Forfatter Emne: Jeg er blevet belønnet !  (Læst 9201 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Jeg er blevet belønnet !
« Svar #30 Dato: April 27, 2007, 02:04:12 pm »
Lavement  :shock: Skal det ikke op i rø......  :shock:

Er det ikke den der slange til at komme ind i tisseren?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Jeg er blevet belønnet !
« Svar #31 Dato: April 27, 2007, 02:08:15 pm »
Hahha, tisseren?

Nix - det skal ud af rø..n. Men før der kommer noget ud, skal der en spandfuld fysiologisk saltvand op.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Jeg er blevet belønnet !
« Svar #32 Dato: April 27, 2007, 02:15:18 pm »
Hahha, tisseren?

Nix - det skal ud af rø..n. Men før der kommer noget ud, skal der en spandfuld fysiologisk saltvand op.


Det bliver et nej tak til den behandling  :shock: Jeg skal hverken have en slange i banditten eller i tarmen  :shock:  :mrgreen:

Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Jeg er blevet belønnet !
« Svar #33 Dato: April 27, 2007, 03:02:00 pm »
Lavement  :shock: Skal det ikke op i rø......  :shock:

Er det ikke den der slange til at komme ind i tisseren?

Nej, det er rent faktisk enten olie eller fosfat halløj man kommer op hvor solen ikke skinner. Men JJ er inde på noget i, at der vel egentlig også skal et katheter op, og det er ganske korrekt en slange op i tisseren. I havde vel ikke forestillet jer at man kunne komme af med sine affaldsstoffer, hvis man ikke kan bruge underkroppen pga lammelse... Men nu skal jeg selvfølgelig ikke skræmme jer... Det er jo ikke altid man kommer helt vildt galt afsted pga fart. Engang imellem får man kun en "lille" hudafskrabning som lægerne er dygtige til at lappe sammen. Præcis som billedet herunder, der er fra en MC ulykke:
http://www.scotthnewby.com/Photos/forensic%20photos/motorcyclelegframe.jpg (Lad være med at trykke på linket, hvis du har sarte nerver)

Jeg er ked af det, men jeg kan ikke finde særlig meget respekt for dette indlæg. Jeg kan sagtens se, at det er humoristisk skrevet, men at køre så stærkt, også selvom det er på motorvej, det fortjener sgu også en straf. Vil i køre race, så gør det på en bane under kontrolerede forhold. Det gør mange af jer i forvejen, og det har jeg respekt for.
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

sturf

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Re: Jeg er blevet belønnet !
« Svar #34 Dato: April 27, 2007, 08:01:50 pm »
Josh.
det er fandme godt skrevet
god humor.
 :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
blå sv650s k1

SPUNK

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
  • far´s tøs ;-)
    • http://www.123hjemmeside.dk/TL1000R/
Re: Jeg er blevet belønnet !
« Svar #35 Dato: April 27, 2007, 09:40:31 pm »
Det er fandme underholdning..... godt humør.. :thumbsup:  det er lige før du skal tage penge for den tekst....
så er der jo os til din præmie.. :orkester:
SÆLGES TL1000R, se billeder af den her :  http://www.123hjemmeside.dk/TL1000R/  og under køb/salg.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Jeg er blevet belønnet !
« Svar #36 Dato: April 28, 2007, 11:02:02 am »
en kvinde med permanent kuk i tænkedunken kørte ud foran mig. Heldigvis havde jeg følgeskab af Smølfen (vi lå side om side på Jagtvej og farten var afslappet), så der var plads til at undvige.

Rart at høre at du har lært at undvige, og ikke som sidst kørte indenom.  :blink: :mrgreen: :mrgreen:

http://www.cecicat.dk/sv1000r/video4.wmv

Det var jo ikke til at vide hvor vi skulle dreje.  :angel:
Det kunne have fået en kedelig slutning. Føj  :dead:
Enig !
De blinklys ser rigtigt farlige ud ................. eller .............. Hvad er det lige den film skal forklare, om at køre inden om  :huh:
 :wink:
Hov hov jeg havde ikke kun de blink på, men også de normale ved nummerpladen... :wink:

hehe, jeg gasser bare Jannik. Et øjebliks uopmærksomhed fra min side var lige ved at ende galt på en tur sidste år. Jeg havde ikke set han ville dreje og kunne ikke nå at bremse. Fortsatte derfor indenom. Til vores held havde Jannik set at jeg kom.  :respekt:

Hehehe ja man bliver klog af skade. Jeg havde en lignende oplevelse med Kashh året før, men han slap ikke med at køre ligeud, men måtte ned og rulle. :x
« Senest Redigeret: April 28, 2007, 11:06:38 am af Jannik »
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Jeg er blevet belønnet !
« Svar #37 Dato: April 28, 2007, 04:52:04 pm »
http://www.scotthnewby.com/Photos/forensic%20photos/motorcyclelegframe.jpg (Lad være med at trykke på linket, hvis du har sarte nerver)
Han har sgu' to knæ på et ben...?! :shock:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Re: Jeg er blevet belønnet !
« Svar #38 Dato: April 28, 2007, 07:40:02 pm »
Hmmm - så føles min "gule billet" på kun 1.500 + 1 klip fra i tirsdags ikke så slemt længere  :mrgreen: :mrgreen:

De der laser-betjente er ligesom påskeliljer: Så snart det bli'r lidt lunt i vejret, så popper de op over hele byen med deres gule veste og gule sedler..... Denne her stod og blomstrede lige bag DGI-byen

 :police: : "Jeg er ked at at skulle ødelægge din dag på den her måde...." SÅ LA' VÆR' !!!!!  :wink:

Tænk hvis man kunne vælge imellem at betale bøden, eller deltage i et køreteknisk kursus (som man selv skulle betale off course) - mit bronzekursus koster jo kun 750.- og det lærer jeg sku nok mere af, end at betale for at køre 69 km/t på en tom vej, tirsdag morgen kl 7.45
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3