Forfatter Emne: servicering i nordjylland?  (Læst 4707 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

elendil

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 54
servicering i nordjylland?
« Dato: April 24, 2007, 10:49:00 pm »
Hej,

Hvor får I lavet service omkring nordjylland? Jeg har kig på farsø mc, som de fleste har rosende ord tilovers for, men 1600-1700 kr. for et 1000km service på en sv1000s'er synes jeg faktisk lyder en kende pebret.

Med venlig hilsen,

-Kenneth Straarup.

troelsk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 68
  • Sv650s K4
Re: servicering i nordjylland?
« Svar #1 Dato: April 26, 2007, 06:24:45 pm »
Jeg vil vove påstå at farsø mc er det bedste i nordjylland, både med hensyn til service og kvalitet af arbejde :wink: Men udover er der Himmerlands mc i Aars, Bislev mc og Motorgården i svenstrup!!!  8)

Hvor kommer du fra???

elendil

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 54
Re: servicering i nordjylland?
« Svar #2 Dato: April 27, 2007, 07:47:05 am »
Hej,

Jeg bor i Aalborg, så motorgaarden er selvfølgelig oplagt. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg bryder mig ikke specielt om dem derude, selvom jeg aldrig har fået noget lavet der. De lader heller ikke til at være guds engle når man søger lidt på dem på nettet.

Det kan godt være jeg må bide i det sure æble og tøffe til farsø og skillinge ud, men jeg vil lige undersøge de to andre du nævner først.

Med venlig hilsen,

-Kenneth Straarup

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: servicering i nordjylland?
« Svar #3 Dato: April 27, 2007, 03:56:48 pm »
Der er også Special MC. Virker som en rigtig god butik! Har dog kun fået skiftet et sæt dæk derude, men de bliver generelt rost.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

elendil

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 54
Re: servicering i nordjylland?
« Svar #4 Dato: Maj 18, 2007, 06:43:07 pm »
Hej,

Jeg blev stresset over ventetider, så jeg skyndte mig at bestille tid hos Farsø uden at undersøge de andre, desværre.

Jeg havde dog i forvejen ringet til Special, men da de ikke er autoriserede skruzukiforhandlere dur det ikke. Jeg får dog lavet hondaen derude, og har kun rosende ord tilovers for dem.

Med venlig hilsen,

-Kenneth Straarup

ReconDK

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Re: servicering i nordjylland?
« Svar #5 Dato: Maj 26, 2007, 08:45:31 pm »
Jeg har lige fået lavet 1000 kilometer service ved Motorgaarden på min nye suzuki kr. 1.200. Afleverede og hentede den samme dag.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: servicering i nordjylland?
« Svar #6 Dato: Maj 29, 2007, 07:59:55 pm »
Jeg har lige fået lavet 30.000 service ved Bislev MC. Han skiftede kædekit, olie, filter, klodser bagi, smurte hist og pist, justerede.. Pris 3094,- - det er vist ikke helt urimeligt.. Og cyklen; den kører som en drøm :) Det gør altså lidt af hvert ved en cykel at få nyt kædekit..

Han gjorde også et forsøg på at få min knæstknæde til at holde kæft.. Jeg synes stadig den rasler, men han sagde også at hvis det ikke duede, så skulle der ny kæde og/eller strammer til..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)