Forfatter Emne: Mr. Dyno befamler mit SVin (nu med grafer)  (Læst 14657 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

m4gnus

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 79
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #15 Dato: September 20, 2007, 04:57:42 pm »
jeg vil også have mit svin til mr. dyno  :mrgreen:

Christoffer Olsen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 67
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #16 Dato: September 20, 2007, 05:28:44 pm »
Måske har han været forbi MC-Express med den - hvem ved?!?! 

Han mener nok bare at rullefeltet satte sig fast da den kørte med 11K omrejninger i 6. gear, så svinet fortsatte ud gennem den nærmeste betonmur, så ville den da også være helt uigenkendelig :)

Nej, det er gas, glæder mig til at høre om resultaterne :)

Mvh
SV650 K6 - Ixil Underseat - Rizoma Blink

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #17 Dato: September 20, 2007, 05:37:44 pm »
Måske har han været forbi MC-Express med den - hvem ved?!?! 

Han mener nok bare at rullefeltet satte sig fast da den kørte med 11K omrejninger i 6. gear, så svinet fortsatte ud gennem den nærmeste betonmur, så ville den da også være helt uigenkendelig :)

Nej, det er gas, glæder mig til at høre om resultaterne :)

Mvh

He he he - tanken har strejfet mig  :| Der stod ikke nærmere informationer i mailen om HVORFOR jeg ikke kunne kende den!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #18 Dato: September 21, 2007, 12:35:04 pm »
Måske har han været forbi MC-Express med den - hvem ved?!?! 

Han mener nok bare at rullefeltet satte sig fast da den kørte med 11K omrejninger i 6. gear, så svinet fortsatte ud gennem den nærmeste betonmur, så ville den da også være helt uigenkendelig :)

Nej, det er gas, glæder mig til at høre om resultaterne :)

Mvh

He he he - tanken har strejfet mig  :| Der stod ikke nærmere informationer i mailen om HVORFOR jeg ikke kunne kende den!

hehe vi ser frem til en update!

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #19 Dato: September 21, 2007, 01:35:29 pm »
Update: Cyklen skulle lige have nyt kædekit på og er derfor først færdig i den kommende uge...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #20 Dato: September 28, 2007, 10:34:39 am »
Hmmm... Jeg har lige fået en mail fra Ove om at mit SVin ikke kan nå at blive færdig i denne uge alligevel... Det er desværre halvt om halvt min skyld. Ove konstaterede nemlig at kædekittet skulle skiftes da han havde smidt den op på dynoen og så hvor slap kæden var.

Jeg arrangerede derfor med Steffen fra Bikx at de sørgede for at få sat et nyt kit på og returnere den hos Ove samme dag. Det betød dog at jeg mistede min plads i hans kø hvilket betyder at jeg nok kommer til at undvære svinet i omkring 14 dage (fra jeg afleverede det) til jeg får det igen. SUR RØV!!!!!!!!!!!!!!

Men jeg kan jo nok ikke tørre den af på ham hvor meget jeg gerne ville. Om end har han været meget informativ og har været utroligt behagelig at snakke med i løbet af den tid mit SVin har været på charterferie i Haslev.

Jeg bliver snart deprimeret hvis ikke jeg kommer ud og ruller... NEDTUR!!!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #21 Dato: September 28, 2007, 01:10:27 pm »
Hmmm... Jeg har lige fået en mail fra Ove om at mit SVin ikke kan nå at blive færdig i denne uge alligevel... Det er desværre halvt om halvt min skyld. Ove konstaterede nemlig at kædekittet skulle skiftes da han havde smidt den op på dynoen og så hvor slap kæden var.

Jeg arrangerede derfor med Steffen fra Bikx at de sørgede for at få sat et nyt kit på og returnere den hos Ove samme dag. Det betød dog at jeg mistede min plads i hans kø hvilket betyder at jeg nok kommer til at undvære svinet i omkring 14 dage (fra jeg afleverede det) til jeg får det igen. SUR RØV!!!!!!!!!!!!!!

Men jeg kan jo nok ikke tørre den af på ham hvor meget jeg gerne ville. Om end har han været meget informativ og har været utroligt behagelig at snakke med i løbet af den tid mit SVin har været på charterferie i Haslev.

Jeg bliver snart deprimeret hvis ikke jeg kommer ud og ruller... NEDTUR!!!

må vist gå alt igennem inden min skal derned...

mon ikke det bliver farligt bagefter :twisted:
nu med yamaha fz1 2008

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #22 Dato: Oktober 02, 2007, 10:59:49 am »
Så er den ENDELIG FÆRDIG!!!!

 :orkester: :orkester: :orkester:

Jeg har ikke hentet den endnu - men jeg har fået graferne og regningen... Og det ser godt ud :D Jeg regner med at hente den på fredag og så kommer der en anmeldelse i løbet af næste uge...

Hej Jakob.
 
Vi er lige blevet færdige med at "mappe" din SVèr og er nu ved at samle den færdigt.
Så har du tid/lyst til at hente den imorgen er det muligt.
 
Den er blevet rigtig fin, med godt solidt og jævnt træk i alle omd. og positioner på gassen.
Hent anderledes end den "hoppemaskine" du afleverede.
Og top HK er absolut i den bedste ende, for denne model.
 
Jeg medsender grafer på den.

Du har fået :
Pipercross
o2 elliminator
Prop til afblænding af hullet hvor sonden sad.
Montering af tændrør
10 Liter benzin.
Komplet dobbelt mapping.
 
