Forfatter Emne: Endelig SV ejer  (Læst 4632 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Frranke

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 8
Endelig SV ejer
« Dato: Maj 23, 2010, 12:47:41 am »
Efter mange års savlen og forvredet hals, blev det i år min tur til at få en bulderbasse.

Hentede min lyseblå SV 650 SAK9 d. 16 april hos Enghave, som jeg næsten er nabo til. Ganske vist en uge senere end lovet, men de stakkels stressede folk havde klargjort og indregistreret en SV uden abs. Så om igen, men det lykkedes til sidst. Og fik lidt ekstra grej som plaster på utålmodighedssåret.

Men er selvfølgelig super glad for den og har allerede nydt mange timer på vejene. Den skal jo have nogle km på tælleren så min Mivv GP skorsten ikke skal ligge og flyde hjemme på stuegulvet.

Desværre har den været grounded et par dage da mit Rizoma blinkrelæ ikke helt opfører sig som det skal, men et nyt er på vej fra Louis. Håber det virker bedre...

Ses derude

Frank

Kasper N

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 64
  • Sort som piloten i en thai fighter!
Sv: Endelig SV ejer
« Svar #1 Dato: Maj 23, 2010, 01:42:20 am »
Efter mange års savlen og forvredet hals, blev det i år min tur til at få en bulderbasse.

Hentede min lyseblå SV 650 SAK9 d. 16 april hos Enghave, som jeg næsten er nabo til. Ganske vist en uge senere end lovet, men de stakkels stressede folk havde klargjort og indregistreret en SV uden abs. Så om igen, men det lykkedes til sidst. Og fik lidt ekstra grej som plaster på utålmodighedssåret.

Men er selvfølgelig super glad for den og har allerede nydt mange timer på vejene. Den skal jo have nogle km på tælleren så min Mivv GP skorsten ikke skal ligge og flyde hjemme på stuegulvet.

Desværre har den været grounded et par dage da mit Rizoma blinkrelæ ikke helt opfører sig som det skal, men et nyt er på vej fra Louis. Håber det virker bedre...

Ses derude

Frank

 :orkester: Tillykede med maskineriet og velkommen til  :mrgreen:

Iøvrigt må jeg rose dig for din tilsyneladende tålmodige takling af deres fejl   :thumbsup:

Jeg havde nok ikke taget det med et smil hvis jeg lige havde glædet mig til at komme på 2 hjul  :brok:

Batman

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 479
Sv: Endelig SV ejer
« Svar #2 Dato: Maj 23, 2010, 09:42:46 am »
Velkommen til DK hyggeligeste forum, og tillykke med lilledyret.... Håber vi ses på vejene !!!  :orkester: :orkester:
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Sv: Endelig SV ejer
« Svar #3 Dato: Maj 23, 2010, 01:02:44 pm »
Velkommen til!

Den skal jo have nogle km på tælleren så min Mivv GP skorsten ikke skal ligge og flyde hjemme på stuegulvet.
Den bliver du glad for, det er en fed potte!! :thumbsup:

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Endelig SV ejer
« Svar #4 Dato: Maj 23, 2010, 03:20:35 pm »
Velkommen! Husker tydeligt mine mc-løse år. Det var stramt omkring 1. Marts når vinterstøvet blev blæst af på gader og stræder. Fik også ondt i nakken  :wink:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Endelig SV ejer
« Svar #5 Dato: Maj 23, 2010, 07:54:51 pm »
Hej Frannnnnnnnke  :grin:

Teløk med grislingen og velkommen´til et super forum

Håber vi ses ...husk bulderdag imorgen

Hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Endelig SV ejer
« Svar #6 Dato: Maj 23, 2010, 09:05:26 pm »
Velkommen til Franke!!!

Du skulde mig penge... to-hundre tredive tussn' kroner  :lol:

Og tillykke med SVinet - det var da en pudsig og irriterende historie det med Enghave hva?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Endelig SV ejer
« Svar #7 Dato: Maj 23, 2010, 09:11:12 pm »
Du skulde mig penge... to-hundre tredive tussn' kroner  :lol:

Mangler du penge til en ordentlig MC da? :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Frranke

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 8
Sv: Endelig SV ejer
« Svar #8 Dato: Maj 24, 2010, 02:16:28 am »
Tak for den fine velkomst!

Den lille smutter fra Enghave ta'r jeg med et smil, her efter et stykke tid faktisk et lille grin. Var dog noget irriteret på selve dagen, men havde allerede fået lidt god rabat så en annulering af handlen ville nok ha' været lige i overkanten.
Det var meget sjovere at ønske sælgeren tillykke med den nye mc, og se klargøringsmandens ansigt da han fik at vide det var en flot mc han havde samlet, men en forkert. Min kammi som var med sagde da også på det tidspunkt: "jeg går lige ud og ryger".
Men altså no hard feelings herfra, det er jo trods alt kun et enkelt lille 'a' som gør en fandens forskel.

Vil frygtelig gerne deltage i Bulderdag imorgen, men har desværre et blinkrelæ som ikke vil makke ret. Laver lige et indlæg under 'Teknik og vedligehold', for jeg er ret spændt på om andre har haft samme problem.

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Endelig SV ejer
« Svar #9 Dato: Maj 24, 2010, 08:22:30 am »
Hul i blinkrelæ - ræk armen ud når du drejer og mød op alligevel :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Sv: Endelig SV ejer
« Svar #10 Dato: Maj 24, 2010, 08:13:55 pm »
Tillykke med bike´n.. Har selv haft en sv 650 s a og den kører skide godt... Den skal du nok blive glad for!!  :afro:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Endelig SV ejer
« Svar #11 Dato: Maj 24, 2010, 08:36:53 pm »
Velkommen til DK hyggeligeste forum, og tillykke med lilledyret.... Håber vi ses på vejene !!!  :orkester: :orkester:
X2
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Sv: Endelig SV ejer
« Svar #12 Dato: Maj 25, 2010, 10:14:40 am »
Velkommen til DK hyggeligeste forum  :mrgreen:
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::