Forfatter Emne: SV1000S kører "to be"  (Læst 3094 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

PeptoBizmo

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 32
SV1000S kører "to be"
« Dato: August 02, 2007, 08:50:27 pm »
Hejsa.
Har skrevet et par indlæg, men tænkte det var på plads med en ordentlig præsentation.
Er en 23-årig ung mand der går og venter på en arbejdsskadesag skal blive færdig så jeg kan finde ud af om jeg skal have en SV1000S til sæsonstart 2008, eller om det skal vare længere. Hehe.
Kører i øjeblikket en lille bitte Yamaha TDR 125 fra 1992, og har gjort det siden 2004. Den kan dog ikke starte lige i øjeblikket, og er generelt ved at være slidt ned, så motoren ender nok sine dage som et vinterprojekt på en pocketbike :lol:
Og ja, det er måske et stort skridt at springe direkte op på en SV1000S, men mener selv jeg har gjort mig mange erfaringer på de kilometer jeg har kørt, så er ret sikker på at jeg godt kan holde koldt vand i blodet. Det er jo hurtige sager.  :D

Men det her er ihvertfald et alletiders forum, og glæder mig rigtigt meget til at blive mere aktiv.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: SV1000S kører "to be"
« Svar #1 Dato: August 02, 2007, 09:08:18 pm »
Hejsa.
Har skrevet et par indlæg, men tænkte det var på plads med en ordentlig præsentation.
Er en 23-årig ung mand der går og venter på en arbejdsskadesag skal blive færdig så jeg kan finde ud af om jeg skal have en SV1000S til sæsonstart 2008, eller om det skal vare længere. Hehe.
Kører i øjeblikket en lille bitte Yamaha TDR 125 fra 1992, og har gjort det siden 2004. Den kan dog ikke starte lige i øjeblikket, og er generelt ved at være slidt ned, så motoren ender nok sine dage som et vinterprojekt på en pocketbike :lol:
Og ja, det er måske et stort skridt at springe direkte op på en SV1000S, men mener selv jeg har gjort mig mange erfaringer på de kilometer jeg har kørt, så er ret sikker på at jeg godt kan holde koldt vand i blodet. Det er jo hurtige sager.  :D

Men det her er ihvertfald et alletiders forum, og glæder mig rigtigt meget til at blive mere aktiv.

Velkommen til!

Ja, som du selv siger så er det noget af et spring. Men der er folk herinde som er startet medn en SV1000 som deres første maskine. Så hvis man bare giver sig god til til at vende sig til de mange kræfter så skal det nok gå. Den er som udgangspunkt en utroligt tillidsvækkende maskine. Overvej at se efter en med opdateret affjedring - eks. HyperPro affjedring - det er nok umiddelbart det du vil sætte mest pris på men den baggrund du har som MC'ist. For kræfter er der nok af  :wink:

Ellers tal med Alex herindefra - han er HyperPro guru  :angel:

Om ikke andet så kan man altid købe sig fattig i DynoJet udstyr og udstødningssystemer når man vil have lidt mere "UMPH" en dag med tiden.

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

PeptoBizmo

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 32
Re: SV1000S kører "to be"
« Svar #2 Dato: August 02, 2007, 09:16:57 pm »
Om ikke andet så kan man altid købe sig fattig i DynoJet udstyr og udstødningssystemer når man vil have lidt mere "UMPH" en dag med tiden.

/Jakob
Det er faktisk det mindste problem hehe. Jeg sad og kiggede på udstødning og så Power Commander og hvad der ellers er, men så slog det mig at det vist godt kunne vente når jeg i forvejen går fra 33 til nogen af 120 hidsige hypper :innocent:

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: SV1000S kører "to be"
« Svar #3 Dato: August 03, 2007, 08:01:50 am »
Velkommen til  :afro:
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

Lasse1982

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 561
Re: SV1000S kører "to be"
« Svar #4 Dato: August 03, 2007, 08:18:06 am »
Velkommen til.

Man kan sagtens starte på en SV1000. Det kommer helt an på han/hende som styre gashåndtaget. Jeg overvejet selv både SV1000 og TLS/TLR. Men da jeg tit får at vide at jeg er lidt fartglad. Og køre lidt agrasivt. Derfor vælger jeg selv nok at starte med en SV650s. Da jeg er lidt nervøs for at jeg ikke ville kunne styre de mange krafter.

Held og lykke med din jagt på din nye mc
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: SV1000S kører "to be"
« Svar #5 Dato: August 03, 2007, 09:11:06 am »
Velkommen til

jeg startede med en sv1000n - fik den for 3 uger siden og kørt 2200km i den tid ^^

tja - synes ik det er et stort spring - jeg gik fra en 45 knallert  :innocent: ....


God jagt ^^
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

PeptoBizmo

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 32
Re: SV1000S kører "to be"
« Svar #6 Dato: August 03, 2007, 05:21:53 pm »
tja - synes ik det er et stort spring - jeg gik fra en 45 knallert  :innocent: ....
Det svarer ca til min. Hahaha :lol: