Forfatter Emne: fartkontrol  (Læst 27408 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: fartkontrol
« Svar #30 Dato: April 13, 2011, 09:33:25 am »
de kan få den her:
Ghostrider on BMX, Brostugan

Man kan jo næsten ikk lade vær med at grine lidt.. ;)
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Husum

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 348
Sv: fartkontrol
« Svar #31 Dato: April 13, 2011, 07:53:28 pm »
Min SV'er må være velsignet. Nu har jeg 2 gange kørt forbi en fartmåling med for meget fart, og ingen af gangene har de stoppet mig. Den ene gang var med omkring over 80 i en 60-zone, så det er vist over bagatel-grænsen. De der "Din fart"-standere måler mig også tit helt forkert. Ofte viser de et rødt tal (modsat orange/gult normalt) der er alt fra 10-90, altid HELT ved siden af min pågældende fart.
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: fartkontrol
« Svar #32 Dato: April 13, 2011, 08:13:28 pm »
Jeg ved at politiet også har alm. motorcykler med kamera.. Altså ikke civil.. Og jeg ved at der kører ihvertfald een i Roskilde Politidistrikt..

Han er også med i Station 2 ... Jeg kender ham ganske godt via forsvaret.. en lidt ældre fyr...

Han har fortalt og fremvist at kameraet tager fremad, til siden og bagud.. så man kan ikke undgå at blive taget hvis han er der.. smiler...

haldo

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Lev stærkt, dø ung og efterlad et smukt lig.
Sv: fartkontrol
« Svar #33 Dato: April 13, 2011, 10:30:13 pm »
Min SV'er må være velsignet. Nu har jeg 2 gange kørt forbi en fartmåling med for meget fart, og ingen af gangene har de stoppet mig. Den ene gang var med omkring over 80 i en 60-zone, så det er vist over bagatel-grænsen. De der "Din fart"-standere måler mig også tit helt forkert. Ofte viser de et rødt tal (modsat orange/gult normalt) der er alt fra 10-90, altid HELT ved siden af min pågældende fart.

Nu du nævner de der "din fart" målere - så ved jeg at de ikke kan fange farten på min grisling når jeg kommer flyvende på et hjul - så hvis i ser en enlig panser med et fartkamera, så er det bare op med den, og afsted - det kræver så bare man holder den til man er ude af syne, ellers noterer han så nok bare pladen :p

pedersen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Sv: fartkontrol
« Svar #34 Dato: April 16, 2011, 11:56:40 am »
læste et sted at jannick havde set en fabia som politi bil . så den i ishøj for ca 3 uger siden og tog et billed af den. total anonym også en sort lang håret hippie der kører den.han havde stoppet to gurker . hvis i kikker godt efter så er der et blåt blink i for ruden. så man skal til at passe lidt på nu .ps ikke mig der blev stoppet ,kom bare kørende i min skralde bil   :mrgreen:

GreenDevil

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
  • ZX-6 aka kællingen
Sv: fartkontrol
« Svar #35 Dato: April 16, 2011, 06:06:22 pm »
Skulle til at spørge om det der billede eventuelt var taget da du kom flyvende på en stående baghjulswheelie sådan efter højden at dømme ;)
Dont drive faster than your angels can fly - or outrun the devil!
Either one works.

Customløsninger af cykler sælges; speciale i tankbuler og ridser!
Pris: et komplet sæt læder incl. støvler og hjelm.

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
fartkontrol
« Svar #36 Dato: April 16, 2011, 08:47:12 pm »
læste et sted at jannick havde set en fabia som politi bil . så den i ishøj for ca 3 uger siden og tog et billed af den. total anonym også en sort lang håret hippie der kører den.han havde stoppet to gurker . hvis i kikker godt efter så er der et blåt blink i for ruden. så man skal til at passe lidt på nu .ps ikke mig der blev stoppet ,kom bare kørende i min skralde bil   :mrgreen:
ha ha.. Grineren..
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: fartkontrol
« Svar #37 Dato: April 17, 2011, 10:42:44 am »
De skulle holde sig til Ford, Opel og BMW, i hvid med blink, så man kan kende dem  :police:

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: fartkontrol
« Svar #38 Dato: April 17, 2011, 12:09:16 pm »
hyundai kører de også i :)
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

soldier

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 266
Sv: fartkontrol
« Svar #39 Dato: April 17, 2011, 01:50:04 pm »
Og Audi! Både en A4 Stationcar i sort med tonede ruder. Og en A3 også sort og med tonede ruder og store alier.... Og de kan sagtens stoppe SV'er på den sydjyske motorvej ved jeg! :P

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Sv: fartkontrol
« Svar #40 Dato: April 17, 2011, 10:05:07 pm »
Og Audi! Både en A4 Stationcar i sort med tonede ruder. Og en A3 også sort og med tonede ruder og store alier.... Og de kan sagtens stoppe SV'er på den sydjyske motorvej ved jeg! :P
Ja det er sørgeligt at se ens skattekroner gå til det  :thumbsdown:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: fartkontrol
« Svar #41 Dato: April 18, 2011, 09:07:50 am »
Og Audi! Både en A4 Stationcar i sort med tonede ruder. Og en A3 også sort og med tonede ruder og store alier....

Wollah billa - jeg sværger det er fed panserbil!  :police: :police: :police: :police:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: fartkontrol
« Svar #42 Dato: April 18, 2011, 01:22:44 pm »
Jeg spottede for nylig en mørkmetallic Skoda Superb V6 på Hillerødmotorvejen lige før Værløse i nordgående retning.  Bittessmå blå blink i kølergitteret.

Den er nok lidt sværere at stikke fra end fabia'en....  :?.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: fartkontrol
« Svar #43 Dato: April 18, 2011, 09:34:59 pm »
JEG SVÆRGER, SKIDE DANSKERSVINE PÅ DEN SV!
Troede sgu ikke de havde forbindelser til T-Hansen dem med bødeblokken...  :facepalm:
Fordømte jydebetjente her på Sjælland!'

FORDØMT!   (svinger med kappen, og forsvinder ud i natten)                 (med lys på, og max 80Km/t naturligvis)

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Sv: fartkontrol
« Svar #44 Dato: April 19, 2011, 04:45:20 pm »
Og Audi! Både en A4 Stationcar i sort med tonede ruder. Og en A3 også sort og med tonede ruder og store alier.... Og de kan sagtens stoppe SV'er på den sydjyske motorvej ved jeg! :P
Ja det er sørgeligt at se ens skattekroner gå til det  :thumbsdown:

Nu sparer de jo afgifterne, så det er nok ikke meget dyrere.
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul