Forfatter Emne: Endnu en beretning...  (Læst 657 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

varmer

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Endnu en beretning...
« Dato: April 19, 2008, 09:32:35 pm »
... fra de Københavnske veje.

Er lige kommet hjem efter en super fed MC dag med godt vejr. Dog var der en enkelt hændelse jeg godt kunne have været foruden. Tænkte jeg lige ville tage en tur ud på Amager strandpark og turen går super fint, møder en masse mc'er og folk af glade. Lige i det jeg drejer til højre ned af den lange ved amager strandpark (tror den hedder Strandboulevarden) ser jeg en masse blå blink. Der var både brandbiler, politi og ambulaner. De har endnu ikke spærret vejen af for trafik så trafikken triller stille og roligt gennem ulykkesstedet (meget mystisk egentlig, men ok) jeg ser til min rædsel at det er en MC ulykke (bil involveret) og folk står og græder og er helt ude af den.

Jeg vælger af gode grunde ikke at stoppe op og tage billeder mv. men ser mens jeg kører forbi en sammenkrøllet <-- SV 1000 der ligger på vejen.

Jeg håber ikke der er sket noget alvorligt, og jeg håber slet ikke det er nogen herinde fra.

Pas på de biler.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Endnu en beretning...
« Svar #1 Dato: April 19, 2008, 09:54:03 pm »
Fy for pokker  :(

Så du hvad for en farve/årgang og hvad for noget udstyr der sad på den?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

varmer

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Re: Endnu en beretning...
« Svar #2 Dato: April 19, 2008, 10:01:35 pm »
Nej desværre, ikke andet en den var sort og havde standardpotter (passer nok på ret mange sv'er i cph)