Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed > Modifikationer

Power Commander

(1/3) > >>

runes-mc.dk:
Så fik jeg min Power Commander.
Jeg har også monteret den, men glemte at tage et billede efter montering  :oops:
Men lad mig sige med det samme at slanke fingre og god tålmodighed er en fordel  :wink:

Så skal jeg bare have mit luftfilter før jeg skal have den på rullefelt.

Den kostede mig den nette sum af kr. 2511,60 da jeg bestilte den fra USA. nærmere bestemt http://www.calsportbike.com

Her er et billede af hvad man får for de nysgerrige:

nyg:
Hm-hm...! Det lyder jo interessant.  Men måtte du slippe med noget i told & punktafgift? Jeg har forgæves forsøgt at finde de nøjagtige toldsatser, så jeg er da interesseret i at høre om det. Også selvom du ikke har betalt.

Jeg må sige at det skal være noget billigere før jeg køber i udlandet - det er jo ikke lige sikkert at garantien dækker herhjemme hvis uheldet skulle være ude.  Men de 700,- kr er jo også en vis besparelse...

runes-mc.dk:
det er inkl. told, moms mm.

prisen var ca. 300 dollar = ca. 1900 kr.
resten er så told, moms og gebyr til det danske fragtselskab (GLS/Pakketrans)

 :D

MichaelR:
Jeg købte min power commander i tyskland, fra noget der hedder www.micronsystems.de.
Jeg betalte 3168kr inklusiv KN filter og fragt. leveringen tog lige knap 2 uger.
Fik den målt her i weekenden til 73.75hk :D
på baghjulet.
Jeg bruger bare et af de standard kort man kan hente fra deres hjemmeside.

nyg:

--- Citat fra: MichaelR ---Jeg købte min power commander i tyskland, fra noget der hedder www.micronsystems.de.
Jeg betalte 3168kr inklusiv KN filter og fragt. leveringen tog lige knap 2 uger.
Fik den målt her i weekenden til 73.75hk :D
på baghjulet.
Jeg bruger bare et af de standard kort man kan hente fra deres hjemmeside.
--- Afslutning på citat ---


Hvordan så kurverne ud ? Det ville være rart at se dem - det kunne give lidt af en føling med hvor nær standard indstillingerne rammer det optimale.  Især nu hvor du også har slip-on monteret

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version