Forfatter Emne: Registereing af politichikane ??  (Læst 12626 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Registereing af politichikane ??
« Svar #15 Dato: Marts 13, 2008, 10:55:35 am »
Christian >> Jeg ved ikke om du bare er pisse hamrende uheldig..? For jeg er kun blevet stoppet 2 gange i hele min MC-karriere (+25.000 km til dato).

Den ene gang kostede et velfortjent klip i kortet og den anden var en VW Transporter fyldt med Dürüm-spisende MC-entusiastiske betjente som bare ville se maskinen fordi at chaufføren lige havde købt et Kilosvin der lignede mit - men ikke havde fået det endnu. Den oplevelse valgte jeg at tage som et kompliment.

Jeg kan dog godt forstå at du med dine stats oplever det som chikane!!!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bjørnen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 51
  • Kom så misser.......
Re: Registereing af politichikane ??
« Svar #16 Dato: Marts 13, 2008, 02:37:01 pm »
Hej rødder,

Chikane eller ej? Det er spørgsmålet.
Jeg blev stoppet igår på Strandvejen ved Bellevue.
De skulle bare lige checke hvem der kørte på min cykel.
Fint nok, men det er da tankevækkende at jeg kører ca. 30.000 km om året i bil, og ALDRIG er blevet stoppet "uden grund" før igår.
- og jeg har kørt bil i 24 år. Jeg har til sammenligning kun kørt 2000 km på mit nye legetøj, så jeg er et af de der gamle fjolser, der starter blødt op på et kilosvin :thumbsup:

Man føler sig lidt sej, småkriminel og mystisk når man kører på et nøgent og svedigt svin :mrgreen:
Så hvis jeg ikke bliver stoppet mere i år, må det være fordi jeg ikke har nok bad-ass attitude :club:

Ses vi på vejene?
Det tror jeg nok vi gør :twisted:

Chikane eller ej.
« Senest Redigeret: Marts 13, 2008, 02:39:38 pm af Bjørnen »
Improvise - Adapt - Overcome

Lars L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 563
Re: Registereing af politichikane ??
« Svar #17 Dato: Marts 13, 2008, 06:04:50 pm »
Synes sgu altid politifolk ser lækre ud... 

 Hmmmmm... Jamen så vil du da blive svært glad for dette billede Majse, af en rar politimenneske. Du er naturligvis velkommen til at printe det ud, og ligge det under din hovedpude  :lmao:

Han ser sgu rar ud.  :mrgreen: :mrgreen:
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Registereing af politichikane ??
« Svar #18 Dato: Marts 13, 2008, 09:07:56 pm »
Synes sgu altid politifolk ser lækre ud... 

 Hmmmmm... Jamen så vil du da blive svært glad for dette billede Majse, af en rar politimenneske. Du er naturligvis velkommen til at printe det ud, og ligge det under din hovedpude  :lmao:

Det er da en af de der morfar betjente !
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Registereing af politichikane ??
« Svar #19 Dato: Marts 15, 2008, 12:01:33 pm »
Jeg må sgu indrømme at jeg har svært ved at finde politichikanen  :huh:

I de 7 år/135.000Km jeg har kørt er jeg blevet stoppet tre gange.

1. gang  :Jeg sad på SVinet ½ meter ude af indkørsler, og fik en snak med en kammerat der boede over for. To æggeskaller kommer forbi, den sidste af dem stopper og spørger høfligt til kørekort, og om det er min MC. Derefter ønsker han os en god dag og kører efter makkeren.

2. gang : Det var faktisk kun FEM minutter efter 1. gang, denne gang bare af gutten der havde passeret, da jeg holdt og snakkede.
Resultat : Makkeren (ham jeg snakkede med 1. gang) sagde " Jeg sagde jo at det var ham jeg snakkede med for lidt siden, dit gamle fjols" med et grin fra øre til øre  :lmao:

3. gang : Var her i efteråret, hvor en patruljevogn stoppede mig lige inden jeg trillede ind i hjembyen. De havde ligget bag mig et godt stykke tid, så jeg havde luret dem, og kørte derfor kun de lovlige ca 80  :angel:
"God aften, du skulle vel ikke have et styrebrev, til den fine ting du sidder på der" løde det muntert, hvorefter han fik lov at se pappet.

Alt i alt har hver eneste møde med ordensmagten været positivt  :thumbsup:
Jeg er ret sikker på at det i meget høj grad afhænger af 1. ens kørestil, og 2. ens holdning når man endelig bliver stoppet.
Kører man som en idiot, og opfører sig på samme måde, når man bliver stoppet, så er de nok ikke heeelt så flinke mere.

Chikane kan jeg der i mod sagtens finde, ved at se på de idioter der fyrer deres åndsvage drengerøvsbiler af ned gennem byen stort set hver aften året rundt  : :brok:

Så kør ordentligt, eller betal bøderne og stop klynkeriet !   :loser:

PS. Ikke dermed sagt at politiet er frit for de dumme svin der findes i alle andre fag også. De kan undværes alle steder.

PPS. Kan ske at min holdning ændre sig, hvis jeg en dag selv får en bøde  :mrgreen:

Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Registereing af politichikane ??
« Svar #20 Dato: Marts 15, 2008, 12:11:05 pm »
Jeg må sgu indrømme at jeg har svært ved at finde politichikanen  :huh:

I de 7 år/135.000Km jeg har kørt er jeg blevet stoppet tre gange.

1. gang  :Jeg sad på SVinet ½ meter ude af indkørsler, og fik en snak med en kammerat der boede over for. To æggeskaller kommer forbi, den sidste af dem stopper og spørger høfligt til kørekort, og om det er min MC. Derefter ønsker han os en god dag og kører efter makkeren.

