Forfatter Emne: internet butikker  (Læst 2588 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVester

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 235
internet butikker
« Dato: Maj 06, 2005, 11:03:32 am »
Hejsa har i  nogen erfaringer med handel ved extreme bike design :?:
Steffen Vester. GSX-R 750 K7 SWEEET

ThomasM

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 126
internet butikker
« Svar #1 Dato: Maj 06, 2005, 05:43:12 pm »
manden bag er vist ejeren af Johnsons MC på amager.. har ikke handlet med ham, kun talt lidt med manden, og ud over han er lidt smartass (har vist boet lidt for mange år i usa ;)) så virker han  reel nok.. iøvrigt også ham der er dansk importør af BlueFlame udstødninger.
SV650S K4 Blå/YC2
Mods: suzuki hugger, lucas fender elim, spyball.
Klip: 1.

SVester

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 235
extreme bikedesign
« Svar #2 Dato: Maj 07, 2005, 09:43:03 am »
jeg sys bare det er lidt en sjov måde han formidler/handler på. han kan først levere om 4-6 uger men må meget gerne betale nu så jeg var sikker på at få varen når den kom hjem. hmm lidt mystisk sys jeg.
Steffen Vester. GSX-R 750 K7 SWEEET

winckler

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 16
Re: extreme bikedesign
« Svar #3 Dato: Maj 07, 2005, 10:54:59 am »
Citat fra: Dario
jeg sys bare det er lidt en sjov måde han formidler/handler på. han kan først levere om 4-6 uger men må meget gerne betale nu så jeg var sikker på at få varen når den kom hjem. hmm lidt mystisk sys jeg.


Fra: http://www.e-maerket.dk/sw108.asp
Hvorfor er det sikkert at betale på
e-mærkede sites?

Der findes mange forskellige betalingsløsninger på nettet, men for e-mærkede netbutikker gælder den regel, at betalingen ikke må finde sted før varen er blevet sendt.

e-mærket accepterer således ikke forudbetalinger, da det potentielt kan stille forbrugeren i en vanskelig situation – eksempelvis hvis netbutikken går konkurs efter pengene er modtaget, men før varen er sendt.

Netop af samme årsag bør du under alle omstændigheder undgå at betale forud via check, almindelige bankoverførsler eller girokort.

Husk ALTID at betale med et betalingskort som f.eks. Dankort når du handler på nettet. Alternativt kan du bebytte en af de mange microbetalingsformer, som der findes, f.eks. e-Dankort, Visa Electron, Nordeas Solo e-betaling, Danske Netbetaling, BG Netbetaling, eWIRE m.fl.

Her er det betalingsformidleren, der bærer risikoen for betalingsmodtagerens (netbutikkens) konkurs o.lign., og man vil derfor have mulighed for at gøre indsigelse mod transaktionen, f.eks. hvis pengene bliver hævet fra ens konto, uden at man modtager varen.

Denne ret har man IKKE, hvis man har betalt for varen gennem en almindelig konto-til-konto-overførsel.



Alternativt kan du måske aftale et mindre beløb ved bestilling....

Mvh
Anders
SV1000N K4 Dark Space Blue Pearl
Have a great week - may all your traffic lights be green!

SVester

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 235
handel
« Svar #4 Dato: Maj 07, 2005, 11:10:55 am »
Winckler
 Tak for det gode svar
Steffen Vester. GSX-R 750 K7 SWEEET