Forfatter Emne: Ny ejer af SV650S  (Læst 8813 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Klui

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
Sv: Ny ejer af SV650S
« Svar #15 Dato: Januar 06, 2013, 07:24:53 pm »
Jeg har en GSXR bagdæmper du du kan få billig :)

Ikke frist mig :wink:

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Ny ejer af SV650S
« Svar #16 Dato: Januar 07, 2013, 09:53:18 am »
Tillykke med den.
Jeg har samme model, årgang og farve.
Og jeg er vildt glad for den.
Er blevet ændret lidt kosmetisk samt KN filter siden 08 da jeg købte den, men i år for den progressive fjedre, intiminators, og en super olie i forgaflen og en ZX10R bagdæmper.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Witt

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 75
Sv: Ny ejer af SV650S
« Svar #17 Dato: Januar 07, 2013, 08:54:33 pm »
Tillykke med den, må man spørge hvor meget du måtte bøde for den ?

Klui

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
Sv: Ny ejer af SV650S
« Svar #18 Dato: Januar 07, 2013, 08:56:49 pm »
Tillykke med den, må man spørge hvor meget du måtte bøde for den ?

Det må du gerne. Se PM.

Tillykke med den.
Jeg har samme model, årgang og farve.
Og jeg er vildt glad for den.
Er blevet ændret lidt kosmetisk samt KN filter siden 08 da jeg købte den, men i år for den progressive fjedre, intiminators, og en super olie i forgaflen og en ZX10R bagdæmper.

Super! Det lyder kanon, at du er vild med den. Håber også jeg bliver vild med denne. :D
Min er også med KN filter.
Ang. affjedring - har du fået det monteret og kørt med det?
Jeg kunne godt tænke mig, at høre en konklusion fra en der har kørt med begge dele, så hvis du orker/gider/magter skrive en lille historie til mig uden upgrade affjedring og en lille med upgrade affjedring vil jeg blive ovenud lykkelig.
Var der noget jeg ville ændre/kaste penge efter, skulle det helt sikkert være affjedring/bremser.
« Senest Redigeret: Januar 07, 2013, 09:01:57 pm af Klui »

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Ny ejer af SV650S
« Svar #19 Dato: Januar 08, 2013, 01:08:24 pm »
Tillykke med den, må man spørge hvor meget du måtte bøde for den ?

Det må du gerne. Se PM.

Tillykke med den.
Jeg har samme model, årgang og farve.
Og jeg er vildt glad for den.
Er blevet ændret lidt kosmetisk samt KN filter siden 08 da jeg købte den, men i år for den progressive fjedre, intiminators, og en super olie i forgaflen og en ZX10R bagdæmper.

Super! Det lyder kanon, at du er vild med den. Håber også jeg bliver vild med denne. :D
Min er også med KN filter.
Ang. affjedring - har du fået det monteret og kørt med det?
Jeg kunne godt tænke mig, at høre en konklusion fra en der har kørt med begge dele, så hvis du orker/gider/magter skrive en lille historie til mig uden upgrade affjedring og en lille med upgrade affjedring vil jeg blive ovenud lykkelig.
Var der noget jeg ville ændre/kaste penge efter, skulle det helt sikkert være affjedring/bremser.
Det vil jeg gerne.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.