Forfatter Emne: Ride Logger til iPhone  (Læst 1800 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Ride Logger til iPhone
« Dato: Maj 18, 2010, 08:40:00 pm »
Fandt denne som jeg lige vil dele med jer andre. Jeg har ikke prøvet den (ingen iPhone), men syntes sq det lyder interessant:

MCN has created the ultimate pocket Apple iPhone application for all motorcyclists to use to track their ride.

HOW IT WORKS:

  • See top stats for the ride – top speed and peak acceleration/braking figures (including the exact location where these figures were achieved) plus average speed, journey time and distance covered
  • View each journey on an enhanced Google map showing speed and acceleration/braking at any point you select
  • Zoom in and see how your speed/acceleration varies on your route yard by yard or second by second
  • View your data in an expandable graph view – just like on a pro data logging system
  • Add a range of background info to each ride, including your own personal ride rating plus details of your bike, tyres and weather conditions
  • Build up a fascinating library of every journey you make on your bike
  • Share with your friends the basic stats of each ride on Facebook or via email

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2010/May/may1810-MCN-Iphone-app/
http://itunes.apple.com/us/app/mcn-ride-logger/id371720395?mt=8

/TOB
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

El Bola

  • Gæst
Sv: Ride Logger til iPhone
« Svar #1 Dato: Maj 18, 2010, 09:44:58 pm »
perfekt

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Ride Logger til iPhone
« Svar #2 Dato: Maj 18, 2010, 09:45:34 pm »
tak for tippet. Har hentet det, og skal nok komme med indput når jeg har prøvet det et par gange.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Ride Logger til iPhone
« Svar #3 Dato: Maj 18, 2010, 10:00:38 pm »
Gert din ødeland og gadgetfreak  8) Nu har du lige cleanet din cykel så flot, og så skal der sidde en iPhone og stritte midt i det hele.

Glæder mig til at høre funktionen. Har en løbeapp med GPS elevation osv.  og den er hammer upræcis
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

ahab

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 113
Sv: Ride Logger til iPhone
« Svar #4 Dato: Maj 19, 2010, 07:40:23 am »
super, den skal prøver - er ved at hente den - poster noget mere info når jeg har kørt et par ture
/ahab

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Ride Logger til iPhone
« Svar #5 Dato: Maj 19, 2010, 07:54:41 am »
Gert din ødeland og gadgetfreak  8) Nu har du lige cleanet din cykel så flot, og så skal der sidde en iPhone og stritte midt i det hele.

Glæder mig til at høre funktionen. Har en løbeapp med GPS elevation osv.  og den er hammer upræcis
njaaa, havde nu regnet med at have telefonen i lommen.  :mrgreen:

(der er dog et hul mellem mit Vapor, og den "skærm" der er på cb1000r lygten, så egentlig er der plads til at montere en gps el. lign skjult der. Billedet er fra den midlertidige montage, der er ryddet op siden.)
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Sv: Ride Logger til iPhone
« Svar #6 Dato: Maj 27, 2010, 09:53:52 am »
Er der noget mere info??????

Kan data skiftes mellem miles/kilometer. Eller skal man sidde med den store kugleramme hver gang!

Lars
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Daniel Laima

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
Sv: Ride Logger til iPhone
« Svar #7 Dato: Maj 27, 2010, 03:59:31 pm »
Hvordan sætter i jeres iPhone fast (Hvis i har en), køber i en eller anden holder eller hvordan? Og så bare op under vindskærmen?
SV1000SK6 - Ixil Carbon, rimstripes, fuldkåbe, egoskal, PUIG, hugger

SVinke

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 115
  • the devil rides with me
Sv: Ride Logger til iPhone
« Svar #8 Dato: Maj 27, 2010, 11:12:04 pm »
tak for tippet. Har hentet det, og skal nok komme med indput når jeg har prøvet det et par gange.

HVORDAN.  :shock:
jeg kan ikke hente det.  :dead:
Til vejen: Hmm ja når de skide forsikringsfolk får taget sig sammen til at smide nogle penge ind på min konto en SV 650 Oldschool

Tidligere cykler: GSR 600 K8
                         Husqvarna te 610. 1994