Forfatter Emne: T hansen mc stativ  (Læst 10113 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Volpi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 75
T hansen mc stativ
« Dato: Februar 02, 2010, 01:39:11 pm »
Hej har set Thansen har et løfte stativ til motorcykler. Et til foran og et bagtil. Mener lidt i tvivl om hvilke moduler der skal være monteret.

Min motorcykel er en sv1000 k4(tror jeg) eller k5..

Skal der gøres noget yderligere?
Ride this motherfucker, till the wheels fall off.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: T hansen mc stativ
« Svar #1 Dato: Februar 02, 2010, 01:48:33 pm »
Min Svoger købte et sæt og fik al den hjælp han skulle bruge i forretningen...T-Hansen Køge
Dvs hjælp til hvad han skulle købe for at få SVinet løftet :-)

Mene rat du skal have nogle BOBBINS til foran og bagved

Ved ikke om løfterne skal have noget men mon ikk ede kan hjælpe dig i forretningen

Håber det hjalp lidt

Mvh Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Volpi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 75
Sv: T hansen mc stativ
« Svar #2 Dato: Februar 02, 2010, 01:52:08 pm »
Min Svoger købte et sæt og fik al den hjælp han skulle bruge i forretningen...T-Hansen Køge
Dvs hjælp til hvad han skulle købe for at få SVinet løftet :-)

Mene rat du skal have nogle BOBBINS til foran og bagved

Ved ikke om løfterne skal have noget men mon ikk ede kan hjælpe dig i forretningen

Håber det hjalp lidt

Mvh Per

Ok ok.Må køre derover en dag, efter den 1 marts:).. Ham der avar der nu vidste ikke hvad en sv1000 var
Ride this motherfucker, till the wheels fall off.

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: T hansen mc stativ
« Svar #3 Dato: Februar 02, 2010, 02:08:37 pm »
Jeg har Thansen løfter til bagenden med bobbins, man kan vælge om man vil løfte den med plader eller med bobbins gennem at skifte den del der er i kontakt med Svinet (se billede)..
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Volpi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 75
Sv: T hansen mc stativ
« Svar #4 Dato: Februar 02, 2010, 02:42:41 pm »
Jeg har Thansen løfter til bagenden med bobbins, man kan vælge om man vil løfte den med plader eller med bobbins gennem at skifte den del der er i kontakt med Svinet (se billede)..

Dem i kalder bobbins, er det noget i kan købe hos Thansen også.???

Sorry men aner det simpelthen ikke
Ride this motherfucker, till the wheels fall off.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: T hansen mc stativ
« Svar #5 Dato: Februar 02, 2010, 02:43:23 pm »
Ok ok.Må køre derover en dag, efter den 1 marts:).. Ham der avar der nu vidste ikke hvad en sv1000 var
[/quote]

Nej ikke alle er lige vidende hos THANSEN.....ham i Køge vidste det og var vist nok ham som har forretningen/styrer den....
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: T hansen mc stativ
« Svar #6 Dato: Februar 02, 2010, 03:02:50 pm »
Jep... bobbins købes separat og skrues fat i de gevindbøsninger der er svejset fast under baggaffelen.
Du skal muligvis også købe de klør der skal sidde på baggaffellyfteren separat.

Forgaffellyfteren kræver ikke bobbins, men sættes direkte på under forgaffelbenene.

Der er ikke noget at undskylde for, bare fordi man ikke kender systemet.  :wink:

« Senest Redigeret: Februar 02, 2010, 03:04:54 pm af Jannik »
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Batman

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 479
Sv: T hansen mc stativ
« Svar #7 Dato: Februar 02, 2010, 04:00:16 pm »
Jeg råder dig klart til at have bobbins bagpå, det er noget usikkert pjat med de plader som de har hos T Svansen..... Jeg har selv et sæt fra dem og det fungerer fint, hvis du vælger bobbinsløsningen....

