Forumliv > Trackdays og køreteknik

Første Banedag

(1/4) > >>

spet_sv650s:
Hej allesammen.
Jeg er ny her, men prøver alligevel med et indlæg.
Jeg skal på FDM kørekursus på Sj. Ringen kommende weekend (21+22. juni 2014) og er pludselig blevet gjort opmærksom på støjkrav til MC'erne. Jeg kunne forstå på nogle andre at det er noget, der bliver taget ret seriøst af arrangøren og at man kan blive nægtet deltagelse i kurset hvis kravene ikke overholdes. Synes bestemt ikke at den larmer for meget, men har ingen idé om det kan blive et problem for mig og det ville jo være surt at blive bedt om at køre hjem igen.
Jeg har en SV650 K3 med Akrapovic udstødning/potte (kender ikke modellen, men den er "lang". Den er blevet synet med samme potte på da jeg købte den for nogle år tilbage. Har ikke dB-killer til den og har aldrig tænkt over det før nu.
Jeg tænker at der måtte være nogen i dette forum som har en idé om at alt er OK eller om jeg skal finde på noget i en fart.
Jeg håber alle nyder det flotte sommervejr og får kørt nogle gode ture.
Alle kommentarer er meget velkomne

Vh Søren  :D


Bo:
Hej og velkommen til ;-)

Giv dem et ring og hør hvad de siger. De er kun "sarte" fordi det giver dem en masser bøvl hvis deres kunder larmer for meget ;-)

/bo

spet_sv650s:
God idé. Og tak for input. 
Nåå, det er sådan det hænger sammen. :D

Jeg fik et standard svar om at hvis den var gået igennem syn med den pågældende udstødning skulle der ikke være problemer.... men at det i sidste ende var mit ansvar.

Dina:
Burde ikk være problemer når den er synet med den på, så larmer den jo ikke mere end en standard må. Tag du bare afsted og glæd dig ! :-)


spet_sv650s:
Tak. :)
Jeg føler mig lidt mere rolig nu.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version