Forfatter Emne: Dele-mc?  (Læst 4502 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

chooyu

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 5
Dele-mc?
« Dato: Marts 21, 2009, 12:06:14 pm »
Hej alle svryttere.

Jeg solgte min mc (sv 650n) for et år siden, fordi jeg syntes at det blev for dyrt i forhold til hvor lidt jeg brugte den. Men jeg SAVNER jo at køre engang imellem. Så jeg vil høre om nogen af jer herinde ved, om der findes nogen dele-mc-ordninger, hvor man er flere om én mc? Eller om der er nogen, som ville være interesseret i sådan en ordning? Bor i Kbh-området (2100) og ville vel køre et par gange om måneden.

Hilsen fra Therese

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Dele-mc?
« Svar #1 Dato: Marts 21, 2009, 12:56:00 pm »
Mon ikke Niller kan hjælpe dig med et lift? -han plejer altid at være flink når der er en dame i nød.

Ej, helt seriøst, så tror jeg at det bliver svært mht. forsikring osv.

Så på et tidspunkt at Aagesen-mc.dk lejede MC'er ud - måske er det den billigste løsning hvis det kun er et par gange
mdr..

Denne liste fandt jeg på google:
Udlejning:

Nordsjællands MC Udlejning. www.rideabike.dk

Harley udlejning med chauffør til polterabend eller alt mulig andet. Se her

Hos nedenstående kan du leje andre MC'er:

BA-Billeje, Herlev Hovedgade 82, 2730 Herlev. Tlf. 4494 6667

Aagesen Motorcykler, Hvidovrevej 3, 2610 Rødovre. Tlf: 3672 1872

Bike-service, Rosengårdsvænget 17, 4100 Ringsted.

Gunnar Falk, Frydenborgvej 27, 3400 Hillerød. Tlf. 4824 4884

Folmers MC, Odensevej 2, 5550 Langeskov. 6538 2497 / 6538 3848 eller www.lejmigdetlet.dk

- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Dele-mc?
« Svar #2 Dato: Marts 21, 2009, 02:28:34 pm »
Jeg er sikker på at Niller godt kan finde på en "ordning" der løser dit MC problem 


chooyu

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 5
Re: Dele-mc?
« Svar #3 Dato: Marts 22, 2009, 10:31:11 pm »
Hej begge to og tak for respons. Lyder som om jeg må finde ud af at kontakte ham Niller :D  Men nu er jeg jo ikke kun interesseret i at være bagsædepynt hehe.

Jeg har også overvejet at leje eller lease. Måske bliver leje det billigste - har lige tjekket Aagesen og kan se at det er ca 3000 for en weekend eller hverdagsuge. Hm... Ville bare synes det var så fedt hvis jeg kunne finde måske en 5 andre stykker, som også havde det som mig og gerne ville dele én. Så kunne vi være andelshavere, smil, og dele udgiften til køb, og så ellers sige at man fx lagde 150 hver gang man brugte den og de penge gik så til vedligehold, rep mv.

Nå men må jo være realistisk... Så hvis ikke nogen henvender sig, må det vel blive leje. Tak for links!

Hilsen fra therese

Sveas glædespige fra Jylland

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 371
  • Kører Danmarks fineste lille fighter...
Re: Dele-mc?
« Svar #4 Dato: Marts 22, 2009, 10:39:47 pm »
Med dit forbrug så lyder det til at det er nemmere at leje

Tror sku at det er dømt til fiasko at gå sammen en 5-6 stykker om en mc.. Så går det spontane også lidt af det hvis man skal booke cyklen 4 uger i forvejen.. hehe
Min samvittighed er ren, for jeg har aldrig brugt den..

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Dele-mc?
« Svar #5 Dato: Marts 23, 2009, 01:23:35 am »
Hahaha! Assholes  :kiss:

Therese, send gerne fotosvar  :mrgreen:  (En søgning på "Therese Chooyu" gav ingenting på Fjæsen)

Her er noget fra det mørke nordjylland:
http://www.mc-cartrading.dk/page7.aspx

Shiiiit, der er mange dårlige links på google! Folk har bare registreret domæner i vildskab med "motorcykeludlejning" som søgeord.  :whatever:

Ulempen ved en delecykel er når skidtet vælter. Der er reelt kun én til at betale, men hvis det er en minimal rids i f.eks. tanken, er det jo ikke noget der går ud over andet end gensalgsværdien, og det behøver ikke blive lavet med det samme. Når den næste så vælter og smadrer tanken fuldstændig, er spørgsmålet hvor stor en del skadesvolder #1 skal betale.

Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: Dele-mc?
« Svar #6 Dato: Marts 23, 2009, 02:08:59 am »

Therese, send gerne fotosvar  :mrgreen:  (En søgning på "Therese Chooyu" gav ingenting på Fjæsen)


Jeg vil gerne være med på sidelinjen her :p
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Dele-mc?
« Svar #7 Dato: Marts 23, 2009, 04:08:08 am »

Therese, send gerne fotosvar  :mrgreen:  (En søgning på "Therese Chooyu" gav ingenting på Fjæsen)


Jeg vil gerne være med på sidelinjen her :p

Ha ha ha ha ha... DUUUUUDES!!!!  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

LasseN

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
Re: Dele-mc?
« Svar #8 Dato: Marts 23, 2009, 09:12:02 am »
Tror sku at det er dømt til fiasko at gå sammen en 5-6 stykker om en mc.. Så går det spontane også lidt af det hvis man skal booke cyklen 4 uger i forvejen.. hehe

Jeg snakkede også med en kammerat om at købe en dele mc på et tidspunkt, men vi droppede idéen da vi kom til at snakke om, hvordan vi skulle dele den! Og som Glædespigen siger så ryger det spontane og tror hurtigt man bliver uvenner om hvem der skal have den hvornår...

Så jeg vil også tro en lejecykel vil være løsningen...
Er man er skarn, hvis man er stolt af at være et gammelt svin!...
Eller i hvert fald eje et?!...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23619

claus 1000 exmc

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 361
    • www.exterminators.dk
Re: Dele-mc?
« Svar #9 Dato: Marts 23, 2009, 10:19:00 am »
nu kunne man jo så nøjes med at købe en lille have låge, der ikke koster det vilde, hvis man mener at man bruger den for lidt i forhold til kost prisen...

den gang jeg købte min, der kostede den 242000 kr, jamen sidste år kørte jeg til skagen og thy træf på den + et par små turer, vil tro jeg kom op på en 2000 km er det for lidt ???

for mig er det legetøj

vi Vil ha BIllede på vi Vil ha BIllede på  :afro:
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

 how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.
 
Bane : noget Kawaski