Forfatter Emne: PH speed.  (Læst 12368 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

miniguf

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 8
  • Vær hilset herinde.
PH speed.
« Dato: Juni 29, 2015, 08:13:23 am »
Har haft min Sv på værksted hos PH speed Holdbæk for at få nyt fordæk kædekit skive og klodser bag. Det gode var at fordækket var mont uden fejl. :lol: Helt nyt kædekit var mont uden på alt det gamle snavs fedt som sidder ved fortandhjulet intet var renset. Selv boltene som holder bagtandhjulet var total snavset så jeg var i tvivl om tandhjulet overhoved var skiftet. ny kæde var knas tøt. Fik at vide da jeg afhentet den at bagbremsen ikkke fungeret ordenligt efter udskiftningen af klodser og skive og  de kunne ikke genmenskue problemet ? :hand: Dvs jeg kørte hjem på en mc stort set uden bagbremse.Vel hjemme tjekkede jeg selv problemerne og kunne konstantere at styret på ene side af bremsekalibre var skruget skævt på så kun ene side kunne bevæge sig. fik ordnet det og fjerner alt gl fedt frs gl kæde smurt den nye. Men må sku undre sig om de overhovet er kvalificeret til at rep mcer på dette værksted.  :loser:Fik foresten osse lige en opringning da de havde min mc  om at den næsten var løbet tør for motorolie?????. så de måtte fylde nyt på med oliefiltre. Ok med det. skal jo være iorden selv om den ikke har brugt noget spec før. Havde fået pris på arb først 4150kr før olieskift. Nu blev det 6100kr og det kunne jeg leve med hvis alt var tip top  :mrgreen: men når de er sådan en gang klamp så det alt for dyrt. Skal lige sige at jeg har snakket med ejeren flere gange når jeg var ude at køre i området og han virker og lyder til at have styr på tingene. :hand: Kan kun sige.. HOLD JER OG JERES MCER LANGT VÆK FAR PH SPEED HOLDBÆK.
Keep svriding.

spet_sv650s

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 33
  • wrum wrum
Sv: PH speed.
« Svar #1 Dato: Juni 29, 2015, 08:36:46 am »
Tak for info. Sikken omgang. Det er så nedern at køre hjem efter sådan en dårlig service. Godt du selv var i stand til at ordne bagbremsen.
Sunset Bronze SV650S K3

Philip L

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 203
Sv: PH speed.
« Svar #2 Dato: Juni 29, 2015, 08:42:57 am »
Tak for advarslen, er selv fra området (Tølløse) og har indtil nu kun handlet olie + filter og lign. hos PH Speed. Ærgeligt at der så slet ikke er en kompetent mc mekker i Holbæk området, for Rene Henriksen fra henriksen1.dk får ved gud ALDRIG lov at røre min mc, og MCCH som han også var fedtet ind i var fanme også en joke, men de lukkede jo så også. Nogen der har erfaringer med P.C. Motorcykler i Roskilde?
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: PH speed.
« Svar #3 Dato: Juni 30, 2015, 11:49:41 am »
Jeg kender kun P.C. fra indkøb af mine HELD bukser. Det er et ret lille værksted, men han var hyggelig nok at tale med. Om han er teknisk begavet, ved jeg desværre ikke - men ellers er der jo altid det lille værksted på Gartnervang. ;)
/Mads P.

Philip L

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 203
Sv: PH speed.
« Svar #4 Dato: Juni 30, 2015, 12:26:31 pm »
Lyder fint Mads, hvad tager du for at stille ventiler?  :wink:
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: PH speed.
« Svar #5 Dato: Juni 30, 2015, 12:33:49 pm »
Hmm, lad mig se....

Indkøb af Haynes manual til SV1000... hmmm, indkøb af shims til SV1000... indkøb af søgerblade... 4 arbejdstimer....

Well, cirka 2000 kr.? ;) ;) ;)
/Mads P.

Philip L

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 203
Sv: PH speed.
« Svar #6 Dato: Juni 30, 2015, 01:09:39 pm »
Du kan få en tussebasse og et los i løgene ka' du  :mrgreen:
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

AndersH

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 36
Sv: PH speed.
« Svar #7 Dato: Juli 04, 2015, 12:08:29 am »
Hold da helt ferie det var dyrt! Sikke en oplevelse.
Hvordan kan de have tid til at gå maskinen efter og kontrollere olie, hvis de ikke en gang kan finde ud af at sætte bagbremsen korrekt fast igen?
Og hvordan kan de tage 2000 kr for olieskift?
Kan du smide en udspecificeret regning herind? Vil gerne se hvordan de kan trylle den så højt op :)