Forfatter Emne: Min SVér er blevet stjålet! Dø mc tyve!!!!!!  (Læst 4355 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Halken

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 39
Re: Min SVér er blevet stjålet! Dø mc tyve!!!!!!
« Svar #15 Dato: September 04, 2008, 09:37:43 pm »
Jo tak Charlotte, har læst bagerens historie og håber jeg er lige så heldig!
Scorpio SRI-900 med GPS tracker...samt stump genstand lige ved hånden...

SA

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 369
Re: Min SVér er blevet stjålet! Dø mc tyve!!!!!!
« Svar #16 Dato: September 04, 2008, 10:07:45 pm »
ØV hvor er det surt at høre!!!!! Hvordan fanden kan sådan nogle mennesker lægge sig til at sove om aftenen uden at få ualmindelig dårlig samvittighed? Selvom selvtægt sjældent er en smart løsning, så tror jeg faktisk, at det eneste disse personer vil lære noget af, er en gedigen omgang prygl eller at få sat en finger eller hånd af........tja, man kan sige hvad man vil, men sharia-lovgivningen har altså fat i noget af det rigtige, eller....        :club:

Håber din cykel dukker op igen.

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Min SVér er blevet stjålet! Dø mc tyve!!!!!!
« Svar #17 Dato: September 05, 2008, 06:47:31 am »
Man får sådanne dejlige billeder inde i hovedet :twisted:

Er iøvrigt lidt spændt på hvad forsikringen siger. Nogen med erfaring angående nedskrivning af værdien? Den blev indregistreret 6.6.2008, så den er jo kun 3 måneder gammel! Håber derfor de vil erstatte det fulde beløb, er jeg naiv?

Selvrisikoen på 10 % gør jo ondt nok i forvejen! :dead:
den er under 1 år så er der ingen nedskrivning, dog skal du ikke regne med at få mere end 10000 for extraudstyr med mindre du har extraforsikring på udstyr. held og lykke med mcen, håber den bliver fundet i hel stand. :)
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Damage

  • Gæst
Re: Min SVér er blevet stjålet! Dø mc tyve!!!!!!
« Svar #18 Dato: September 05, 2008, 08:00:42 am »
Man får sådanne dejlige billeder inde i hovedet :twisted:

Er iøvrigt lidt spændt på hvad forsikringen siger. Nogen med erfaring angående nedskrivning af værdien? Den blev indregistreret 6.6.2008, så den er jo kun 3 måneder gammel! Håber derfor de vil erstatte det fulde beløb, er jeg naiv?

Selvrisikoen på 10 % gør jo ondt nok i forvejen! :dead:
den er under 1 år så er der ingen nedskrivning, dog skal du ikke regne med at få mere end 10000 for extraudstyr med mindre du har extraforsikring på udstyr. held og lykke med mcen, håber den bliver fundet i hel stand. :)

Reglen om at der ikke er nedskrivning hvis motorcyklen er under et år gammel gælder kun for BILER.  :dead:

Da jeg fik stjålet min SV1000SK6 var den 3 måneder gammel og havde kørt 1800 km. Reglen er at forsikringsselskabet skal fremskaffe
en mortorcykel præcis som den der blev stjålet og det kan de stort set aldrig, og kan de ikke det skal de udbetale en kontant erstatning.
Her kommer så problemet, kontant erstatningen bliver beregnet på at forsikringen ringer til tre forskellige forhandler og få en vurdering af
hvad sådan en skal koste...dvs. en BRUGT pris. Har man skiftet udstødninger (som jeg havde) går det helt galt fordi forhandleren mener
at det er en forringelse af mortorcyklen idet de originale udstødninger til SV1000 er vildt dyre.

Jeg tabte ca. 8000,- og så kommer selvrisikoen oven i.  :dead: :dead: :dead:
« Senest Redigeret: September 05, 2008, 08:03:04 am af René T »

Marius

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Re: Min SVér er blevet stjålet! Dø mc tyve!!!!!!
« Svar #19 Dato: September 07, 2008, 11:38:43 am »
Fuck det skal bare dø

Hader folk der har lim på finger :club: :club: :club:


Håber du finder den

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Min SVér er blevet stjålet! Dø mc tyve!!!!!!
« Svar #20 Dato: September 08, 2008, 06:37:58 am »
Man får sådanne dejlige billeder inde i hovedet :twisted:

Er iøvrigt lidt spændt på hvad forsikringen siger. Nogen med erfaring angående nedskrivning af værdien? Den blev indregistreret 6.6.2008, så den er jo kun 3 måneder gammel! Håber derfor de vil erstatte det fulde beløb, er jeg naiv?

Selvrisikoen på 10 % gør jo ondt nok i forvejen! :dead:
den er under 1 år så er der ingen nedskrivning, dog skal du ikke regne med at få mere end 10000 for extraudstyr med mindre du har extraforsikring på udstyr. held og lykke med mcen, håber den bliver fundet i hel stand. :)

Reglen om at der ikke er nedskrivning hvis motorcyklen er under et år gammel gælder kun for BILER.  :dead:

Da jeg fik stjålet min SV1000SK6 var den 3 måneder gammel og havde kørt 1800 km. Reglen er at forsikringsselskabet skal fremskaffe
en mortorcykel præcis som den der blev stjålet og det kan de stort set aldrig, og kan de ikke det skal de udbetale en kontant erstatning.
Her kommer så problemet, kontant erstatningen bliver beregnet på at forsikringen ringer til tre forskellige forhandler og få en vurdering af
hvad sådan en skal koste...dvs. en BRUGT pris. Har man skiftet udstødninger (som jeg havde) går det helt galt fordi forhandleren mener
at det er en forringelse af mortorcyklen idet de originale udstødninger til SV1000 er vildt dyre.

Jeg tabte ca. 8000,- og så kommer selvrisikoen oven i.  :dead: :dead: :dead:
en bekendt blev kørt ned på en honda vtr 800 og cyklen totalskadet. han fik til en ny hos Tryg. det er vist forskelligt fra selskab til selskab.
halken du må ind og kigge i policen hvad der står om erstatning ved tyveri. man har lov til at klage over afgørelsen hvis den ikke er tilfredsstillende. forsikringsselskaber og tyve er af samme skuffe :twisted:. 10% i selvrisiko :thumbsdown:. mange har 20% ved tyveri, det er sku legaliseret tyveri. :club:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr