Forfatter Emne: F1 problem  (Læst 3329 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

DHRasmussen

  • Wannabe
  • Indlæg: 2
  • Bike: Sv1000S
F1 problem
« Dato: Juni 21, 2016, 10:56:30 pm »
Hej
Jeg har får en måneds tid siden købt en brugt Suzuki sv1000s fra 2005. Maskinen køre rigtig godt og oplever ingen problemer. Dog er den for nyligt begyndt at vise fejl "FI". Først stod det stille i displayet, men så begyndte den pludselig at blikke. Maskinen kan sagtens starte og køre. Slukker jeg fx for maskinen og tænder igen så kommer fejlen ikke altid frem. Den kommer og går lidt. Nogen der har erfaring med dette?

Aerobatic

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 9
Sv: F1 problem
« Svar #1 Dato: Juni 24, 2016, 10:54:34 am »
Hej
Jeg har får en måneds tid siden købt en brugt Suzuki sv1000s fra 2005. Maskinen køre rigtig godt og oplever ingen problemer. Dog er den for nyligt begyndt at vise fejl "FI". Først stod det stille i displayet, men så begyndte den pludselig at blikke. Maskinen kan sagtens starte og køre. Slukker jeg fx for maskinen og tænder igen så kommer fejlen ikke altid frem. Den kommer og går lidt. Nogen der har erfaring med dette?

Du skal have en kontakt eller lus på stikket under sædet, så skulle den gerne komme med en fejlkode som beskriver problemet.

norindk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 54
Sv: F1 problem
« Svar #2 Dato: Juni 24, 2016, 01:46:07 pm »
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=841

Så kan du få den i dealer mode og samtidig kan du kontrollere om din TPS står rigtigt.
PS. Har du PC på SVinet så lad den være som den er.
SV 650 SA K7