Forfatter Emne: Mc alarm: Hvad skal man købe?  (Læst 4925 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rahbek

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 31
Mc alarm: Hvad skal man købe?
« Dato: December 14, 2005, 05:09:11 pm »
Nogen der har erfaringer med produkter og evt priser
Der er ikke noget som er "bare lige"

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Mc alarm: Hvad skal man købe?
« Svar #1 Dato: December 14, 2005, 05:36:50 pm »
Jeg har monteret en alarm med startspærre, fjernstart og det hele. virker fint og var billigt. Desværre kræver fjernstart og startspærre at man skærer i ledningsnettet.
Grundlæggende skal du finde ud at om du vil selvmontere eller have et færdigmonteret anlæg = væsentlig prisforskel!
YAMAHA FZS 600 Fazer

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Mc alarm: Hvad skal man købe?
« Svar #2 Dato: December 14, 2005, 06:16:53 pm »
Jeg fik monteret et SpyBall anlæg med dobbelt startspærre, som kostede ca 2700,- + montering.  Det bliver svejset ind i det originale ledningsnet 5 steder, og er derfor meget svært at sætte ud af kraft.

Jeg fik i foråret repareret lyd enheder (dårlig lodning) på garantien, ellers har det fungeret upåklageligt.

Hvis jeg habde haft muligheden, ville jeg dog have valgt et GPS sporingssystem - det kom desværre først på markedet 2 måneder senere ... :x
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Rahbek

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 31
Mc alarm: Hvad skal man købe?
« Svar #3 Dato: December 14, 2005, 07:55:16 pm »
Har ikke noget imod selv at montere det da jeg er elektrikker. Har også tænkt på at det kunne være fedt med sporing eller at man fik en sms eller noget i den stil. Gidder bare ikke rigtig give mere end 1000 kr for det, så ved ikke om det kan fåes.

Anders jeg kan se at du forhandler med alarmer. Er det sådan en du har? Det der tale modul kan det slåes fra hvis man ikke gidder høre på det?
Der er ikke noget som er "bare lige"

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Mc alarm: Hvad skal man købe?
« Svar #4 Dato: December 15, 2005, 08:22:34 am »
Citat fra: Rahbek
Anders jeg kan se at du forhandler med alarmer. Er det sådan en du har? Det der tale modul kan det slåes fra hvis man ikke gidder høre på det?


Talemodulet kan slåes fra, den fåes også i en basis udgave hvor talemodulet slet ikke er installeret (jeg fører begge versioner, til levering fra 27. december og frem).
Der er ikke gsm eller gps i alarmen - min erfaring er at alene koordinaterne kan bruges når vi taler MC?!?

Du er meget velkommen til at skrive til mig pr. e-mail. Men jeg er ikke helt sikker på hvor meget jeg må omtale mine produkter på forum (se tidligere debat om Alex Værksted!)....
Ole - du må lige editere hvis jeg "træder over!"...
YAMAHA FZS 600 Fazer

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Mc alarm: Hvad skal man købe?
« Svar #5 Dato: December 15, 2005, 10:55:57 am »
hvis du skal have alarm, og har råd til GPS overvågning

så kunne http://www.dantrack.com være et godt sted at starte.. jeg ved at de hos de førende forsikringsselskaber har disse alarmer på deres liste over alarmer der giver nedslag i forsikring.
+
Det ville være så fedt at kunne se hvor ens knallert er hvis den bliver stjålet. Så kan man selv (læs: en masse)  tage ud og ringe "venligt" på døren hvor den står.

Rahbek

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 31
Mc alarm: Hvad skal man købe?
« Svar #6 Dato: December 15, 2005, 04:16:49 pm »
Citat fra: Luske
hvis du skal have alarm, og har råd til GPS overvågning

så kunne http://www.dantrack.com være et godt sted at starte.. jeg ved at de hos de førende forsikringsselskaber har disse alarmer på deres liste over alarmer der giver nedslag i forsikring.
+
Det ville være så fedt at kunne se hvor ens knallert er hvis den bliver stjålet. Så kan man selv (læs: en masse)  tage ud og ringe "venligt" på døren hvor den står.


Du har fuldkommen ret luske, men hold da op en pris de vil have for sådan en fætter  :shock:
Der er ikke noget som er "bare lige"

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Mc alarm: Hvad skal man købe?
« Svar #7 Dato: December 15, 2005, 04:47:52 pm »
Citat fra: Rahbek

Du har fuldkommen ret luske, men hold da op en pris de vil have for sådan en fætter  :shock:


jep... de er lidt pebrede.

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
Mc alarm: Hvad skal man købe?
« Svar #8 Dato: December 15, 2005, 04:56:43 pm »
Ingen ide om hvordan den fuker eller om den kan bruger !! men det er et bud...

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=21982257
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley