Forfatter Emne: Hej SVin ;-)  (Læst 3381 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Danzig

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
Hej SVin ;-)
« Dato: Februar 26, 2008, 12:44:11 am »
Jeg har faktisk været på siden i over et år, så måske det var på tide lige at præsenterer sig selv, nu når det snart er sæson igen  :D

Jeg hedder Janus, er 33 år, har arbejdet som arkitekt i ca. 7 år og bor på Nørrebro (Jagtvej). Jeg købte min kære SV650S K2 i okt. 2006 to uger efter, at jeg havde fået kortet. Havde egentlig tænkt mig at vente til det blev forår, men efter at havde lånt en af vennernes SV´er i nogle dage, så kunne jeg ikke vente.
Fik tilbudt et SVin til kr. 65.000 og som kun havde kørt 14.000km, så det synes jeg var et fint tilbud.
Ud over min ”nye” interesse for motorcykler og min faglige interesse for arkitektur, så har jeg også en lille svaghed for 2. verdenskrig og tyske kampvogne (hvilken sund fyr har ikke det!? :innocent:), som resulterede i en tur til Normandiet på cyklen sidste sommer. Kan varmt anbefales, hvis man har de laster, se i øvrigt http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=6934.0

Jeg betragter mig selv stadig som forholdsvis nybegynder på mc. Jeg fik kørt ca. 10.000km sidste år, men der er stadig imponerende meget, jeg ikke ved om motorcykler, så derfor en stor tak til alle, som har kommet med kommentarer til mine nybegynderspørgsmål det sidste års tid  :thumbsup:

Har ikke fået mødt nogen endnu her indefra (på nær måske at hilse, når man cruiser op ad strandvejen), men satser på, at ændre det i løbet af den kommende sæson.

See ya out there!
Hilsen Janus


Ps: Danzig var en fristad (nu den polske by Gdansk) hvor 2. verdenskrig startede… samt et amerikansk metalband, hvis I skulle være tvivl.
I said wooho! (H. J. Simpson)

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Hej SVin ;-)
« Svar #1 Dato: Februar 26, 2008, 10:32:43 am »
VELKOMMEN TIL!!!!!

 :orkester: :orkester: :orkester:

Nu er det jo snart sommer - så vi ses på vejene  :twisted:

Er det den koks-grå på hjørnet af Hiort Lorenzens Gade?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Re: Hej SVin ;-)
« Svar #2 Dato: Februar 26, 2008, 10:34:26 am »
Velkommen til! Må den give dig mange gode timer på landevejene :)

/bo
MC-løs :-/

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Hej SVin ;-)
« Svar #3 Dato: Februar 26, 2008, 10:54:33 am »
hehe - bedre blive præsenteret end aldrig - Velkommen  :mrgreen:
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Hej SVin ;-)
« Svar #4 Dato: Februar 26, 2008, 11:31:17 am »
lidt sent at sige velkommen til.. men wtf... Velkommen til  :mrgreen: der er nok god chance at du har set et par SVin i løbet af sommeren herinde fra..
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Hej SVin ;-)
« Svar #5 Dato: Februar 26, 2008, 01:32:38 pm »
Velkommen til. Pas nu på SVinet. Det er ikke så populært at være indehaver af materiellegoder, særligt motordrevne, såfremt man bor jagtvej. Fanden tag folk der ikke kender forskel på afbrænding af dit og mit.  :club:

Velkommen til  :afro:

 /Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Danzig

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
Re: Hej SVin ;-)
« Svar #6 Dato: Februar 26, 2008, 02:14:38 pm »
Takker for velkomsten :D og beklager den sene præsentation :oops:
Jeg var lige ude hos familien sidste weekend og kigge til SVinet og starte den op, så nu begynder det at krible lidt (meget!) i fingrene.
Den har lige rundet de 24.000km, så jeg kan jo starte med at få den til service her i marts, hvor det nok alligevel ikke er det bedste mc-vejr.

Ellers har jeg da planer om, at få mødt nogen af jer her i foråret. Jeg vil også gerne på en længere mc-tur igen, som jeg gjorde sidste sommer. Måske Italien eller Østrig… eller måske Le Mans?
En forlænget weekendtur kunne måske være det sydsvenske og Bornholm.

Skurk:
Yepper! det er den… og vi må lige ses, når det er tid til igen at gøre vejene usikre! :twisted:

OJ:
Ja, det er dælens med de slyngler. Hvis de endelig skal brænde biler af, kan de så ikke vælge deres forældres bil i stedet for!
I said wooho! (H. J. Simpson)

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Hej SVin ;-)
« Svar #7 Dato: Februar 29, 2008, 11:22:22 am »
Velkommen ! Jeg kender et par stykker som arbejder på at lave en tur til le mans! Men tror nok de er på en model med bil-tog noget af vejen.
kilosvin med div udstyr...

Danzig

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
Re: Hej SVin ;-)
« Svar #8 Dato: Februar 29, 2008, 04:54:18 pm »
Jeg ville bestemt også overveje biltoget, men jeg kan nu ikke lige se, at der er nogle stop i nærheden (inden for 400-500km), men det kan være de er klogere på det. Kiggede på det sidste sommer da jeg tog til Normandiet, men der var ikke lige det store at spare.. og jeg mener ikke at Le Mens ligger så langt væk fra Normandiet.
I said wooho! (H. J. Simpson)

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Hej SVin ;-)
« Svar #9 Dato: Marts 01, 2008, 10:53:42 am »
Skurk:
Yepper! det er den… og vi må lige ses, når det er tid til igen at gøre vejene usikre! :twisted:

Helt sikkert - jeg er altid klar på linien når solen skinner!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Hej SVin ;-)
« Svar #10 Dato: Marts 03, 2008, 06:26:30 pm »
Tjaa ang nærmeste stop, så ved jeg det ikke, men de mente at det var lidt for langt at køre hele vejen! Ved ikke lige hvor lang de planlægger at tage toget! Men jeg mener at de talte om paris! Så kunne de overnatte i toget og køre det sidste stykke til le mans dagen efter!? -men jeg er ikke sikker!
kilosvin med div udstyr...

Danzig

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
Re: Hej SVin ;-)
« Svar #11 Dato: Marts 03, 2008, 06:57:07 pm »
Skurk:
Har du fået kørt årets første tur?
Jeg henter først den kære i den kommende weekend og så skal jeg have den til service den i næste uge.
Men det er måske heller ikke lige det mest oplagte mc-vejr for tiden!

Road:
Hvis der er stop i Paris, så er det da helt sikkert værd at overveje, men så tror jeg ikke det er med start i Hamborg, som de andre biltoge, men det kan være jeg ikke har undersøgt det godt nok.
I said wooho! (H. J. Simpson)