Forfatter Emne: Tilbage på 2 cylindre  (Læst 5236 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Tilbage på 2 cylindre
« Dato: Juni 10, 2016, 05:38:27 pm »
Tjah, så er jeg tilbage på 2 cylindre. Jeg har solgt min Yamaha FZ1S efter 8 år og lige knap 80.000 kørte kilometre. Det har sgu været en god maskine! Men nu var det tid til noget andet og jeg syntes, at jeg gerne ville have noget V2- træk igen, så jeg har købet sådan én:
På billedet er den helt umodificeret, men der er kommet lidt til siden da. Billeder følger...
« Senest Redigeret: Juni 10, 2016, 05:40:11 pm af Haugen »
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Tilbage på 2 cylindre
« Svar #1 Dato: Juni 11, 2016, 09:28:20 am »
Nice !!!!  :afro: :afro: :afro: :afro: :respekt:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

AndersH

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 36
Sv: Tilbage på 2 cylindre
« Svar #2 Dato: Juni 12, 2016, 07:56:59 am »
Den er dæleme lækker! Tillykke med den :)

markpogel

  • Wannabe
  • Indlæg: 1
  • Bike: Sv650S
Sv: Tilbage på 2 cylindre
« Svar #3 Dato: Juni 30, 2016, 07:55:08 pm »
Den er sku flot! :thumbsup: :thumbsup:
Pogel

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Tilbage på 2 cylindre
« Svar #4 Dato: Juli 01, 2016, 12:20:17 am »
Det er jo ikke en SV? :)
/Mads P.

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Sv: Tilbage på 2 cylindre
« Svar #5 Dato: Juli 01, 2016, 03:11:39 pm »
Tak skal i have  :) Og nej, det er ikke en SV  :innocent: Meeen, to cylindre har den da  :wink:

Jeg kan tilføje, at jeg nu har kørt ca. 4000km og den er ret fantastisk, at køre på både på lande- og motorvej. Der er masser af kræfter og masser af komfort også for en passager. Og så har de sgu tænkt over detaljerne; skema med affjedringsindstillinger under forsædet, stropper til fastspænding af bagage under bagsædet, et værktøjssæt i god kvalitet (og med øloplukker), 2 års gratis KTM-vejhjælp med hotel osv., en fyldig manual, en tank, der fungerer som kåbe for benene osv.  8)
Hvis jeg lyder som om, jeg er begejstret og imponeret så er det fordi jeg er det :wink:
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Sv: Tilbage på 2 cylindre
« Svar #6 Dato: Juli 21, 2016, 07:09:46 pm »
En lille billedmæssig opdatering... Jeg kommer nok til at smide en Akrapovic slip-on på og måske også nogle andre bremseskiver. Bremseskiverne kommer dog nok til at vente lidt...

Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl