Forfatter Emne: Oversigt over SVRider Merchandise  (Læst 90393 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #60 Dato: Juli 11, 2006, 08:40:45 pm »
Hey.......
undskyld jeg sådan lige hopper ind her og spørger lidt om designet...
men kunne man ikke få det som du har på forsiden af trøjen om på ryggen?? og så et lille mærke hvor der står SV 650 eller SV 1000 på brystet altså et lille et ved hjertet??

men ellers er jeg helt klart også på super fedt initiativ at tage der... :lol:


Som jeg har sagt længere oppe i tråden, er der tale om PRØVER, hvor det hovedsalig var motivet af selve SVinet, det var vigtigt....  resten er slet ikke som det skal være (forhold mellem motiv-tekst,teksten og placering - ja selv t-shirten er ikke den rigtige) :lol: :lol:

Mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #61 Dato: Juli 11, 2006, 08:42:08 pm »
Det er ca det samme, problemet er den scanning pdfén er lavet ud fra.... alt det "blålige grums" du kan se på billedet vil give skygger og utydeligheder på det færdige resultat... Men jeg prøver om vi kan bruge det, og vender tilbage...(DER CA 3 UGER, DA FIRMAET HOLDER FERIELUKKET)

Mvh
GD
jeg har (tror jeg) fjernet det meste af det "blålige grums"  :D

Det ser ok ud.... :afro:
Laver prøver ud fra den, som den er...

Mvh
GD


CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #62 Dato: Juli 12, 2006, 12:16:15 pm »
Det er ca det samme, problemet er den scanning pdfén er lavet ud fra.... alt det "blålige grums" du kan se på billedet vil give skygger og utydeligheder på det færdige resultat... Men jeg prøver om vi kan bruge det, og vender tilbage...(DER CA 3 UGER, DA FIRMAET HOLDER FERIELUKKET)

Mvh
GD
jeg har (tror jeg) fjernet det meste af det "blålige grums"  :D

Det ser ok ud.... :afro:
Laver prøver ud fra den, som den er...

Mvh
GD


Lav motorcykel motiverne om til vekoriseret grafik (hvis du kan og har tiden til det...)  DET HOLDER 100 % og  ALTID

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: Re: Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #63 Dato: Juli 12, 2006, 12:55:38 pm »
Det er ca det samme, problemet er den scanning pdfén er lavet ud fra.... alt det "blålige grums" du kan se på billedet vil give skygger og utydeligheder på det færdige resultat... Men jeg prøver om vi kan bruge det, og vender tilbage...(DER CA 3 UGER, DA FIRMAET HOLDER FERIELUKKET)

Mvh
GD
jeg har (tror jeg) fjernet det meste af det "blålige grums"  :D

Det ser ok ud.... :afro:
Laver prøver ud fra den, som den er...

Mvh
GD


Lav motorcykel motiverne om til vekoriseret grafik (hvis du kan og har tiden til det...)  DET HOLDER 100 % og  ALTID

Hvis du mener det jeg TROR du mener, betyder det ikke rigtigt noget da opløsningen (DPI) i trykrammerne, der anvendes til direkte tryk alligevel bestemmer opløsningen... som igen ikke betyder så meget - da trykfarven er så tynd at der opnåes en fuldstændig mætning... :hand:

Der er jo pokker til forskel på at trykke på tekstil og f.eks papir...

Mvh
GD
« Senest Redigeret: Juli 12, 2006, 12:58:53 pm af Grand Danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Sv: Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #64 Dato: Juli 12, 2006, 01:46:40 pm »

Men om det lige skal være Rét der skal have en anden farve, ved jeg ikke helt hvad jeg syntes om....

Jeg synes nu det ville være en god at lade R'et stå i rød  8)
Det ligger jo ligesom til Suzuki familien, og også krydsningen mellem SV og Gixxer bruger det    :wink:
For pokker da, den er sprød!
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #65 Dato: Juli 16, 2006, 09:45:07 pm »
Efter at have været på banedag, er jeg kommet i tanke om noget jeg gerne ville have - svrider.dk visitkort.

