Forfatter Emne: S: SV650s AK7  (Læst 4175 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ibanezxz

  • Wannabe
  • Indlæg: 1
S: SV650s AK7
« Dato: April 17, 2011, 09:11:30 pm »
SV650S ABS SK7, velholdt, 1 ejer, ABS bremser for og bag, Yoshimura TRS udstødning, nyt batteri fra sommer 2010, opbevaret indendørs i vinterperioder, der er ingen pant i MC'en, inkl. skivebremselås, tanktaske og cover. Østerbro, Kbh. Pris: 58.000. Kontakt permikkelsen@gmail.com.

haldo

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Lev stærkt, dø ung og efterlad et smukt lig.
Sv: S: SV650s AK7
« Svar #1 Dato: April 17, 2011, 09:15:40 pm »
Ikke at jeg vil eje en maskine med ABS, men det er vel ret relevant at få fortalt hvor meget der er på klokken?

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: S: SV650s AK7
« Svar #2 Dato: April 17, 2011, 09:41:24 pm »
Måske også relevant at skrive hvad farve dyret har, og så sælger billeder altså...

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: S: SV650s AK7
« Svar #3 Dato: April 18, 2011, 10:07:21 am »
Erhm... Bare lige for at være en mood-killer...

Der står i vores brugerbetingelser at man ikke må oprette en brugerprofil herinde udelukkende med henblik på at sælge. Da der i skrivende stund kun står "én" post under bruger er denne post i strid med dette...  :police:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Sv: S: SV650s AK7
« Svar #4 Dato: April 18, 2011, 10:30:38 am »
Erhm... Bare lige for at være en mood-killer...

Der står i vores brugerbetingelser at man ikke må oprette en brugerprofil herinde udelukkende med henblik på at sælge. Da der i skrivende stund kun står "én" post under bruger er denne post i strid med dette...  :police:

Så hvis brugeren lige hurtigt poster et link til nogle lækre sommertøser ELLER kommenterer Peter&Amalies brud - så er alt som det skal være? ;)
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: S: SV650s AK7
« Svar #5 Dato: April 18, 2011, 11:49:44 am »
Erhm... Bare lige for at være en mood-killer...

Der står i vores brugerbetingelser at man ikke må oprette en brugerprofil herinde udelukkende med henblik på at sælge. Da der i skrivende stund kun står "én" post under bruger er denne post i strid med dette...  :police:

Så hvis brugeren lige hurtigt poster et link til nogle lækre sommertøser ELLER kommenterer Peter&Amalies brud - så er alt som det skal være? ;)
:lmao: :thumbsup:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Sv: S: SV650s AK7
« Svar #6 Dato: April 18, 2011, 05:09:05 pm »
Så hvis brugeren lige hurtigt poster et link til nogle lækre sommertøser ELLER kommenterer Peter&Amalies brud - så er alt som det skal være? ;)
Hmm... ja, som jeg husker det, så havde vi det engang sådan, at man skulle have lavet 5 indlæg før man kunne oprette tråde i Køb & Salg. Det resulterede bare i spam-indlæg uden reel værdi, plus en salgs-annonce.

Min holdning er, at salgsindlæg som første post skal tolereres, hvis det drejer sig om SV'ere eller udstyr til SV'ere, da det så har relevans for brugerne (med mindre det er et kommercielt indlæg). En HD ville nok blive slettet rimelig hurtigt :)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: S: SV650s AK7
« Svar #7 Dato: April 19, 2011, 04:31:40 pm »
Så hvis brugeren lige hurtigt poster et link til nogle lækre sommertøser ELLER kommenterer Peter&Amalies brud - så er alt som det skal være? ;)
Hmm... ja, som jeg husker det, så havde vi det engang sådan, at man skulle have lavet 5 indlæg før man kunne oprette tråde i Køb & Salg. Det resulterede bare i spam-indlæg uden reel værdi, plus en salgs-annonce.

Min holdning er, at salgsindlæg som første post skal tolereres, hvis det drejer sig om SV'ere eller udstyr til SV'ere, da det så har relevans for brugerne (med mindre det er et kommercielt indlæg). En HD ville nok blive slettet rimelig hurtigt :)

Fino :-) Så er det en aftale!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: S: SV650s AK7
« Svar #8 Dato: April 19, 2011, 09:43:08 pm »
Så vil jeg have gratis kaffe i kantinen!