Forfatter Emne: Davs med jer  (Læst 8092 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Benji

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
Davs med jer
« Dato: Maj 17, 2011, 11:38:00 pm »
Hej med jer,

Så er turen endelig kommet til at præsentere sig selv her i dette hyggelige forum. Noget jeg seriøst har set frem til længe :-) Jeg har endelig fået anskaffet mig en drøm af et mørkeblåt kilo-svin fra 2006 (så er det en K4, ikke?). Den har et par dejlige Mivv-potter, powercommander og PiperCross luftfilter og er ellers rimelig standart, bortset fra lidt lukas-nr-plade holder og kåbeglas.

Dette er min første MC, jeg har haft pappet i 5 år og har drømt og råbt og skreget om en motorcykel endnu længere! :-)

Lidt om mig:
Jeg er 35 år, gift og har 3 børn ialt - i alderen 2½, 10 og 12 år. Jeg bor i Kastrup på Amager og arbejder i byen, så jeg kører primært rundt i Kbh til hverdag - og så er det jo rart at kunne strække lidt ud på andre og hurtigere veje i weekenden.. :-)

Jeg ser frem til at hilse på jer - kan se at I arrangerer en del ture og andet, hvilket jeg håber at kunne deltage i. Desværre kan jeg ikke være med til Bulderdag den 5/6 - det havde ellers været en oplagt lejlighed til at hilse på - og ikke mindst få målt lydniveauet på geden - jeg har da sat gang i et par bil-alarmer i byen den sidste måneds tid.. :-)

Mange hilsner
Benjamin Henriques
nu TL1000R - tidligere SV1000S

Jesper Kjærgård

  • Gæst
Sv: Davs med jer
« Svar #1 Dato: Maj 18, 2011, 06:26:26 am »
Tillykke med SVinet og velkommen til Danmarks hyggeligste og mest lærige forum  :orkester:

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Davs med jer
« Svar #2 Dato: Maj 18, 2011, 07:06:08 am »
Hej Benji,

Velkommen til :)  :orkester:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Davs med jer
« Svar #3 Dato: Maj 18, 2011, 07:21:43 am »
velkommen til  :D
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Sv: Davs med jer
« Svar #4 Dato: Maj 18, 2011, 08:19:06 am »
Velkommen til  :orkester:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Davs med jer
« Svar #5 Dato: Maj 18, 2011, 08:34:39 am »
Velkommen til  :D

Er det std farve eller er den omlakeret? Den ser meget mørk ud - næsten som min  8)

Og HEY - hvor har du din signatur fra?  :P
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Damage

  • Gæst
Sv: Davs med jer
« Svar #6 Dato: Maj 18, 2011, 08:44:23 am »
Velkomment til.  :D

Din mc ligner et mix af en K4 og en K6´er. Stellet+fælge er K4 og tank+kåbedele er K6.

Kender du motorcyklens historie? Jeg tænker bare at det måske var meget rart at vide om den har været genopbygget efter en skade?
« Senest Redigeret: Maj 18, 2011, 08:46:05 am af René T »

Benji

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
Sv: Davs med jer
« Svar #7 Dato: Maj 18, 2011, 09:44:09 am »
Tak skal I ha' :-)

@Niels SV650: Ok, det lyder mystisk - så vidt jeg ved har den ikke haft nogen skader. Har alle regninger liggende, men har ikke nærlæst dem endnu. Den er fra '04, men blev indregistreret første gang i '06 så jeg ved ikke hvad mixet af dele skyldes.

@Rene T: Jeg ved faktisk ikke om farven er standart, synes jeg har set den på andre sv'ere rundt omkring, men det er svært at vurdere. Nu er det heller ikke de bedste billeder jeg har fået taget der i skyggen. Mht signatur - hvad satan? :-) Jeg ved ikke hvor jeg har det fra, synes det var det sjoveste i verden og troede at jeg måske havde hørt det i radioen, men nu tænker jeg at det måske i virkeligheden er herinde fra - altså dig..? Skummelt, skal nok slette den igen, hvis du har patent :-)

//Benjamin
nu TL1000R - tidligere SV1000S

Bubbi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 97
Sv: Davs med jer
« Svar #8 Dato: Maj 18, 2011, 10:33:13 am »
Den er feeee, velkommen!  :D

Jeg ska lige høre, hvad er din mening om PiperX-filteret, larmer det for meget eller er det bare fedt?  :)
:cool: Keep ur head cool, see the big picture  :cool:

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Davs med jer
« Svar #9 Dato: Maj 18, 2011, 12:36:41 pm »
Velkommen til dig og dit flotte SVin  [afro|
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Davs med jer
« Svar #10 Dato: Maj 18, 2011, 01:29:07 pm »
Tillykke med SVinet og velkommen til  :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Sv: Davs med jer
« Svar #11 Dato: Maj 18, 2011, 01:48:26 pm »
Velkommen til og stort tillykke med cyklen ;-)

/bo
MC-løs :-/

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Davs med jer
« Svar #12 Dato: Maj 18, 2011, 02:02:54 pm »
Velkommen til Benjamin og tillykke med kilo SVinet..  :wink:

Ses der ude...   :)
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Benji

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
Sv: Davs med jer
« Svar #13 Dato: Maj 18, 2011, 03:16:08 pm »
Den er feeee, velkommen!  :D

Jeg ska lige høre, hvad er din mening om PiperX-filteret, larmer det for meget eller er det bare fedt?  :)

Hej Risom,

Kan det larme for meget?? :-) Ok, pjat, jeg synes ikke det er galt, men jeg har ikke hørt motoren med almindeligt filter, så jeg ved ikke hvor stor forskellen er så tæt på. Men jeg kører alligevel altid med ørepropper, så jeg er egentlig ligeglad - holder mig bare til devisen "noisy bikes saves lifes"..  :P 

Men jeg tror da bestemt at man alligevel kan gå hele vejen med sportsfilter, hvis man nu allerede har power commander og andre potter - for at få det maksimale ud af delene, ikke?
nu TL1000R - tidligere SV1000S

Bubbi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 97
Sv: Davs med jer
« Svar #14 Dato: Maj 18, 2011, 04:26:28 pm »
Den er feeee, velkommen!  :D

Jeg ska lige høre, hvad er din mening om PiperX-filteret, larmer det for meget eller er det bare fedt?  :)

Hej Risom,

Kan det larme for meget?? :-) Ok, pjat, jeg synes ikke det er galt, men jeg har ikke hørt motoren med almindeligt filter, så jeg ved ikke hvor stor forskellen er så tæt på. Men jeg kører alligevel altid med ørepropper, så jeg er egentlig ligeglad - holder mig bare til devisen "noisy bikes saves lifes"..  :P 

Men jeg tror da bestemt at man alligevel kan gå hele vejen med sportsfilter, hvis man nu allerede har power commander og andre potter - for at få det maksimale ud af delene, ikke?

Hehe nej det kan vel ikke larme for meget... Jeg har dog set flere der skriver, at en åben luftfilterkasse med et PiperX-filter i, er mere end hvad deres øregange kan holde til. Indtil videre har jeg bare taget snorklen ud og jeg må sige, den lyd vil jeg gerne have mere af  :P
:cool: Keep ur head cool, see the big picture  :cool: