Forfatter Emne: Lige en hurtig til professoren !!  (Læst 3263 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Lige en hurtig til professoren !!
« Dato: April 19, 2011, 09:36:36 pm »
Lige en hurtig!
Hvad er forskellen på en SV1000 S Limited, og en alm SV1000 S? Ud over alarm og potter som standart..  :club:

Brix

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 958
Sv: Lige en hurtig til professoren !!
« Svar #1 Dato: April 19, 2011, 09:40:33 pm »
Bundkåbe, hugger og crashpads... Right?
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: Lige en hurtig til professoren !!
« Svar #2 Dato: April 19, 2011, 10:18:27 pm »
Bundkåbe, hugger og crashpads... Right?
Right  8)
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: Lige en hurtig til professoren !!
« Svar #3 Dato: April 19, 2011, 10:45:46 pm »
And thats it? :shock:

SValle

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 35
Sv: Lige en hurtig til professoren !!
« Svar #4 Dato: April 20, 2011, 06:51:55 am »
Yep, pretty much.  :D

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Lige en hurtig til professoren !!
« Svar #5 Dato: April 20, 2011, 10:40:46 am »
Mjaah...

Enghave skriver dette: http://www.enghavemotor.dk/mc/LE_modeller/SV1000SLK7/SV1000SLK7.htm

Jeg har dog set flere LE modeller ud over min egen som var monteret med Rizoma greb, styrender og bremse-/koblingsklinge. Men lur mig om ikke det er noget tilvalg de anbefaler.

LE modellen er udelukkende noget den danske importør har fundet på for at få smidt lidt flere SV1000 over disken efter at vi skiftede til de nye EURO emissionsnormer (EURO 3) som den ikke overholdt. Derfor vil en butiksny SV1000S LE være førstegangsindregistreret/importeret en gang i slutningen af 2008 da den blev forbudt at førstegangs-sælge cykler der ikke overholdt EURO3 der.

Så forhandlerne købte en ordentlig røvfuld cykler, indregistrerede dem og pillede pladerne af dem igen inden de stillede dem op i butikkerne med en masse ekstraudstyr på.

Om ikke andet - jeg er glad for min  :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: Lige en hurtig til professoren !!
« Svar #6 Dato: April 21, 2011, 01:05:44 am »
LE modellen er udelukkende noget den danske importør har fundet på

Nej, det passer ikke.

Limited edition blev introduceret i 2005, da SV1000'eren i øvrigt fik en del opdateringer.

Modellen hed også SV1000SZ, og kom med fuldkåbe og i en bemaling der skulle være en tribut til gixxerens 20 års jubilæum (blå og hvide stafferinger).

Jeg ved ikke om den modelvariant rent faktisk blev hentet hjem til det danske marked, men hvorom alting sig drejer, så er limited edition altså ikke begrænset til det danske marked.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Lige en hurtig til professoren !!
« Svar #7 Dato: April 22, 2011, 08:20:46 am »
SZeren er en ekstra limited limited edition som rigtigt nok aldrig kom til DK og var pga. Gixxerens jubilæum. Med den kan ikke helt sammenlignes med de Limited Edtm som sælges i DK nu. SZeren var lakeret i gixxerfarver (også tanken) ab fabrik... Dem de sælger nu er jo bare overgemte 1000ere i standardfarver med eftermonteret bling...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Lige en hurtig til professoren !!
« Svar #8 Dato: April 22, 2011, 09:03:04 am »
SZeren er en ekstra limited limited edition som rigtigt nok aldrig kom til DK og var pga. Gixxerens jubilæum. Med den kan ikke helt sammenlignes med de Limited Edtm som sælges i DK nu. SZeren var lakeret i gixxerfarver (også tanken) ab fabrik... Dem de sælger nu er jo bare overgemte 1000ere i standardfarver med eftermonteret bling...

Ville jeg også sige.. :)
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Sv: Lige en hurtig til professoren !!
« Svar #9 Dato: April 25, 2011, 08:35:19 pm »
SZeren er en ekstra limited limited edition som rigtigt nok aldrig kom til DK og var pga. Gixxerens jubilæum. Med den kan ikke helt sammenlignes med de Limited Edtm som sælges i DK nu. SZeren var lakeret i gixxerfarver (også tanken) ab fabrik... Dem de sælger nu er jo bare overgemte 1000ere i standardfarver med eftermonteret bling...

Eller måske mere korrekt:
SZ´eren er en rigtig limited edition fra Suzukis egen hånd, hvor imod de LE´er der kører i danmark er et salgstrick fra de danske forhandlers side?
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.