Forfatter Emne: Ny motovlogger  (Læst 4945 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Ny motovlogger
« Dato: Maj 27, 2017, 01:12:21 am »
Hello Bikers!

Jeg har for nyligt startet min egen Youtube kanal, og sørme også oprettet en Facebook page som supplement.
Jeg hedder Mads, men kalder mig for MotoMazz.

Jeg er den stolte ejer af en Suzuki SV1000N (min forrige cykel var en Suzuki SV650S, som jeg OGSÅ var superglad for) og da jeg havde gang i et større renoveringsprojekt på min maskine, gik det op fra mig, at der er en ret stor mangel på "How-to"-videoer til netop denne model - det var den primære grund til at jeg startede alt det her.
Så, som I nok kan gætte, så kommer det meste af mit indhold til at handle om denne maskine.
Dog vil jeg sige, at jeg håber og tror, at I vil blive godt underholdt og undervist af en del af mine videoer, også selvom I ikke ejer en Suzuki SV1000N.
Man kan jo altid lære noget nyt. :)

Jeg kommer også til at tilføje kørevideoer, som for det meste vil være af undervisningsnatur - det er ikke fordi, at jeg er den FØDTE motorcyklist, men jeg kan godt lide at forklare HVORFOR, jeg kører som jeg nu gør og hvad der ligger til grund for de beslutninger jeg tager, når jeg er ude at køre. Måske kan det hjælpe andre, der heller ikke ligefrem er genier på 2 hjul?

Nåja, forresten - jeg er rimelig stor road racing fan.
Altså, RIGTIG road racing, såsom Isle of Man TT, Ulster Grandprix, Northwest 200, osv., så man kan også forvente lidt af den slags i mit indhold - især på Facebook-siden.

Og selvom jeg nu går ud og lancerer mig selv på den her måde, så er det samtidigt vigtigt for mig at pointere, at jeg gør det her for MIG!
Så, altså - hvis mit liv ikke lige tillader, at jeg udgiver nye videoer så ofte og er så aktiv på Facebook-siden, som nogen af jer måske kunne ønske, så må det bare være sådan.
Det her kommer IKKE til at definere mit liv.

Men når det så er sagt, så er mit håb selvfølgelig, at jeg får skrabet mig nogle gode subscribers sammen og får opbygget et godt fællesskab, hvor vi alle kan have det sjovt sammen! :)

Lige en sidste ting: Fordi min målgruppe er hele verden, så derfor foregår det hele på engelsk, så godt som jeg nu kan. ;)

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCcHYlI59WnxWzeJRSK2hPaA
Facebook: https://www.facebook.com/MotoMazz/
/Mads P.