Forfatter Emne: Tigerdyret og undertegnede hilser pænt  (Læst 10442 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

crillegs

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 13
  • SV650SAK7
Tigerdyret og undertegnede hilser pænt
« Dato: Marts 15, 2012, 11:04:10 am »
Hey Guys

Efter at have luret med i diverse diskussioner på dette forum, er det nok tid til at introducere mig ordentligt - for i kommer sandsynligvis til at se en del til mig.

Jeg er en ung studerende på 22 år fra København Ø, der bare ikke kunne lade være med at købe, i min optik, den smukkeste moderne motorcykel. Til daglig studerer jeg Ha(it.) på CBS og arbejder som SharePoint-konsulent i Farum. Økonomien er et niveau over den gennemsnitlige studerendes, men samtidig prioriterer jeg også netop økonomien når jeg piller ved motorcyklen :-)

Jeg tog kortet tilbage i April sidste år og begyndte derefter at overvåge markedet dagligt. 5-6 måneder skulle der gå, før der pludselig dukkede en SV650SAK7 op der kun havde kørt 6.000 km og til 55.000,-

Jeg var solgt! (Og motorcyklen tilmed)

Det gav ingen mening det var så billigt, så jeg ringede til sælger, som var en venlig dame fra Viborg og næste dag var jeg kørt afsted.
Det viste sig at hun havde fået ondt i ryggen af at køre i den relativt sportslige stilling og nu bare gerne ville af med den. Derefter gik pappa-doc og jeg MC'en igennem efter rust, mislyde, kædestand og der var intet at bemærke (vi måtte tilmed høre om den var meldt stjålet!!) og BOM, så var MC'en min (og hun havde lavet, måske Danmarks hurtigste MC-salg) :-)