Ialt 6086,25kr
 
Vi ses.

Venlig hilsen/best regards
Ove (Mr.Dyno) Bang Pedersen
DOT Engineering
www.dot-e.dk
Email: mr.dyno@dot-e.dk


Læg mærke til følgende ting:

  • Det syge hul der var omkring 5600rpm?!?!
  • Momentkurven i de lave omdrejninger
  • Ekstra HK fra 5000rpm og op
  • Ove's kommentar om motorgangen i ovenstående mail

Jeg glææææææææder mig!  :wink:
« Senest Redigeret: Oktober 02, 2007, 11:14:14 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Damage

  • Gæst
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin (nu med grafer)
« Svar #23 Dato: Oktober 02, 2007, 11:36:34 am »
Jeg kan sku´ godt forstå at du har fået den justeret med en power commander hos Mr. Dyno... din moment
kurve før justering er jo også rigtig slem! Så jeg er sikker på at du kan mærke en stor forskel på dit SVin nu.  :D

Jeg er også spændt på at hører hvad din benzin økonomi er efter justeringen... 

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin (nu med grafer)
« Svar #24 Dato: Oktober 02, 2007, 12:42:34 pm »
Det ser virkeligt ud til at den powercommander giver noget for pengene. Jeg syntes ellers jeg har alt på mit SVin, filter, potter og alt i lir, men kan godt se at jeg bliver nødtil at hive de 5000K op af lommen næste forår for lige at få den sidste køreglæde ud af min lyskrydsraket. Ham Mr. Dyno må sgu godt pille lidt i min store kærlighed (ja altså svinet ikke min kæreste). Tillyk med indkøringen, glæder med til at høre lidt test resultaterter hvis ellers det bare kunne holde lidt tørt i vejret.

Mvh. Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin (nu med grafer)
« Svar #25 Dato: Oktober 02, 2007, 12:48:54 pm »
Det ser sgu godt ud  :thumbsup:

Mon min 88er Omega 1,8 kunne få det samme - den har også et dyk omkring 8.000 omdr.  :mrgreen:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin (nu med grafer)
« Svar #26 Dato: Oktober 02, 2007, 01:10:24 pm »
Jeg kan sku´ godt forstå at du har fået den justeret med en power commander hos Mr. Dyno... din moment
kurve før justering er jo også rigtig slem! Så jeg er sikker på at du kan mærke en stor forskel på dit SVin nu.  :D

Jeg er også spændt på at hører hvad din benzin økonomi er efter justeringen... 

Ja det siger du ikke - og det kunne altså godt mærkes! Der var nogle tydelige huller i fabriksindstillingerne. Jeg skal nok rapportere om mine erfaringer med benzinøkonomien. Det kan dog være svært at bestemme hvad der har med PC'en at gøre og hvad der skyldes at jeg har skiftet fra en nedgearing tilbage til det originale kædekit. (det skulle alligevel skiftes og jeg har altid være nysgerrig for at finde ud af hvor meget forskel der reelt er).

Det ser virkeligt ud til at den powercommander giver noget for pengene. Jeg syntes ellers jeg har alt på mit SVin, filter, potter og alt i lir, men kan godt se at jeg bliver nødtil at hive de 5000K op af lommen næste forår for lige at få den sidste køreglæde ud af min lyskrydsraket. Ham Mr. Dyno må sgu godt pille lidt i min store kærlighed (ja altså svinet ikke min kæreste). Tillyk med indkøringen, glæder med til at høre lidt test resultaterter hvis ellers det bare kunne holde lidt tørt i vejret.

Jamen det sværger Ove jo også på. Jeg har været nødt til at komme ud over en del skepsis for at gå med til at lægge pengene. Det gør ondt i en SU økonomi at skulle hive 6K op af lommen. Men hvad gør man ikke for sin lille skat?

Det ser sgu godt ud  :thumbsup:

Mon min 88er Omega 1,8 kunne få det samme - den har også et dyk omkring 8.000 omdr.  :mrgreen:

Hvad skyldes det der dyk egentlig? Det ser jo ganske drastisk ud?!?! :: EDIT :: He he he D'oh!!!! Bil... 8000rpm... Ha ha ha ha! Ja der har mine biler sq også altid hostet lidt!
« Senest Redigeret: Oktober 02, 2007, 01:13:09 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin (nu med grafer)
« Svar #27 Dato: Oktober 02, 2007, 05:21:33 pm »
Bil... 8000rpm... Ha ha ha ha! Ja der har mine biler sq også altid hostet lidt!

Det er der råd for - VVL :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin (nu med grafer)
« Svar #28 Dato: Oktober 02, 2007, 08:31:45 pm »
Bil... 8000rpm... Ha ha ha ha! Ja der har mine biler sq også altid hostet lidt!

Det er der råd for - VVL :)

Hvad er VVL - googlede det lige http://141.18.3.218/VVL/index.htm  :huh:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin (nu med grafer)
« Svar #29 Dato: Oktober 02, 2007, 09:40:18 pm »
Bil... 8000rpm... Ha ha ha ha! Ja der har mine biler sq også altid hostet lidt!

Det er der råd for - VVL :)

Hvad er VVL - googlede det lige http://141.18.3.218/VVL/index.htm  :huh:

Når Jesper J. skriver et eller andet sort kan du med rette google efter det ved at tilføje "nissan+" og så de than har skrevet. Så finder du som regel svaret. I dette tilfælde:

http://en.wikipedia.org/wiki/VVL
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4