Forfatter Emne: Svriders summer meet 25/8 vigtig info!!! Og efterfests SPAM :-)  (Læst 29937 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
JA JA tak til alle SVin for en fed fest som vi plejer at stable på benene og stor tak til Rammstein jam feeeedt musak,
og stor stor tak til morgen hår(d) for brug af lokaler og medlemmer :respekt:

En stor tak til resten af Grisse-holdet og de der ellers hjalp til, for en stor hjælp med SVinet...... :thumbsup: :respekt: :thumbsup: :respekt: :thumbsup: :respekt:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Tulle

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Så er jeg ved at være menneske igen  :oops:
Tak til alle for en fed fest  :respekt: og tak til R+Jam for god musik  :orkester: osse tak til Morgenhår(d) for at de stillede lokaler og medlemmer til rådighed  :thumbsup:

.......og kæmpe tak til Luske for fantastisk pleje da vi kom hjem  :kiss:
« Senest Redigeret: August 27, 2007, 02:35:54 pm af Tulle »
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

mulver

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 25
Fra det sydsjællandske skal også lyde en stor tak til alle, der var med til at stable dette fantastiske arrangement på benene. Fantastisk mad, masser af øl, kanon stemning og super fed underholdning fra Frank og gutterne.  Det fås bare ikke bedre.

Håber på et snarligt gensyn
mulver og bagsædet
SV650K6 - nu udstyret med Hamicad bagende, miniblink og en brølende Laser-potte

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Ja! Fed fest.

Jeg har stadig rigtig ondt i nakken, og problemer med fordøjelsen... (æv)

Tak til Ramstein Jam, Morgenhård, skyggen + crew og særlig tak til SVea for (omend modvilligt), at tage slæbet med at koordinere hele baduljen...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Siger også tak for en kanon fest... og endnu engang godt arrangement !!. Og en STOR hånd til festudvalget  :respekt:

Verdensklasse at kunne lokke Rammstein helt op til Danmark  :D for at spille.

Jeg er nogenlunde rask idag.. jeg er vidst sluppet billigt mht tømmermænd..  :oops:

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Jeg siger bare: VERDENSKLASSE


Det var en helt suveræn fest (det jeg kan huske af den).

Hvornår er der julefrokost??????
« Senest Redigeret: August 28, 2007, 08:38:30 pm af Kenneth P »
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Også et kæmpe stort tak for en kanon fest til alle og selvfølgelig en ekstra stor tak til dem der fik det hele til at rulle og Morgenhår(d) for lån af lokalerne :respekt: :respekt: Ved ikke hvordan skyggen havde det søndag, men jeg lugtede sgu stadig af røg efter mit tømmermands bad :lol:

Rammstein jam.... Hvad skal jeg sige: Aldrig har jeg oplevet et band der leverede så mange set og ekstranumre, stor tak for en super energi og entusiasme til jer alle  :respekt: :respekt: :orkester:

Ps. Og til dig HC, det var jo en sand fornøjelse at lære dig om det ellers meget svære spil, nu Svea er så fedtet med lommepengene :wink: modsat ham klaphatten der senere forsøgte sig..... mon ikke han fik hentet en del søm :innocent: Men han var vidst heller ikke det mest spidse kampfly på basen :mrgreen:
SV1000SK4

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Ps. Og til dig HC, det var jo en sand fornøjelse at lære dig om det ellers meget svære spil, nu Svea er så fedtet med lommepengene :wink: modsat ham klaphatten der senere forsøgte sig..... mon ikke han fik hentet en del søm :innocent: Men han var vidst heller ikke det mest spidse kampfly på basen :mrgreen:

Jeg er stadig i tvivl... Var det en her inde fra, eller hvor kom han fra??? Synes ikke jeg så ham før eller efter vi forsøgte at lære han reglerne..
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Ps. Og til dig HC, det var jo en sand fornøjelse at lære dig om det ellers meget svære spil, nu Svea er så fedtet med lommepengene :wink: modsat ham klaphatten der senere forsøgte sig..... mon ikke han fik hentet en del søm :innocent: Men han var vidst heller ikke det mest spidse kampfly på basen :mrgreen:

Jeg er stadig i tvivl... Var det en her inde fra, eller hvor kom han fra??? Synes ikke jeg så ham før eller efter vi forsøgte at lære han reglerne..

Hmmmm.... Så vidt jeg husker så havde han vidst (desværre for Morgenhår(d)) en eller anden tilknytning til dem, tror sgu han hed Carsten eller sådan noget :innocent:
SV1000SK4

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Han sagde til mig han hed Carsten.. så meget kan jeg huske.. andet ved jeg ikke  :rolleyes:
Men kæft det var en fed fææææst.. har skrevet det en gang men bliver lige nødt til det igen :mrgreen: :respekt:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Jeg kan slet ikke huske at have set sådan en :D

Men der er så meget jeg åbenbart ikke kan huske... Håber jeg har glemt de grimme ting og husket de gode!
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Ps. Og til dig HC, det var jo en sand fornøjelse at lære dig om det ellers meget svære spil, nu Svea er så fedtet med lommepengene :wink: modsat ham klaphatten der senere forsøgte sig..... mon ikke han fik hentet en del søm :innocent: Men han var vidst heller ikke det mest spidse kampfly på basen :mrgreen:

Jeg er stadig i tvivl... Var det en her inde fra, eller hvor kom han fra??? Synes ikke jeg så ham før eller efter vi forsøgte at lære han reglerne..

Hmmmm.... Så vidt jeg husker så havde han vidst (desværre for Morgenhår(d)) en eller anden tilknytning til dem, tror sgu han hed Carsten eller sådan noget :innocent:

Han er prøvemedlem hos morgenhår(d) ... fin fyr iøvrigt.
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Han sagde til mig han hed Carsten.. så meget kan jeg huske.. andet ved jeg ikke  :rolleyes:
Men kæft det var en fed fææææst.. har skrevet det en gang men bliver lige nødt til det igen :mrgreen: :respekt:

Faldt du ikke i søvn i et hjørne Nick??????  :D :D

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Tror jeg ikke... så har jeg da glemt det  :tie: ville ikke overraske mig.. :mrgreen: næ Majse du.. den her gang overlevede ejg alle shots'n  :twisted: Selvom skurken blev ved med at hælde på mig...
« Senest Redigeret: August 27, 2007, 11:30:47 pm af Nick »
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Tror jeg ikke... så har jeg da glemt det  :tie: ville ikke overraske mig.. :mrgreen: næ Majse du.. den her gang overlevede ejg alle shots'n  :twisted: Selvom skurken blev ved med at hælde på mig...

HaHa, man er blevet voksen....  :D :D godt du kom hel igennem festen...