T Hansen har også bobbins, i 2 størrelser, så husk lige at checke at det du kører hjem med passer sammen..... Både bolte til at sætte bobbins fast til SV'eren og at de passer til det system det er med til bagløfteren....

Du køber løfterne for sig selv og tilkøber så det system du ønsker at bruge bagtil. (Plade eller V-form til bobbins)
Frontløfteren er den samme uanset hvad... Den består af to "små" gummibeklædte stænger i hver side som ligger henholdsvis bag din forgaffel og en under din forgaffel...
Der sidder en fjeder på hver side som skulle holde dem tæt til forgaflen, det er noget hø... Væk med dem da de forhindrer en gnidningsfri vandring og dermed et sikkert løft.....

Når du nu endelig har købt dit sæt, så pas på ikke kun at bruge din forgaffel løfter..... Den må ABSOLUT kun bruges når den også står på baggaffel løfteren.... Den falder ned og så er der ikke grænser for hvad den kan smadre og cyklen vælter.......
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Henrik1972

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 47
Sv: T hansen mc stativ
« Svar #8 Dato: Marts 06, 2010, 10:20:46 am »
hej alle jeg må nok lige ligge mig til den uvidende del på det spørgsmål her ang. dele til løfter... det i kalder bobbins!! er det bøsningssæt?????
Jeg råder dig klart til at have bobbins bagpå, det er noget usikkert pjat med de plader som de har hos T Svansen..... Jeg har selv et sæt fra dem og det fungerer fint, hvis du vælger bobbinsløsningen....

T Hansen har også bobbins, i 2 størrelser, så husk lige at checke at det du kører hjem med passer sammen..... Både bolte til at sætte bobbins fast til SV'eren og at de passer til det system det er med til bagløfteren....

Du køber løfterne for sig selv og tilkøber så det system du ønsker at bruge bagtil. (Plade eller V-form til bobbins)
Frontløfteren er den samme uanset hvad... Den består af to "små" gummibeklædte stænger i hver side som ligger henholdsvis bag din forgaffel og en under din forgaffel...
Der sidder en fjeder på hver side som skulle holde dem tæt til forgaflen, det er noget hø... Væk med dem da de forhindrer en gnidningsfri vandring og dermed et sikkert løft.....

Når du nu endelig har købt dit sæt, så pas på ikke kun at bruge din forgaffel løfter..... Den må ABSOLUT kun bruges når den også står på baggaffel løfteren.... Den falder ned og så er der ikke grænser for hvad den kan smadre og cyklen vælter.......

Batman

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 479
Sv: T hansen mc stativ
« Svar #9 Dato: Marts 06, 2010, 11:00:21 am »
Citér
hej alle jeg må nok lige ligge mig til den uvidende del på det spørgsmål her ang. dele til løfter... det i kalder bobbins!! er det bøsningssæt?????

Bobbins er dem der sidder på cyklen, som er modparten til gaflen som sidder på løfteren.... Se billede....
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Henrik1972

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 47
Sv: T hansen mc stativ
« Svar #10 Dato: Marts 06, 2010, 11:26:16 am »
Tak for svaret :D så er der bare en ting mere jeg vil høre om.. hvad er så det de kalder bøsningssæt?? kan fås i 6mm, 8mm og 10mm.?
Citat fra: Batman linkhtopic=13609.msg138809#msg138809 date=1267869621
Citér
hej alle jeg må nok lige ligge mig til den uvidende del på det spørgsmål her ang. dele til løfter... det i kalder bobbins!! er det bøsningssæt?????

Bobbins er dem der sidder på cyklen, som er modparten til gaflen som sidder på løfteren.... Se billede....

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Sv: T hansen mc stativ
« Svar #11 Dato: Marts 06, 2010, 11:46:38 am »
Det er det samme som bobbins, det er bare tsvansen der er lidt uvidende ;-)
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: T hansen mc stativ
« Svar #12 Dato: Marts 06, 2010, 05:34:06 pm »
Og det er 8 mm på en SV1000
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing