Forfatter Emne: yes sir så blev det endelig 1. Marts........  (Læst 10088 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
yes sir så blev det endelig 1. Marts........
« Svar #45 Dato: Marts 10, 2012, 02:46:15 pm »
Utroligt man skal skrive det men skønt som det pisser ned lige nu  :thumbsup:
X 2
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

kim r

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: yes sir så blev det endelig 1. Marts........
« Svar #46 Dato: Marts 10, 2012, 07:21:23 pm »
Utroligt man skal skrive det men skønt som det pisser ned lige nu  :thumbsup:
X 2
X3 her regnede det over 1 time i formiddags, så skal ud og slikke vej for at se om det var nok.

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
yes sir så blev det endelig 1. Marts........
« Svar #47 Dato: Marts 10, 2012, 09:43:04 pm »
Utroligt man skal skrive det men skønt som det pisser ned lige nu  :thumbsup:
X 2
X3 her regnede det over 1 time i formiddags, så skal ud og slikke vej for at se om det var nok.

Giv lige en melding tilbage! :-)

Og også lige hvor du har slikket ;-)


Sent from my iPad using Tapatalk
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: yes sir så blev det endelig 1. Marts........
« Svar #48 Dato: Marts 11, 2012, 10:56:36 pm »
Jeg der var salt fyldte veje her i dag. søndag...   hillerød motorvejen var helt hvid, og der var friske store saltkorn på afkørslerne, eller ihvertfald de afkørsler jeg kørte på :)


Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: yes sir så blev det endelig 1. Marts........
« Svar #49 Dato: Marts 12, 2012, 08:12:58 am »
Jeg der var salt fyldte veje her i dag. søndag...   hillerød motorvejen var helt hvid, og der var friske store saltkorn på afkørslerne, eller ihvertfald de afkørsler jeg kørte på :)

Jamen så kørte jeg på den 2-hjulede her til morgen...dog den med rugbrødsmotor...og det er jeg glad for ...mit øje spottede - trods den store fart og liggende hen over styret.. host  :mrgreen:......en masse salt på Tåstrupvejen .... lad os så få et ordentligt regnskyl..
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: yes sir så blev det endelig 1. Marts........
« Svar #50 Dato: Marts 13, 2012, 01:49:42 pm »
Jeg satser på at gøre min færdig i løbet af ugen. Så hvis vejret og tidsplanen holder, så kommer der PC III og luftfilter på søndag (tak til Luske), hvorpå den kun skal poleres og nusses om inden den for alvor vises frem i lyset.  :mrgreen:

Så nu har de kræftd.... at standse med den saltning!!  :club:
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Basler

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Alexander
Sv: yes sir så blev det endelig 1. Marts........
« Svar #51 Dato: Marts 13, 2012, 01:51:59 pm »
Så trodsede jeg alskens advarsler om salt og lignende! Den første mini tur var rundt i Kbh med en tur på Holbæk motorvejen, ikke den mest ophidsede rute men fantastisk at komme ud og køre igen! Der er ingen synlige tegn på salt, måske er Kbh gået fri  :innocent:

 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: yes sir så blev det endelig 1. Marts........
« Svar #52 Dato: Marts 14, 2012, 03:48:18 pm »
Så trodsede jeg alskens advarsler om salt og lignende! Den første mini tur var rundt i Kbh med en tur på Holbæk motorvejen, ikke den mest ophidsede rute men fantastisk at komme ud og køre igen! Der er ingen synlige tegn på salt, måske er Kbh gået fri  :innocent:

 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Jeg har også kørt lidt i København, og har fulgt meget med på vintertrafik.dk. De har kun haft saltet lidt uden på Bispeengbuen siden sidste regnvejr, og jeg har ikke konstateret noget salt ellers.

Til gengæld er der MEGET  :police: på gaden!! Blev stoppet 2 gange i går; Den første gang om morgenen på vej på arbejde, komme til at give lidt for meget gas ved Tivoli, men ikke noget slemt, og han måtte da også nøjes med at præke lidt... 2.gang ved midnatstid efter Langebro i en $77 kontrol; endte med lidt vinken, og mig videre på vej hjem i seng, uden bøder :-)

Så kør pænt!!  :angel:
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: yes sir så blev det endelig 1. Marts........
« Svar #53 Dato: Marts 14, 2012, 03:49:31 pm »
Ja de er godt nok ude for tiden, der er kontrol ved Folehaven i Valby lige nu, 2 MC betjente. Så ikke lige om de havde radar udstyret med.
GSX-R 600 K7