Forfatter Emne: Endnu en glad SV ejer!  (Læst 6416 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Skovgaard

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Endnu en glad SV ejer!
« Dato: Juni 27, 2013, 09:59:57 am »
Hej folkens,

Så lykkedes det endelig, efter lang tids søgen og mange overvejelser, at finde den rigtige cykel.
Det blev til en nøgen SV650 og den vil jeg da naturligvis gerne vise frem for jer.  :D

Den blev hentet i mandags og da vejret ikke helt har artet sig til ordentlige billeder, må I lige nøjes med et enkelt et indtil videre. Men der skal selvfølgelig nok komme et par stykker mere når solen viser sig igen.

I mellemtiden må I så meget gerne sige til, hvis I kender nogen, eller kender nogen der kender nogen, der ligger inde med en anden potte til den, da der simpelthen ikke er nok lyd i originalen!


« Senest Redigeret: Juli 02, 2013, 12:14:16 pm af Skovgaard »

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Endnu en glad SV ejer!
« Svar #1 Dato: Juni 27, 2013, 10:09:55 am »
Sweet, den er feeeed.

Tillykke med den, jeg har en original udstødning du kan skære i, hvis du da er kreativ ;)

Kær pænt (eller ihvertfald forsigtigt)

 :orkester:
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Sv: Endnu en glad SV ejer!
« Svar #2 Dato: Juni 27, 2013, 10:36:42 am »
Velkommen til og tillykke med cyklen ;-)

/bo
MC-løs :-/

Skovgaard

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Sv: Endnu en glad SV ejer!
« Svar #3 Dato: Juni 27, 2013, 11:05:48 am »
Sweet, den er feeeed.

Tillykke med den, jeg har en original udstødning du kan skære i, hvis du da er kreativ ;)

Kær pænt (eller ihvertfald forsigtigt)

 :orkester:

Det var selvfølgelig også en mulighed, hvis man var kreativ...... Det er jeg desværre ikke, men det er min kæreste til gengæld og hun kunne sikkert godt få noget fornuftigt ud af en original. ;)
Så er det bare lige et spørgsmål om at få fat i den... Vi bor jo desværre ikke på den samme side af sundet. :)

Jeg har også lidt kig på denne her: http://viewitem.eim.ebay.dk/SV650-0310-SP-ENGINEERING-BLACK-BIG-BORE-STUBBY-EXHAUST/290893154677/item men kender ikke rigtig noget til hverken SP-Engineering eller deres udstødninger.

Og hvad med katalysatoren, den skal vel også bibeholdes?

SVester

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 235
Sv: Endnu en glad SV ejer!
« Svar #4 Dato: Juni 27, 2013, 12:14:30 pm »
Dem kender jeg heller ikke. Og efter min mening passer sådan noget GP style ikke til en nøgen SV
Men hver sin stil :)

Min svorger køre med en blue flame Dual port og den lyder dejlig dyb :)

Mvh vester
Steffen Vester. GSX-R 750 K7 SWEEET

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Endnu en glad SV ejer!
« Svar #5 Dato: Juni 27, 2013, 03:19:20 pm »
Velkommen til og fin grisling du har fået dig, tillykke med den.. :wink:

Mvh
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Endnu en glad SV ejer!
« Svar #6 Dato: Juni 27, 2013, 03:42:40 pm »
Sweet, den er feeeed.

Tillykke med den, jeg har en original udstødning du kan skære i, hvis du da er kreativ ;)

Kær pænt (eller ihvertfald forsigtigt)

 :orkester:

Det var selvfølgelig også en mulighed, hvis man var kreativ...... Det er jeg desværre ikke, men det er min kæreste til gengæld og hun kunne sikkert godt få noget fornuftigt ud af en original. ;)
Så er det bare lige et spørgsmål om at få fat i den... Vi bor jo desværre ikke på den samme side af sundet. :)

Jeg har også lidt kig på denne her: http://viewitem.eim.ebay.dk/SV650-0310-SP-ENGINEERING-BLACK-BIG-BORE-STUBBY-EXHAUST/290893154677/item men kender ikke rigtig noget til hverken SP-Engineering eller deres udstødninger.

Og hvad med katalysatoren, den skal vel også bibeholdes?
Jeg har en SP Engineering udstødning på min, og er meget tilfreds, virker som kram.
Meget bulder uden dB killer og ok med dB killer.
Købte den billigere på deres egen hjemmeside i England.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Endnu en glad SV ejer!
« Svar #7 Dato: Juni 27, 2013, 04:55:52 pm »
Velkommen til  :orkester:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Endnu en glad SV ejer!
« Svar #8 Dato: Juni 28, 2013, 10:23:21 am »
Sweet, den er feeeed.