2. gang : Det var faktisk kun FEM minutter efter 1. gang, denne gang bare af gutten der havde passeret, da jeg holdt og snakkede.
Resultat : Makkeren (ham jeg snakkede med 1. gang) sagde " Jeg sagde jo at det var ham jeg snakkede med for lidt siden, dit gamle fjols" med et grin fra øre til øre  :lmao:

3. gang : Var her i efteråret, hvor en patruljevogn stoppede mig lige inden jeg trillede ind i hjembyen. De havde ligget bag mig et godt stykke tid, så jeg havde luret dem, og kørte derfor kun de lovlige ca 80  :angel:
"God aften, du skulle vel ikke have et styrebrev, til den fine ting du sidder på der" løde det muntert, hvorefter han fik lov at se pappet.


Du illustrerer min pointe fint ... tak  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Havenissen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 500
  • Havenissernes Befrielsesfront
Re: Registereing af politichikane ??
« Svar #21 Dato: Marts 31, 2008, 10:24:50 am »
Synes sgu altid politifolk ser lækre ud... 

 Hmmmmm... Jamen så vil du da blive svært glad for dette billede Majse, af en rar politimenneske. Du er naturligvis velkommen til at printe det ud, og ligge det under din hovedpude  :lmao:

Han ser sgu rar ud.  :mrgreen: :mrgreen:

Det er eddermaneme en fed kværn   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

El Bola

  • Gæst
Re: Registereing af politichikane ??
« Svar #22 Dato: Marts 31, 2008, 10:29:47 pm »
jaaa jeg vil sgu gerne klage over de dersens pansere. de forstyrrer mig sgu tit mens jeg er midt i at sælge mit stash. du ved mit sne. mit product kraftedme for meget kan man sgu ik sælge stoffer i fred nu om dage. det var sgu tider dengang før i tiderne du ved. dengang da de var som i olsen banden og kørte rundt i volvo amazon. nu er de kraftedme miltikulturelle og går til techno fester og ik til at genkende på gaden mere.

opråb: HVAD ER DET FOR ET SAMFUND MAND...

Lars L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 563
Re: Registereing af politichikane ??
« Svar #23 Dato: April 02, 2008, 04:54:11 pm »
El Bola har vidst set for meget: http://youtube.com/watch?v=K-Bf7DR2eWU
 :mrgreen: :mrgreen:
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Re: Registereing af politichikane ??
« Svar #24 Dato: April 02, 2008, 05:54:57 pm »
Det klip er konge.... han har nu tudet over at han ikke kan få job osv, pga at han har dummet sig... Og han ved ikke hvordan det klip kom ud på digrøret.
Ufattelig grad af tålmodighed de betjente udviser!
Men den lokale politimester var lidt sur over at de ikke også gave ham en bøde for at forhindre politiets arbejde :lmao: :lmao: :lmao:
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

El Bola

  • Gæst
Re: Registereing af politichikane ??
« Svar #25 Dato: April 02, 2008, 08:31:14 pm »
griner til at starte med men han blev sgu også lidt for meget til sidst.

hvis jeg var ham panseren så havde jeg nok slappet ham en.

han har nu tudet over at han ikke kan få job osv, pga at han har dummet sig... Og han ved ikke hvordan det klip kom ud på digrøret.


hvad mener du med det

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Registereing af politichikane ??
« Svar #26 Dato: April 02, 2008, 10:23:42 pm »
Okay at blive stoppet for kontrol af nummerplade og kørekort, men når man er så langt fremme i skoene som man er til bakkeeventen, efter udstødninger og andet udstyr som sognefogedens drenge mener skal chikaneres væk fra vejene, så mener jeg det er som jæger at fordre ændrene og skyde dem siddende ved fodertruget.

Politiet skal være på vejene og de skal være åbenlyse og ikke gemme sig i mørktonede biler, eller ligge og presse sorte BMWer til at køre 215 på Øresundsbroen, de SKAL være preventive så er det okay med mig at blive stoppet, men landevejsrøveriet må stoppes og drengene ud i politibiler.


Sikke en gang pladder!!!!  :puke:

Vi blev også stoppet ved bakken uden at få bøde for ulovlige udstødninger, forgaffel, blink/pos-lys.

Politiet presser ikke nogen til at køre som en gal, det vælger den der kører i den sorte BMW selv!
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Registereing af politichikane ??
« Svar #27 Dato: April 03, 2008, 08:25:35 am »
El Bola har vidst set for meget: <Link fjernet>
 :mrgreen: :mrgreen:

Chikane fra politiet mod MC'ere er hvad jeg snakker om ... Dette her er jo CHIKANE af politiet ! Total respekt over for de to politimænd her !! Min tolerance er slet ikke i nabolaget af de to betjente her ! Jeg havde sat ham i spjældet for "Repspektløs og truende adfærd over for ordensmagten !" - Jeg havde sågar sat ham i brummen med en store neandatal der kunne "Bitchslappe" ham ..  :innocent:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Re: Registereing af politichikane ??
« Svar #28 Dato: April 03, 2008, 11:11:12 am »
griner til at starte med men han blev sgu også lidt for meget til sidst.

hvis jeg var ham panseren så havde jeg nok slappet ham en.

han har nu tudet over at han ikke kan få job osv, pga at han har dummet sig... Og han ved ikke hvordan det klip kom ud på digrøret.


hvad mener du med det


http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article988696.ece
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Registereing af politichikane ??
« Svar #29 Dato: April 11, 2008, 12:19:06 pm »
- Jeg havde sågar sat ham i brummen med en store neandatal der kunne "Bitchslappe" ham ..  :innocent:

En kæmpe neger der står med et bredt smil og dyb stemme: "Jeg er din nye ven" :lmao: :lmao: :lmao:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....