Det ville være så fint med en lille stak man bare kunne dele ud til SV-kørere med adressen på, evt. en lille linje med en tekst ala "hygge, samvær, teknik og fællesture"

Nogen tanker?
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #66 Dato: Juli 16, 2006, 10:23:34 pm »
@Smølfen - stik da ned på hovedbanen og få dem lavet i automaten 100 for 100,- (sidst jeg så efter)
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #67 Dato: August 24, 2006, 10:41:43 am »
Her er lige et pic, af GD's første demo-trøjer.  :D

Tekst og skrifttype bliver en anden, men det kommer senere.

Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #68 Dato: August 24, 2006, 11:48:43 am »
Sooper nice :afro:
   

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #69 Dato: August 24, 2006, 12:14:41 pm »
Her er lige et pic, af GD's første demo-trøjer.  :D

Tekst og skrifttype bliver en anden, men det kommer senere.


Damn ! De er flotte !  8)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #70 Dato: August 25, 2006, 02:37:13 pm »
det ser sku´ godt ud
Blå SV650S 00

jakob

  • Gæst
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #71 Dato: September 21, 2006, 08:05:35 pm »
hmmm helt grøn på denne site... meeeen det kan være det ændre sig... jeg er den glade ejer af en sv 1000n... standart  :(  Jeg skal bruge vinter perioden til at gøre den mega fed...men første skridt er powercommander, andet luftfilter(nogen forslag til type???) samt andre potter... Potterne er problemet... Hvilke skal man vælge... jeg har hørt nogle forskellige og der er rimelig stor forskel... jeg er interesseret i dyb, dyb lyd(larm). Nogen forslag (har hørt micron, devil og akap... var ikk imponeret... desuden yoshimura som var bedre i lyden) Det ville ikke være skidt hvis de var oplagte på hver side af sædet.... dvs ikke under sædet.
VH

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #72 Dato: September 21, 2006, 08:47:56 pm »
hmmm helt grøn på denne site... meeeen det kan være det ændre sig... jeg er den glade ejer af en sv 1000n... standart  :(  Jeg skal bruge vinter perioden til at gøre den mega fed...men første skridt er powercommander, andet luftfilter(nogen forslag til type???) samt andre potter... Potterne er problemet... Hvilke skal man vælge... jeg har hørt nogle forskellige og der er rimelig stor forskel... jeg er interesseret i dyb, dyb lyd(larm). Nogen forslag (har hørt micron, devil og akap... var ikk imponeret... desuden yoshimura som var bedre i lyden) Det ville ikke være skidt hvis de var oplagte på hver side af sædet.... dvs ikke under sædet.
VH

Hej Jakob og velkommen til må jeg ydmygst foreslå dig at oprettte en tråd i Modfikationer :) der er der også rig mulighed, for at søge og læse om andres svære beslutninger, mht. de ændringer som du nævner 8)
« Senest Redigeret: September 21, 2006, 08:50:02 pm af Moolex »
   

bach

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Selv om man er tyk,kan man jo godt have tynd mave.
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #73 Dato: November 14, 2006, 09:45:35 pm »

Hey Forum :D

Da jeg lige har set denne tråd harjeg et spørgsmål????

Er der flere t-shirts til salg de er super fede så sådan en eller to må ejes :thumbsup: :respekt:

Hilsen Bach :afro:
Rizoma lir`,plov, forskærmsforlænger, mivv titanium potter....... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13243

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #74 Dato: Januar 16, 2007, 10:19:18 pm »
Hvor kan man bestille den slags supermands-tøj?

Har læst mig gennem tråden og er nysgerrig.
De trøjer GD snakker om, hvor købes de og hvad koster de?

Var der ingen i DK der ville stå for salg af kopper og klistermærker med SVRiders, siden der er blevet oprettet en butik i USA.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.