Forfatter Emne: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007  (Læst 38709 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #75 Dato: Juli 23, 2007, 06:58:11 pm »
Det var dælme et godt træf, jeg vil dog skrive en klage til arragørerne. De burde jævne pladsen noget mere deroppe, den var jo alt for rund til at gå på, specielt fredag aften  :orkester:

Og så fik jeg ikke set nok til Falkene denne gang, ærgeligt, men der skal vel bare tages revance på et andet tidspunkt :mrgreen:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #76 Dato: Juli 23, 2007, 11:50:24 pm »
Det var dælme et godt træf, jeg vil dog skrive en klage til arragørerne. De burde jævne pladsen noget mere deroppe, den var jo alt for rund til at gå på, specielt fredag aften  :orkester:

Og så fik jeg ikke set nok til Falkene denne gang, ærgeligt, men der skal vel bare tages revance på et andet tidspunkt :mrgreen:
Du skal bare feste de rigtige steder..  :wink:

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #77 Dato: Juli 24, 2007, 01:32:16 pm »
hmm .. spørgsmål :  :huh:

Tulle ! Lå du i lejr ved MC Ligeglad ? Eller var du i deres lejr ?

Jeg lå i lejr med Falkne og Morgenhår(d) - om jeg har været forbi ved Ligeglad det er jeg faktisk ikke hlet klar over  :oops: der er så meget "man" ikke lige ka´ huske eller finde rede på, efter sådan en hård weekend  :wink:

Du var lige nede og hilse på, men er jeg, men kan sgu ikke helt huske det, men jeg var i hvert fald forbi jer og hilse på og piv hyggeligt det hele det var...
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Tulle

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #78 Dato: Juli 24, 2007, 01:39:20 pm »
hmm .. spørgsmål :  :huh:

Tulle ! Lå du i lejr ved MC Ligeglad ? Eller var du i deres lejr ?

Jeg lå i lejr med Falkne og Morgenhår(d) - om jeg har været forbi ved Ligeglad det er jeg faktisk ikke hlet klar over  :oops: der er så meget "man" ikke lige ka´ huske eller finde rede på, efter sådan en hård weekend  :wink:

Du var lige nede og hilse på, men er jeg, men kan sgu ikke helt huske det, men jeg var i hvert fald forbi jer og hilse på og piv hyggeligt det hele det var...

Jo jeg var da nede og hilse sammen med Luske, SVea og HC - det var møg koldt kan jeg huske, men ihhh så hyggeligt det var.
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #79 Dato: Juli 24, 2007, 01:53:33 pm »
hmm .. spørgsmål :  :huh:

Tulle ! Lå du i lejr ved MC Ligeglad ? Eller var du i deres lejr ?

Jeg lå i lejr med Falkne og Morgenhår(d) - om jeg har været forbi ved Ligeglad det er jeg faktisk ikke hlet klar over  :oops: der er så meget "man" ikke lige ka´ huske eller finde rede på, efter sådan en hård weekend  :wink:

Du var lige nede og hilse på, men er jeg, men kan sgu ikke helt huske det, men jeg var i hvert fald forbi jer og hilse på og piv hyggeligt det hele det var...

Jo jeg var da nede og hilse sammen med Luske, SVea og HC - det var møg koldt kan jeg huske, men ihhh så hyggeligt det var.

Det mente jeg også men var ikke sikker  :afro:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #80 Dato: Juli 24, 2007, 02:33:18 pm »
Også en tak herfra... Super fede dage... OG nøj hvor jeg savlede over alle de fede MC'er. Jeg var møj-misundelig over ikke at kunne køre på MC derop, indtil vi kørte hjem.. Der var en bil ikke såååå dårlig at have...  :innocent: :D :D
Brændt barn, lugter ilde...

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #81 Dato: Juli 24, 2007, 06:33:12 pm »
Kom så frem, hvem var det der fik sin bagende på SVinet slasket af i en brænder i Skagen, sig det sig det sig det, der er håneret :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #82 Dato: Juli 24, 2007, 07:33:16 pm »
Det var dælme et godt træf, jeg vil dog skrive en klage til arragørerne. De burde jævne pladsen noget mere deroppe, den var jo alt for rund til at gå på, specielt fredag aften  :orkester:

Og så fik jeg ikke set nok til Falkene denne gang, ærgeligt, men der skal vel bare tages revance på et andet tidspunkt :mrgreen:
Du skal bare feste de rigtige steder..  :wink:

Næste gang må du feste med SVea og hendes nye "venner" Kenneth  :lmao:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #83 Dato: Juli 24, 2007, 08:03:11 pm »
Så håber jeg albummet "Skagen Træf 2007" er brugbart ...
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #84 Dato: Juli 24, 2007, 08:39:21 pm »
Så håber jeg albummet "Skagen Træf 2007" er brugbart ...
Super, selvom jeg stadig syntes at det er et møg galleri i forhold til det gamle vi havde.... (den kom lige mellem sidebenene) :innocent:

Er i gang med at kigge min tlf igennem...  :P

Men tak for et super hyggeligt træf ..... håber ikke at vi skræmte dig Unimann, for jeg var vist lidt blank da vi mødtes  :oops:

Træskuret rykker....  :afro:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #85 Dato: Juli 24, 2007, 09:37:22 pm »
Det var dælme et godt træf, jeg vil dog skrive en klage til arragørerne. De burde jævne pladsen noget mere deroppe, den var jo alt for rund til at gå på, specielt fredag aften  :orkester:

Og så fik jeg ikke set nok til Falkene denne gang, ærgeligt, men der skal vel bare tages revance på et andet tidspunkt :mrgreen:
Du skal bare feste de rigtige steder..  :wink:

Næste gang må du feste med SVea og hendes nye "venner" Kenneth  :lmao:

Tror ikke lige de er alt for hooked på at feste med mig, fik vist lige fortalt dem nogle borgerlige ord i min brandert fredag nat :innocent: :innocent:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #86 Dato: Juli 24, 2007, 09:48:28 pm »
Hvaaaa SVea, jeg tror da hellere vi vil se nogle billeder af dit fine nye Suzuki tøj :mrgreen:

Så håber jeg albummet "Skagen Træf 2007" er brugbart ...

Dumme mig, men hvordan finder jeg det album? :oops:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #87 Dato: Juli 24, 2007, 10:28:15 pm »
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #88 Dato: Juli 25, 2007, 11:51:58 am »
...Og tak for din fine beske på min telefonsvarer Hønse...
Det kender jeg ikke noget til det må du tale med mine tilsynsværger om.....  :lmao:



Hvordan tilpasser jeg et linket galleri billede, når jeg ikke må bruge html mere :?:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #89 Dato: Juli 25, 2007, 12:02:20 pm »
...Og tak for din fine beske på min telefonsvarer Hønse...
Det kender jeg ikke noget til det må du tale med mine tilsynsværger om.....  :lmao:


Tak Hønse...  ham havde jeg lykkeligt glemt..

 :D