Forfatter Emne: MP Motorcykler i Odense  (Læst 7665 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Der Frank

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 198
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
MP Motorcykler i Odense
« Dato: Juli 31, 2007, 08:54:01 am »
Super service! Flink og seriøs behandling.

Jeg henvendte mig til MP-Motorcykler, da jeg så, de havde en brugt cbr 600 rr fra 03 til salg. Pr. mail skrev jeg til dem, at jeg var interesseret i at bytte med min cbr 600 F fra 95. Det viste sig, at deres cbr var udsolgt, men Steen fra forretningen skrev tilbage, og sagde at de havde en spritny til salg. Det var jo ikke det jeg gik efter, men var lidt interesseret og har nok skrevet over 10 mails med alle mulige spørgsmål. Alle blev besvaret hurtigt og med en behagelig tone, selvom han nok ikke lige forventede et salg. Men, jeg blev lokket med en rigtig god byttepris 8)

Da vi så aftale handlen kørte jeg til Odense (her var det Peder, der tog imod, da Steen var blevet forsinket i ferietrafikken), og selvom han kun havde set et billede af min mc, så kiggede han hurtigt på den og sagde ok. Cyklen blev klargjort mens jeg ventede, og der blev sørget godt for mig.

Alt i alt har det været en utrolig positiv oplevelse, og jeg vil klart anbefale stedet, hvis man skal købe mc. Desværre ligger det jo i Odense, så jeg har ikke mulighed for at få lavet service der, hvilket er ærgeligt, da mekanikerne også virkede kompetente.

De får en stor 5'er!
GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: MP Motorcykler i Odense
« Svar #1 Dato: Juli 31, 2007, 09:25:37 am »
Super! - og lad os så se et billede af den nye maskine!  :wink:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Re: MP Motorcykler i Odense
« Svar #2 Dato: Juli 31, 2007, 03:56:15 pm »
Jeg har samme gode oplevelse af dem, da jeg i sin tid købte en gsx600f hos dem kom jeg derned, underskrev købsaftalen jeg fik at vide 2 timer så er den klargjort og står med nr.plade på, gik en tur på en lille time (maaad) kom tilbage og kiggede mig lidt rundt i butikken og et kvarter senere kommer mekkeren ind og siger at nu er cyklen klar. Det kalder jeg god og hurtig service.  :thumbsup: :thumbsup:
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Re: MP Motorcykler i Odense
« Svar #3 Dato: Juli 31, 2007, 08:41:53 pm »
Dæleme en flot maskine du har fået der Frank.  :thumbsup: :thumbsup:
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Der Frank

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 198
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
Re: MP Motorcykler i Odense
« Svar #4 Dato: August 01, 2007, 08:11:32 am »
Super! - og lad os så se et billede af den nye maskine!  :wink:

Der er et par billeder her http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7133.30
GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!