Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 2036 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Henry

  • Wannabe
  • Indlæg: 2
Præsentation af folk
« Dato: Juli 10, 2006, 12:52:54 am »
JA, nu har jeg jo gået og "lusket" rundt herinde det sidste halve år eller lign. Og besluttede mig nu for at registrerer mig :)

Mit navn er Henrik, jeg er 28 år og er til dagligt it-udvikler.
Jeg besluttede i forsommeren 2004 for at tage mc-kortet og 3 mdr senere havde jeg det så  :D
Der gik en uge og jeg havde købt min første og nuværende(det meste af den) mc, en gsx600f.
Nåede at have glæde af den i 7 dage og 15 minutter før der var en bilist, der syntes at rødt betyder kør og jeg røg en tur i asfalten.
Fik den på værksted og ventede i 6 måneder på de var færdige. Det er temmeligt trist når de dele der skal skiftes er i restordre fra japan  :cry: isærnår delene så ankommer og mekanikeren finder ud af, at der også lige skal skiftes noget andet, som så også er i restordre..
Så sidste år fik jeg desværre ikke kørt meget. Går pt og venter spændt på at jeg får grønt lys til at køre igen. Kan pt ikke køre pga en operation i det ene ben(ej mc relateret ulykke) men det får jeg forhåbenligt lov til inden et par uger  :grin:
Tak for et godt forum!!
Henrik
gsx600f 93' med masser af nyt udstyr! ex. ny front-/venstre- kåbe samt nye potter og alt andet på venstre side er nyt ;)