Forfatter Emne: Gammel i flokken, aldrig præsenteret :o  (Læst 3395 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Gammel i flokken, aldrig præsenteret :o
« Dato: Januar 04, 2011, 01:29:56 pm »
Hej gæve svin

Så syntes jeg det også var tid til at skrive en lille præsentation af mig selv. Trods alt været herinde og snyltet (og givet) siden 2007  :lmao:

Jeg hedder Troels til hverdag, og er bosiddende i Odense city hvor jeg også køre en tur engang imellem. Dog ikke så meget som jeg lyster (svingkammerater/ture søges!).
Jeg er nyudlært elektronikfagtekniker, så her har jeg mine forcer, er dog temmelig dum med en fastnøgle og olie! Selvom jeg da har skiftet både clipons og kødben  :whatever: Og så for jeg penge til svinet ved at være ansat i søværnet. Sejler inspektionsskib ved Grønland/Island/Færøerne.

Har ikke været så aktiv ved sammenkomsterne men nåede da med til bulderdagen i Køge i April 2009.

Taget til bulderdagen  :mrgreen: Inden policen kom  :police:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Gammel i flokken, aldrig præsenteret :o
« Svar #1 Dato: Januar 05, 2011, 10:09:10 am »
Jamen så velkommen til din præsentation Troels...  :D

Ved faktisk heller ikke lige om jeg nogen sinde har fået præsenteret mig... Men det er jo nu også mange år siden, og tror godt mange ved hvem jeg er ... smiler... Der er selvfølgelig også mange som ikke gør... for der er dælme kommet mange nye ind siden min ankomst.. DEJLIGT...

Kan iøvrigt godt huske dig fra bulderdag... Og det var en fed dag.. og en herlig oplevelse med strisserne.. og manden med traileren som uden tvivl var skurken der ringede til strisserne...

Tillykke med din uddannelse.. Og herligt med job i søværnet.... Du får jo nok nogle fede oplevelser med i kufferten den vej også...

Hygge og godt nytår...

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Sv: Gammel i flokken, aldrig præsenteret :o
« Svar #2 Dato: Januar 05, 2011, 10:48:21 am »
bulder dag nr 2 gik mere fredeligt til :)

dog var det en netto lastbil der larmede mest...  :mrgreen:

gør ikke det store at du ikke har nået det før 3 år efter ;) men vi er glade for din aktivitet i forum'et  :thumbsup:
hvis der ikke bliver stillet spørgsmål får vi ingen svar hehe

Velkommen til Danmarks hyggeligste forum
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Gammel i flokken, aldrig præsenteret :o
« Svar #3 Dato: Januar 05, 2011, 11:27:51 am »
Hej Troels

Bedre sent end aldrig  :wink:
Velkommen er vel ikke det rigtige ord..nu hvor du er gammel i gårde   :lmao:

Odense City - dejlig by de gange jeg har været der

Sejler inspektionsskib ved Grønland/Island/Færøerne ! Er det på det skib hvor Bubber og BS var ombord på ?
Jeg spørger fordi min kærestes fætter arbejder i søværnet og sejler ved Færøerne og på det skib, hvor de havde besøg af Bubber og BS

Har du tjekket SVRIDER kortet ? Der er vist et par andre SVRIDDERE på Fyn - så muligheden for fællesture er tilstede...det handler bare om at gøre det..også selvom man må køre/gøre lidt for det   :wink:

Håber vi ses på et tidspunkt

Mvh Per
« Senest Redigeret: Januar 05, 2011, 11:29:53 am af Per »
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Gammel i flokken, aldrig præsenteret :o
« Svar #4 Dato: Januar 05, 2011, 12:03:33 pm »
"Velkommen til"  :lol: :lol: :lol:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: Gammel i flokken, aldrig præsenteret :o
« Svar #5 Dato: Januar 05, 2011, 04:51:06 pm »
Tak tak for den fine "velkomst"  :lol: Har nu alligevel altid følt mig velkommen her ;)

Hehe ja det lyder lidt tamt hvis en netto lastbil kunne larme mere end "100" svin  :dead: Det kan utvivlsomt gøres bedre  :whipped:

Jeg sejler på 3. besætning som vanligt høre til på Hvidbjørnen ( Homobamsen / bøssebjørnen, har nu intet på sig, mere ), og besætningen har lige været på 2 togter med Triton. Mener at det var på Hvidbjørnen at Bubber var på besøg, for vi har da haft et billede af en gast og Bubber hængene i teleshoppen (mit værksted)  :lmao:

Jeg er faktisk selv på svrider kortet, men må jo nok erkende at det er meget lang tid siden jeg har kigget på det.. Må jeg hellere få gjort :)
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7