Forfatter Emne: Polterabendkørsel (ca. 12 tøser omkr. 30 år) lør. d. 20 august kl. 10.30-12.30  (Læst 43925 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Satser på at jeg når at montere den nye undertail inden arrangementet ;-) Den burde lande i morgen eller fredag, så der skulle være gode muligheder!

/bo

Betyder det ekstra frihøjde over baghjulet så du kan tage hende den kornfede (som man ved har alle de lækre veninder)?  :lol:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Satser på at jeg når at montere den nye undertail inden arrangementet ;-) Den burde lande i morgen eller fredag, så der skulle være gode muligheder!

/bo

Betyder det ekstra frihøjde over baghjulet så du kan tage hende den kornfede (som man ved har alle de lækre veninder)?  :lol:

HA HA :D

Du missede vist den post hvor jeg utvetydigt kaldte "hende den lækre" ;-)

/bo
MC-løs :-/

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Satser på at jeg når at montere den nye undertail inden arrangementet ;-) Den burde lande i morgen eller fredag, så der skulle være gode muligheder!

/bo

Betyder det ekstra frihøjde over baghjulet så du kan tage hende den kornfede (som man ved har alle de lækre veninder)?  :lol:

HA HA :D

Du missede vist den post hvor jeg utvetydigt kaldte "hende den lækre" ;-)

/bo

Hvad for en post?!? .......  :angel:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Satser på at jeg når at montere den nye undertail inden arrangementet ;-) Den burde lande i morgen eller fredag, så der skulle være gode muligheder!

/bo

Betyder det ekstra frihøjde over baghjulet så du kan tage hende den kornfede (som man ved har alle de lækre veninder)?  :lol:

HA HA :D

Du missede vist den post hvor jeg utvetydigt kaldte "hende den lækre" ;-)

/bo

Hvad for en post?!? .......  :angel:

HA HA :D

Tror liiiige jeg retter tilbage ;-)

/bo
MC-løs :-/

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Så napper jeg sgu bare den LÆKRE :-D

/bo

"Nogen" har pillet:

Skurken er bare bange for han igen kommer til at kører med overvægt...  derfor han piller
nu med yamaha fz1 2008

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Så napper jeg sgu bare den LÆKRE :-D

/bo

"Nogen" har pillet:

Skurken er bare bange for han igen kommer til at kører med overvægt...  derfor han piller

Hvad snakker i om?!?! Hun var da helt vildt pétite  :oops: :oops: :oops:

Lange -> Har du lyst til at kigge forbi og tage billeder igen? De er blevet super dem fra Adrians tur.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Så napper jeg sgu bare den LÆKRE :-D

/bo

"Nogen" har pillet:

Busted....  :(
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Så napper jeg sgu bare den LÆKRE :-D

/bo

"Nogen" har pillet:

Busted....  :(

HA HA ;-)

Overvejede "Report to Moderator" - med det er jo også dig :D

Man har jo kun den sjov man selv laver, men passende "kompensation" ville være at jeg fik hottien som passager :-D

/bo

MC-løs :-/

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Jeg kan desværre ikke, kommer først hjem sent d. 20 efter at have kørt Jylland og Fyn tynd på mc i 1 1/2 uge.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Altså jeg har en legal undskyldning til at få den mindste og mest lækreste... Min bagdæmper er mæt af dage så skal ikke have for mange kg på... Det vil den ikke være glad for.. Pænt sagt.. så sorry drenge :-(
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N

[/quote]

Hvad snakker i om?!?! Hun var da helt vildt pétite  :oops: :oops: :oops:

Lange -> Har du lyst til at kigge forbi og tage billeder igen? De er blevet super dem fra Adrians tur.
[/quote]

jepper,,,   skal jo have mere styr på det camera...  men dennegang vil jeg vide ruten....  ventede jo sidst på tømmerupvej...  der kom i så ikke forbi
nu med yamaha fz1 2008

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
jepper,,,   skal jo have mere styr på det camera...  men dennegang vil jeg vide ruten....  ventede jo sidst på tømmerupvej...  der kom i så ikke forbi

Jeg finder på en rute og poster den herinde...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Jeg kan måske hjælpe, men da det er en lørdag kan jeg risikere at blive trukket på job :-(

Jeg har ikke noget ekstra udstyr....
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Jeg kan måske hjælpe, men da det er en lørdag kan jeg risikere at blive trukket på job :-(

Jeg har ikke noget ekstra udstyr....

Jeg skriver dig på som måske - om ikke andet er du velkommen til at komme og lave larm. Sidste gang vi var ude at køre med dem gav de brunch - jeg prøver at arrangere noget tilsvarende :-)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Var det dem vi hentede på degnemosealle på tagteresse sidst
nu med yamaha fz1 2008