Forfatter Emne: IXS Tanktaske  (Læst 13237 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
IXS Tanktaske
« Dato: Maj 12, 2005, 10:54:46 am »
Til min store gru opdagede jeg igår at min ellers udemærkede tanktaske ridser tanken oppe ved kronrøret :shock:  :cry:  :cry:
Det er lynlåsen til regndækkenet der er placeret nedad, fuldstændigt åndsvagt :twisted:  :twisted:
Nu får den en gang gaffa.
Det var såmænd bare hvis der var andre der kører med tanktaske, så de kan undgå ridser :evil:

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
IXS Tanktaske
« Svar #1 Dato: Maj 12, 2005, 12:18:51 pm »
Too late, bin there, done that  :cry:
....også med en ellers udmærket, faktisk rigtig god, IXS taske dog uden regnslag med nedadvendt lynlås!  :)
Har ellers på ferier og langture haft et viskestykke under, magneterne er stærke nok, men selvfølgelig skulle den lige gnave lak på en smut tur til Malmö sidste år  :evil:  :roll:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
IXS Tanktaske
« Svar #2 Dato: Maj 12, 2005, 05:51:13 pm »
tja, Olfert og Hønse... det kan være vi skal have lidt gruppe rabat til chips-away.dk ? (du har i hvert fald farven Olfert)
Jeg har også en lille kradser efter et sandkorn under tasken :cry: ... samt et stenslag, og et slidmærke på anderøven...
såeh deeet....!
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
IXS Tanktaske
« Svar #3 Dato: Maj 12, 2005, 06:49:50 pm »
Citat fra: nyg
tja, Olfert og Hønse... det kan være vi skal have lidt gruppe rabat til chips-away.dk ? (du har i hvert fald farven Olfert)
Jeg har også en lille kradser efter et sandkorn under tasken :cry: ... samt et stenslag, og et slidmærke på anderøven...
såeh deeet....!

Mine er så små så jeg tror jeg kan polere dem væk :D  Vi får se....

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
IXS Tanktaske
« Svar #4 Dato: Maj 13, 2005, 10:04:55 am »
På den anden side nyg, det kan da godt være at vi skal slå os sammen til en Chips-away dag.
Heidi "tvang" mig til at slå græs i forhaven, hvor bil og mc holder (mc heldigvis i skur) græsslåmaskinen fik lige fat i en solid sten og smed den direkte ind i bildøren#*¤#§## med en lille bule samt af med lakken til følge :twisted:  :twisted:  :twisted:
Med et ordentligt BANG Så jeg var lige ved at lave et punktum i underhylerne :shock:
Heldigvis var det kun bilen :D  :D  :D

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
IXS Tanktaske
« Svar #5 Dato: Maj 15, 2005, 06:23:10 pm »
Citat fra: Olfert
På den anden side nyg, det kan da godt være at vi skal slå os sammen til en Chips-away dag.
Heidi "tvang" mig til at slå græs i forhaven, hvor bil og mc holder (mc heldigvis i skur) græsslåmaskinen fik lige fat i en solid sten og smed den direkte ind i bildøren#*¤#§## med en lille bule samt af med lakken til følge :twisted:  :twisted:  :twisted:
Med et ordentligt BANG Så jeg var lige ved at lave et punktum i underhylerne :shock:
Heldigvis var det kun bilen :D  :D  :D

Olfert


Det er i orden, men underheimerne kan han nok ikke gøre noget ved... :wink:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson