Forfatter Emne: Count me in :)  (Læst 5150 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

madskoelby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 79
Count me in :)
« Dato: Juli 06, 2010, 12:54:01 pm »
Hejsa folkens,

Jeg er vokset op med motorcykler hele mit liv, da farfar havde motorcykelforretning, lige fra tidlige Harley Davidson, Nimbus over midt 80'ernes Honda VT'ere, men nu blev det tid til at få min egen! Jeg er 25 år, har fundet mig en dejlig SV650SK5 i sort, med hugger, plov, Ixil Extreme potte, anden nr. pladeholder, diodeblink for og bag samt anden vindskærm.

Jeg var faktisk ude i at købe en Honda CBF600NA til at starte med, da jeg gerne ville have en nøgen cykel (Havde endnu ikke opdaget SV'erne :facepalm:) men jeg var så ude at prøve en og snakkede en del med forhandleren, som absolut ikke ville anbefale en nøgen cykel, idet jeg skal ligge og køre fra Silkeborg til Thisted, så han synes jeg skulle finde en med kåbe :) Det resulterede så I en prøvetur på en Yamaha FZ6S, som dog blev nedprioriteret grundet pris, eftersom jeg nu var blevet gjort opmærksom på SV'en... Jeg fandt min i Middelfart og far jeg smuttede ned og hentede den lørdag for små halvanden måned siden og jeg har så kørt ca. 1700 km siden  :evil: og jeg er ikke startet på det nye job i Thisted endnu :)

Ha' det godt derude :)

Billeder må I altså finde i galleriet, for jeg kan ikke finde ud af at lægge dem ind i tråden :)

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Sv: Count me in :)
« Svar #1 Dato: Juli 06, 2010, 01:22:10 pm »
Velkommen til  :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Count me in :)
« Svar #2 Dato: Juli 06, 2010, 04:19:29 pm »
Velkommen til og tillykke med SVinet  :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Count me in :)
« Svar #3 Dato: Juli 06, 2010, 05:57:46 pm »
Velkommen til - godt du "så lyset"  :D
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Count me in :)
« Svar #4 Dato: Juli 06, 2010, 07:43:34 pm »
velkommen!

...og det der med naked...det kommer du efter. Vi kører jo for at mærke vinden  :wink:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

ThySen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 60
  • Forbyd muskelkatte
Sv: Count me in :)
« Svar #5 Dato: Juli 06, 2010, 08:25:49 pm »
Hej, og velkommen.
Sjovt at se din præsentation, jeg har selv været sort SV 650 ejer ca. samme tidsrum som dig og jeg bor i Thisted.
Vi ses nok IRL, for du flytter vel til Thisted inden vinter  :wink:
Hvis du møder på arbejde til kl. 7.00 passerer vi nok også hinanden på hovedvejen når jeg kører modsat vej til arbejdet i Nykøbing.
Gert fra Thy
Til gaden: SV 650 S K4
Til banen: Philips 32PFL7404H 32"

SVinke

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 115
  • the devil rides with me
Sv: Count me in :)
« Svar #6 Dato: Juli 06, 2010, 11:06:59 pm »
1700 km på halvanden måned...  :mrgreen: det har jeg kørt på en uge  :lmao: :lmao:

kæmpe tillykke med grislingen der. den ser fin ud.  :blink:
Til vejen: Hmm ja når de skide forsikringsfolk får taget sig sammen til at smide nogle penge ind på min konto en SV 650 Oldschool

Tidligere cykler: GSR 600 K8
                         Husqvarna te 610. 1994

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Count me in :)
« Svar #7 Dato: Juli 07, 2010, 07:42:10 am »
1700 km på halvanden måned...  :mrgreen: det har jeg kørt på en uge  :lmao: :lmao:

Og det er hvad jeg kørte i 2008+2009 :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

madskoelby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 79
Sv: Count me in :)
« Svar #8 Dato: Juli 07, 2010, 08:49:35 am »
Hej, og velkommen.
Sjovt at se din præsentation, jeg har selv været sort SV 650 ejer ca. samme tidsrum som dig og jeg bor i Thisted.
Vi ses nok IRL, for du flytter vel til Thisted inden vinter  :wink:
Hvis du møder på arbejde til kl. 7.00 passerer vi nok også hinanden på hovedvejen når jeg kører modsat vej til arbejdet i Nykøbing.

Hej Gert,

jeg har fundet et værelse inde midt i Thisted, så jeg kommer faktisk ikke til at bruge cyklen andet end når jeg kører mellem Silkeborg og Thisted, der er ikke længere end jeg kan gå på arbejde og jeg møder nok også først klokken 8-9 stykker :)

Men vi må da skrives ved, så kan vi jo tage en tur, du må kende alle de sjove veje rundt omkring :)

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Count me in :)
« Svar #9 Dato: Juli 07, 2010, 01:42:54 pm »
Velkommen til og tillykke med Grislingen  :thumbsup:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

ThySen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 60
  • Forbyd muskelkatte
Sv: Count me in :)
« Svar #10 Dato: Juli 07, 2010, 08:20:39 pm »
jeg har fundet et værelse inde midt i Thisted, så jeg kommer faktisk ikke til at bruge cyklen andet end når jeg kører mellem Silkeborg og Thisted, der er ikke længere end jeg kan gå på arbejde og jeg møder nok også først klokken 8-9 stykker :)

Nå på den måde, jeg læste det som om du ville pendle, synes godt nok det var noget langt, selv på en SV.
Men så velkommen til Thisted også.
Gert fra Thy
Til gaden: SV 650 S K4
Til banen: Philips 32PFL7404H 32"

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: Count me in :)
« Svar #11 Dato: Juli 07, 2010, 08:55:55 pm »
velkommen til!
kilosvin med div udstyr...