Tillykke med den, jeg har en original udstødning du kan skære i, hvis du da er kreativ ;)

Kær pænt (eller ihvertfald forsigtigt)

 :orkester:

Det var selvfølgelig også en mulighed, hvis man var kreativ...... Det er jeg desværre ikke, men det er min kæreste til gengæld og hun kunne sikkert godt få noget fornuftigt ud af en original. ;)
Så er det bare lige et spørgsmål om at få fat i den... Vi bor jo desværre ikke på den samme side af sundet. :)

Jeg har også lidt kig på denne her: http://viewitem.eim.ebay.dk/SV650-0310-SP-ENGINEERING-BLACK-BIG-BORE-STUBBY-EXHAUST/290893154677/item men kender ikke rigtig noget til hverken SP-Engineering eller deres udstødninger.

Og hvad med katalysatoren, den skal vel også bibeholdes?

Hey, er godt nok lige i England i næste uge, men mener nu godt at kunne finde ud af at sende en pakke ;) så hvis det har interesse så sig bare til.
Den skal ikke koste dig mere end 500 incl porto til "langbortistand"  :D

/
Andreas
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

Skovgaard

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Sv: Endnu en glad SV ejer!
« Svar #9 Dato: Juni 28, 2013, 03:06:39 pm »
Sweet, den er feeeed.

Tillykke med den, jeg har en original udstødning du kan skære i, hvis du da er kreativ ;)

Kær pænt (eller ihvertfald forsigtigt)

 :orkester:

Det var selvfølgelig også en mulighed, hvis man var kreativ...... Det er jeg desværre ikke, men det er min kæreste til gengæld og hun kunne sikkert godt få noget fornuftigt ud af en original. ;)
Så er det bare lige et spørgsmål om at få fat i den... Vi bor jo desværre ikke på den samme side af sundet. :)

Jeg har også lidt kig på denne her: http://viewitem.eim.ebay.dk/SV650-0310-SP-ENGINEERING-BLACK-BIG-BORE-STUBBY-EXHAUST/290893154677/item men kender ikke rigtig noget til hverken SP-Engineering eller deres udstødninger.

Og hvad med katalysatoren, den skal vel også bibeholdes?
Jeg har en SP Engineering udstødning på min, og er meget tilfreds, virker som kram.
Meget bulder uden dB killer og ok med dB killer.
Købte den billigere på deres egen hjemmeside i England.

Det lyder rigtig godt, men så vil jeg lige høre om en "lille" ting:
Hvor meget larmer den med DB killer? Er det til at holde ud på længere ture?
Min kæreste og jeg kommer til at skulle på nogle temmelig lange ture, og det skulle jo helst være til at holde ud rent lydmæssigt. Nok mest for hende. ;-)

Skovgaard

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Sv: Endnu en glad SV ejer!
« Svar #10 Dato: Juni 28, 2013, 03:09:20 pm »
Sweet, den er feeeed.

Tillykke med den, jeg har en original udstødning du kan skære i, hvis du da er kreativ ;)

Kær pænt (eller ihvertfald forsigtigt)

 :orkester:

Det var selvfølgelig også en mulighed, hvis man var kreativ...... Det er jeg desværre ikke, men det er min kæreste til gengæld og hun kunne sikkert godt få noget fornuftigt ud af en original. ;)
Så er det bare lige et spørgsmål om at få fat i den... Vi bor jo desværre ikke på den samme side af sundet. :)

Jeg har også lidt kig på denne her: http://viewitem.eim.ebay.dk/SV650-0310-SP-ENGINEERING-BLACK-BIG-BORE-STUBBY-EXHAUST/290893154677/item men kender ikke rigtig noget til hverken SP-Engineering eller deres udstødninger.

Og hvad med katalysatoren, den skal vel også bibeholdes?

Hey, er godt nok lige i England i næste uge, men mener nu godt at kunne finde ud af at sende en pakke ;) så hvis det har interesse så sig bare til.
Den skal ikke koste dig mere end 500 incl porto til "langbortistand"  :D

/
Andreas

Mange tak for tilbuddet Andreas, men jeg tror jeg vil prøve at finde en forberedt Slip-on, vi kan montere på den istedet. :)

Hvis jeg nu ændre mening på et eller andet tidspunkt i processen, skal jeg selvfølgelig nok sige til. ;)

Skovgaard

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Sv: Endnu en glad SV ejer!
« Svar #11 Dato: Juni 29, 2013, 11:50:46 am »
Tak for en fin velkomst til jer alle. :)

Nu mangler vi bare lidt godt vejr, og så kunne det jo sagtens tænkes at vi mødes i Aarhus området eller når jeg triller rundt i resten af landet. :)

Skovgaard

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Sv: Endnu en glad SV ejer!
« Svar #12 Dato: Juli 02, 2013, 12:16:38 pm »
Ja så var der lige en smule tørvejr og mulighed for, at tage et par ekstra billeder af dyret. :)

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Endnu en glad SV ejer!
« Svar #13 Dato: Juli 02, 2013, 10:17:43 pm »
Tillykke med den og velkommen til :)
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/