Forfatter Emne: K: SV 650 (1. gangs køber)  (Læst 15552 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Vikkelsø

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 31
Sv: K: SV 650 (1. gangs køber)
« Svar #45 Dato: Juli 23, 2011, 09:56:49 pm »
Hvorfor køber man en gul motorcykel - det har jeg ved gud aldrig luret ><
Kig på SV650S 03 og frem, den model er meget federe :p

Om det er et godt køb, ingen anelse :p

Hov hov kammerat!  :loser:

En gul motorcykel bliver set i trafikken, og tro mig - Som første gangs køber og muligvis urutineret motorcyklist så er det en rar ting!  :thumbsup:

Derudover vil jeg også gerne lige nævne jeg slet slet ikke er blevet træt af mit gule SVin. Det en 650'er fra '99 med nu 49.000 på bagen (Jeg har selv kørt de 3-4k sådan ca. efter jeg købte den af Hippie Hansen [afro|) - Og der er rigeligt træk og styreegenskaber til at jeg ikke behøver tænke på at købe noget større eller vildere.
« Senest Redigeret: Juli 23, 2011, 10:09:26 pm af Vikkelsø »

CarstenM

  • Gæst
Sv: K: SV 650 (1. gangs køber)
« Svar #46 Dato: Juli 23, 2011, 10:47:59 pm »
Og der er rigeligt træk og styreegenskaber til at jeg ikke behøver tænke på at købe noget større eller vildere.

Enig, nu har jeg lige haft et par dage i det Nordjyske hvor jeg har kørt en masse med dragen bagpå. Kan slet slet ikke forstå hvorfor noget mener 650'eren ikke er nok og sjov.

 :whatever:

Vikkelsø

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 31
Sv: K: SV 650 (1. gangs køber)
« Svar #47 Dato: Juli 25, 2011, 02:14:49 am »
Og der er rigeligt træk og styreegenskaber til at jeg ikke behøver tænke på at købe noget større eller vildere.

Enig, nu har jeg lige haft et par dage i det Nordjyske hvor jeg har kørt en masse med dragen bagpå. Kan slet slet ikke forstå hvorfor noget mener 650'eren ikke er nok og sjov.

 :whatever:

Nej præcis!

Og jeg har også haft adskillelige tæt-på-og-næsten oplevelser med den, og der er jeg glad for det kun er en 650'er :P

Iøvrigt en farlig flot SV'er du selv har dig der. Hvor har du fået den indfarvede undertray fra?

CarstenM

  • Gæst
Sv: K: SV 650 (1. gangs køber)
« Svar #48 Dato: Juli 25, 2011, 10:45:31 am »
Iøvrigt en farlig flot SV'er du selv har dig der. Hvor har du fået den indfarvede undertray fra?

Tak for ros. Jeg er en af dem der valgte at købe brugt, billigt og en cykel hvor der var lavet en masse detaljer på den så jeg kunne bruge tid på at køre istedet. :O)
Det er ikke mig der har sat undertray på, men det er en Pyramid undertray og den kan findes her -> http://www.pyramid-plastics.co.uk/

Vikkelsø

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 31
Sv: K: SV 650 (1. gangs køber)
« Svar #49 Dato: Juli 26, 2011, 03:41:46 pm »
Tak for linket, der skal jeg da lige snuse lidt rundt!  8) :thumbsup: