Forfatter Emne: Fjernelses af skærmen - K2  (Læst 9341 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
Fjernelses af skærmen - K2
« Svar #15 Dato: Januar 03, 2005, 02:32:30 pm »
Citat fra: Bongers
Hej PWee - gamle stripper!!!

Tror kun den skla bøjes et sted - der hvor den tynde ende skal følge den resterende bagskærm !!! (se vejledningen....)

Men på dit link er der nogle fede løsninger... Den sølvgrå  :shock:  :shock:  hvor køber man sådan en undertrail???

(kan ikke smide et billed i... øv...)


Hamacid ? tror jeg ? alt er vel et spørgsmål om pris, vil tro den koste 1400 spir ? men Rune kan sikkert en adresse hvor den kan købes.
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Bongers

  • Gæst
Fjernelses af skærmen - K2
« Svar #16 Dato: Januar 03, 2005, 02:39:46 pm »
Den kunne være fræk nok - det ser ud som om at blinklysene er intrigeret i den...

men tror nu at jeg tagner ned til smeden med den anden tegning sidst på ugen... hvis er ikke kommer flere problemer !!! Tror også jeg vil få han til at smide en Jannik nummerplade holder med!!! (dog med tre skruge huller i en tre kant - for at den skal side bedre!)

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
Fjernelses af skærmen - K2
« Svar #17 Dato: Januar 03, 2005, 02:41:44 pm »
Kig på mit album - som sagt er det ikke færdigt endnu...
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Bongers

  • Gæst
Fjernelses af skærmen - K2
« Svar #18 Dato: Januar 03, 2005, 02:57:31 pm »
FEDT side panels.... hvordan har du taget dem af - er de ikke fæstnet med en popnitter ?? :? De er fede.. synes selv de nuværende virker meget plast agtige !!!

Har du fået sat net i luftindtaget foran??? Overvej selv om man kan lave en ny blink holder og placer i stykke inde i luftindtaget - men tror at de blive for svære at se... hvis det ikke bliver grimt.. :cry:

Kan godt se du har været i gang med fenderen i juleferien... men jeg vil også have fjerne de bagerest blink lys...  :lol:

- har du savet i bag nummerplade holderen, eller er det kun skærmen der har fået en tur??

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
Fjernelses af skærmen - K2
« Svar #19 Dato: Januar 03, 2005, 03:02:25 pm »
Citat fra: Bongers
FEDT side panels.... hvordan har du taget dem af - er de ikke fæstnet med en popnitter ?? :? De er fede.. synes selv de nuværende virker meget plast agtige !!!

Har du fået sat net i luftindtaget foran??? Overvej selv om man kan lave en ny blink holder og placer i stykke inde i luftindtaget - men tror at de blive for svære at se... hvis det ikke bliver grimt.. :cry:

Kan godt se du har været i gang med fenderen i juleferien... men jeg vil også have fjerne de bagerest blink lys...  :lol:

- har du savet i bag nummerplade holderen, eller er det kun skærmen der har fået en tur??


Side paneler kan bare rykkes af - og det ser ROCKER godt ud når de sidder på.

NET - Net nej ikke endnu, jeg manger IDEEN til at få skidtet sat fast, da jeg nægter at bruge lim eller lign.

Der er overhovedet ikke savet, der er bare lavet et "mellemstykke" fra undertray til den org holder der kan skrues af - den org tray står i kælderen helt frisk.

Tror det med lys er smag og behag !!! lol !!
 8)

Mangler lige den sidste "finish" bla LED nummerpladslys mm.
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Bongers

  • Gæst
Fjernelses af skærmen - K2
« Svar #20 Dato: Januar 03, 2005, 03:19:39 pm »
Har du brugt spray maling til de side-panels??? Og sat net fast på bagsiden…For de er for lækre !!!

Kan du ikke lime en magnet fast – der kan holde nettet i luftindtaget ?? (den første ide der ramte mig…) Men pas på med nettet – synes at grænsen mellem fedt og klamt er kniv skarp ang. Net……

Kunne ikke finde undertraylen på Ebay…. Men tror nu at jeg saver i min – har nok ikke tid før om 14 dage… men den skærm SKAL af…. Selv om jeg begynder at havde travlt…  :lol:

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
Fjernelses af skærmen - K2
« Svar #21 Dato: Januar 03, 2005, 03:35:30 pm »
Primer - skidtet skal sidde fast
Maling kode 22000 hos Bildillen
LAK

Mellemslibning med vådsandpapir korn 1000 - silvan.

Net -:shock:  nej det er bare fordi de er lakeret en del gange.....

Net front - hmmmm ved ikke lige.
 :roll:
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Fjernelses af skærmen - K2
« Svar #22 Dato: Januar 03, 2005, 10:47:55 pm »
Tjeck lige dette undertray med blink i.
http://www.banditmania.co.uk/NEW%20PRODUCTS/ROCA_SATURNE_SV650.jpg

Eller hvad med en erstatning for det originale med mulighed for montering af blink og nummerplade:
http://www.banditmania.co.uk/NEW%20PRODUCTS/SV650_ROCA_PLAIN_UNDERTRAY_NO_CUT.jpg

Fundet her:
http://www.banditmania.co.uk/
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing