, 2009, 11:33:08 pm »
Hej allesammen.

Ja så har jeg på en mærkeligmåde mistet fatningen til mit venstre positionslys. Selve hele gummimodulet er der, men den kobber-clip, der sidder indeni, med to "arme" der holder pæren på plads, er pist væk! Den må være faldet af, da jeg ville skifte positionslys, men den er altså ikke til at hitte igen.

Kan man købe sådan nogle af de clips, eller evt, lave en selv? Hjælp tak!  :cry:

Det skal lige siges at, der stadig er kobber inden i den, men der mangler halvdelen nærmest. Tager lige et billede af det i morgen.
« Senest Redigeret: Juli 28, 2009, 11:36:07 pm af Stålkaninen »
Sort SV650S AK8 - Fuld kåbe - Rizoma diodeblink - Minipladeholder - Yoshimura TRS carbon og Xenon 8000k forlygter, superwhite positionslys.

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Fatning til positionslys (mangler) What to do!
« Svar #1 Dato: Juli 29, 2009, 09:00:17 am »
Ellers kan den forhåbentlig købes som reservedel - uden at man skal købe en hel lygte  :angel:
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Stålkaninen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
Re: Fatning til positionslys (mangler) What to do!
« Svar #2 Dato: Juli 29, 2009, 04:48:50 pm »
Nå fandt ud af at det metal jeg kunne se nede i gummimodulet, var selve fatningen, der var gledet ned.. ! Jubii!
Sort SV650S AK8 - Fuld kåbe - Rizoma diodeblink - Minipladeholder - Yoshimura TRS carbon og Xenon 8000k forlygter, superwhite positionslys.