Forfatter Emne: KBH Nordhavn SV650S K5-K9 org. udst, s/h jakke, jeans kl. 8.55 retn. havnen  (Læst 4799 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Jeg kørte foran i en hvid bil, du holdt bagved under jernbanebroen ved Vordingborggade/Nordhavn St. Vi fulgtes ned til indkørslen til Nordhavnen og jeg drejede fra ved Kromann Reunert Advokaterne.

Hvem er du :-)

/J
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Jeg kørte foran i en hvid bil, du holdt bagved under jernbanebroen ved Vordingborggade/Nordhavn St. Vi fulgtes ned til indkørslen til Nordhavnen og jeg drejede fra ved Kromann Reunert Advokaterne.

Hvem er du :-)

/J
Jeg køre ind i frihavnen hver dag, og er det sol er jeg på cykel, men aldrig i jeans :)
Vejen under jernbanen i retning mod nordhavnnen, er altså århusgade! Vordingborg gade er ensrettet væk fra havnen :)

Hva farve var cyklen?

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Jeg kørte foran i en hvid bil, du holdt bagved under jernbanebroen ved Vordingborggade/Nordhavn St. Vi fulgtes ned til indkørslen til Nordhavnen og jeg drejede fra ved Kromann Reunert Advokaterne.

Hvem er du :-)

/J
Jeg køre ind i frihavnen hver dag, og er det sol er jeg på cykel, men aldrig i jeans :)
Vejen under jernbanen i retning mod nordhavnnen, er altså århusgade! Vordingborg gade er ensrettet væk fra havnen :)

Hva farve var cyklen?

Nå ja, selvf :-)

Det kan jeg ikke huske - den holdt bagved mig. Hvad jobber du med derude? Jeg holder til lige der ved krydset hvor man drejer ind til havnen v. PFA og Kromann Reumert.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Jeg kørte foran i en hvid bil, du holdt bagved under jernbanebroen ved Vordingborggade/Nordhavn St. Vi fulgtes ned til indkørslen til Nordhavnen og jeg drejede fra ved Kromann Reunert Advokaterne.

Hvem er du :-)

/J
Jeg køre ind i frihavnen hver dag, og er det sol er jeg på cykel, men aldrig i jeans :)
Vejen under jernbanen i retning mod nordhavnnen, er altså århusgade! Vordingborg gade er ensrettet væk fra havnen :)

Hva farve var cyklen?

Nå ja, selvf :-)

Det kan jeg ikke huske - den holdt bagved mig. Hvad jobber du med derude? Jeg holder til lige der ved krydset hvor man drejer ind til havnen v. PFA og Kromann Reumert.

Jeg arbejder som Helpdesk Chef i et Software firma, som laver et styrings værktøj til intern komunikation i store virksomhedder via Storskærme,
og for nu at name droppe, har vi bare i lokal området PFA, SAP, DI, DHL & DONG som kunder  :orkester:

Lidt længre oppa af vejen, arbejder der en anden her fra forumet, mener hans SV er Blå og den gamle slags, men kan ikke huske hva han hedder!

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
... for nu at name droppe, har vi bare i lokal området PFA, SAP, DI, DHL & DONG som kunder  :orkester:

Det er mig...  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Fedt