Forfatter Emne: Fjernelse af de 2 berømte ledninger  (Læst 9331 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Fjernelse af de 2 berømte ledninger
« Svar #15 Dato: Januar 08, 2005, 11:38:32 am »
Citat fra: Mugge
Sjovt, jeg har aldrig hørt om 2 og 3 gears lydtest  :D
Hvis sådan en test eksisterer, vil jeg gerne have et link til regler af sådan en test, og ikke bare noget der er skrevet i et forum...
Jeg har heller hørt at der skulle eksistere danske regler på dette område, men da Danmark ikke ligefrem er det største marked i EU er det da sandsynligt MC'er bliver EU-typegodkendt andetsteds.  En MC der bliver godkendt i et EU land skal uden videre kunne godkendes i et andet. Derfor har vi også fået lempelsen med hensyn til bagskærme for nylig
Ledningerne forsinker tændingen, hvis i ikke ved det...  :shock: (pga. miljøet)

Har i nogen sinde set en dyno udskrifter fra mc´er med standart potte??? Check lige 6000 omdr NM hullet, det er lige meget om det er en SV650, Hayabusa eller Gsx-r 600. Hmm hvorfor hmm mærkeligt, hmm nu er det vel ikke fordi lydt testen måles kun ved 6000 omdr, international standart.  :P  Sjovt nok med en larme-potte er hullet væk  :D
Hmm... prøv at se på dyno charts for SV1000 med larmepotte alene - der er hullet altså ikke forsvundet.  Der skal en remapping af ECU'en eller en PCIII'er til. Så det er nok i højere grad et spørgsmål om den får tilstrækkeligt at leve af( se evt. www.mc-specialisten.dk for grafer eller Powercommander hjemmesiden for skemaer med brændstoftilførsels værdier ved forskellige motor omdrejninger/gashåndtagsindtillinger )
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

ThomasDK

  • Gæst
Link til gør det selv
« Svar #16 Dato: Januar 10, 2005, 10:06:49 am »
Fandt lige denne instruktion
http://members.cox.net/dadmun/mods_tre.html

Håber nogen kan bruge den