Forumliv > Videoklip med SV-forummet.

Mosten Raceday 2012

(1/1)

Rasmus Mølgaard:
Heyhey!

Synes lige i skulle se hvad jeg har fået strikket sammen efter vi er kommet hjem fra Mosten Raceday :) Enjoy!

Optaget med Contour+ og ContourRoam

http://youtu.be/GtLhvB7b9-Q

Var der nogen af jer andre der var der? Hvad synes I om det hele?

Rasmus Modsat:
Fed video  :respekt:

Men man bliver da lidt søsyg af alt den bølgeri fra kameraet..... Troede egentlig at sådan et kamera ikke lavede den slags bølger, som alle de der billige kamera´er gør man køber i fakta, lidl what ever ;)

Rasmus Mølgaard:

--- Citat fra: Rasmus Modsat efter September 15, 2012, 02:13:48 am ---Fed video  :respekt:

Men man bliver da lidt søsyg af alt den bølgeri fra kameraet..... Troede egentlig at sådan et kamera ikke lavede den slags bølger, som alle de der billige kamera´er gør man køber i fakta, lidl what ever ;)

--- Afslutning på citat ---

:) Med de vibrationer der er fra en 1000 hk cykel, tror jeg det er svært at finde et kamera der ikke vil vibrere :) Vi må se når jeg får fingre i det nye Contour2 :)

Rasmus Modsat:

--- Citat fra: WarfareRecords.dk efter September 15, 2012, 01:08:30 pm ---
--- Citat fra: Rasmus Modsat efter September 15, 2012, 02:13:48 am ---Fed video  :respekt:

Men man bliver da lidt søsyg af alt den bølgeri fra kameraet..... Troede egentlig at sådan et kamera ikke lavede den slags bølger, som alle de der billige kamera´er gør man køber i fakta, lidl what ever ;)

--- Afslutning på citat ---

:) Med de vibrationer der er fra en 1000 hk cykel, tror jeg det er svært at finde et kamera der ikke vil vibrere :) Vi må se når jeg får fingre i det nye Contour2 :)

--- Afslutning på citat ---

Ja det har du sku nok ret i   :thumbsup:

Men fin redigeret  :thumbsup:  :respekt:

Navigering

[0] Emneindeks

Skift til fuld version