Forfatter Emne: Norgestræf  (Læst 5202 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Norgestræf
« Dato: Maj 07, 2009, 09:21:00 pm »
Måske er der nogle af jer, som snart skal ha´ luftet snescooteren ?
http://www.rrmc.no/nt2009/default.asp
Vi er nogle stykker, som har lovet at lære vore tidligere landsmænd (og gutterne fra RRMC) noget om ølstafet, så vi futter snart til Norges land.
Der er faktisk ikke ret langt, hvis man trækker færgeturen fra !
Og man må ovenikøbet have en sixpack og en smule pegepølse med ind i landet  :innocent:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: Norgestræf
« Svar #1 Dato: Maj 07, 2009, 10:19:33 pm »
Måske er der nogle af jer, som snart skal ha´ luftet snescooteren ?
http://www.rrmc.no/nt2009/default.asp
Vi er nogle stykker, som har lovet at lære vore tidligere landsmænd (og gutterne fra RRMC) noget om ølstafet, så vi futter snart til Norges land.
Der er faktisk ikke ret langt, hvis man trækker færgeturen fra !
Og man må ovenikøbet have en sixpack og en smule pegepølse med ind i landet  :innocent:

Blir ikke mange mil å kjøre for dere dansker det der....  http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=gOc5F_Pn5pDfL7DTCe#lat%3D8044724.91821%26lon%3D875305.62694%26zoom%3D9%26layers%3D0B000%26poi%3Dtrafikk%26route%3Da_10000371874%26route%3Da_10000037555%26routeType%3Dfastest%26tab%3Droute

Ikke er det de mest spennende MC-veier heller, men kanskje dere skulle utvide turen litt?
Kan jeg foreslå at dere tar turen hit?



Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Norgestræf
« Svar #2 Dato: Maj 07, 2009, 10:41:08 pm »
Gad vide hvilket gear SV´en skal i for at komme fra rampen og over den smule vand  :huh:
Måske skulle man satse sixpack´en og en skive spegepølse fra Sørwi på et væddemål ?
Måske skulle man bare indtage humlen og spegepølsen, og lade nogle andre udfordre fjorden ?
Måske ses vi deroppe (eller nede ?)  :innocent:

Inden Per V. gik hen og døde lovede han os en fed fest, så den holder vi sgu for ham sammen med resten af Norge  :respekt:

Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

bufodill

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 22
Re: Norgestræf
« Svar #3 Dato: Maj 08, 2009, 02:15:28 pm »
Aj, skulle jeg vært med på hvis jeg ikke skulle arbejde. Lenge siden jeg har besøkt Kr.sand.

Og btw, mine danske vænner, I må godt bringe 5 liter øl med, hvis I ikke skal ha spiritus eller vin med samtidig.

God tur til deilige dyre Norge.
Nordmand der bor i Danmark

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Norgestræf
« Svar #4 Dato: Maj 31, 2009, 11:06:35 pm »
Det var bare jättegreit at feste et par dage med 2463 andre træfdeltagere  :thumbsup:
Og Nordmændene fik prøvet en ølstafet + et par andre sjove ting.
Vi havde nemmerlig smuglet nogle kasser Tuborg med op på fjeldet, og der var en kasse hvinende kolde Tuborg til det vindende hold.
Det kneb en smule med diciplinen under konkurrencerne, men de fik da slingret sig igennem dem  :lmao:

Vi var også nogle stykker som kørte en tur i landskabet, og det er da godt nok nogle store sten de har i Norge  :shock:
Een af gutterne mente at "når man er i Norge, så skal man osse køre op ad et bjerg", så vi fandt et pænt bjerg at køre op ad - fed tur på MEGET snoede veje.

Supergodt Norgestræf  :respekt: - husk blot at "morgenbrød" har en anden betydning i Norge... :innocent:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...