Forfatter Emne: Hvor skal jeg købe min nye SV6½?  (Læst 7144 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Hvor skal jeg købe min nye SV6½?
« Dato: Januar 06, 2008, 08:24:28 pm »
Hey.

Jeg er ny når det gælder motorcykler, og skal ud og købe min første nu her til foråret :D:D:D

Jeg regner med at købe en helt ny SV650S AK8 - Nok i den der nye nice hvide farve.
Jeg mangler lidt info om de forskellige forhandlere i mit område. Jeg bor i Odense, så vi snakker fyn og trekantsområdet, eller der omkring.
Nu tænker jeg både køb af MC, tøj (og gerne et sted hvor man måske kan presse prisen lidt på tøjet, hvis nu man køber hele skidtet samtidig) og også mht. service. Det behøver ikke være én og samme forretning til alle tre ting, men service afspejles jo ofte på alle områder.

Håber nogen har lidt erfaringer som de vil dele ud af, gerne masser af den.
Jeg har kun erfaringer med at Brunn Larsen i odense har en tendens til at snakke til mine øre er ved at falde af - men ingen idé om om deres priser og service er i orden.

På forhånd tak :D

mcbundy

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 69
Re: Hvor skal jeg købe min nye SV6½?
« Svar #1 Dato: Januar 06, 2008, 09:35:00 pm »
jeg har før handlet både mc og tøj hos motorhjørnet i viborg..en god firretning...ikke så stor men nogle flinke mennesker og god service og de giver udtryk på at have styr på sagerne og driver en real butik

Henning_F

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Hvor skal jeg købe min nye SV6½?
« Svar #2 Dato: Januar 06, 2008, 11:35:50 pm »
Du kan evt. prøve Jan O. Motorcykler i Middelfart, evt. høre af med priser og om han kan give dig et godt tilbud.
SV650N ABS K8

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Hvor skal jeg købe min nye SV6½?
« Svar #3 Dato: Januar 07, 2008, 03:30:50 pm »
Hey.

Jeg er ny når det gælder motorcykler, og skal ud og købe min første nu her til foråret :D:D:D

Jeg regner med at købe en helt ny SV650S AK8 - Nok i den der nye nice hvide farve.
Jeg mangler lidt info om de forskellige forhandlere i mit område. Jeg bor i Odense, så vi snakker fyn og trekantsområdet, eller der omkring.
Nu tænker jeg både køb af MC, tøj (og gerne et sted hvor man måske kan presse prisen lidt på tøjet, hvis nu man køber hele skidtet samtidig) og også mht. service. Det behøver ikke være én og samme forretning til alle tre ting, men service afspejles jo ofte på alle områder.

Håber nogen har lidt erfaringer som de vil dele ud af, gerne masser af den.
Jeg har kun erfaringer med at Brunn Larsen i odense har en tendens til at snakke til mine øre er ved at falde af - men ingen idé om om deres priser og service er i orden.

På forhånd tak :D

Nok er det ikke lige i nærheden men følgende fik jeg med da jeg købte ny MC inkl. udstyr hos FA-MOTO i Brønshøj københavn.
Om ikke andet har du jo lidt til sammenligning:

Udover min SV650SAK7 fik jeg med i prisen:

Jakke
Bukser
Hjelm
Handsker
Støvler
Lås til skiven
Samlet pris 99.995 kr. Altså listeprisen dengang i april 2007
Besparelse hvis jeg skulle have købt udstyret ca. 14.000

Derudover fik jeg 20 % rabat på efterfølgende køb af:
Tanktaske, MC-garage og Givi top og sidetasker.

Så har du da lidt at gå efter.
 :D
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Hvor skal jeg købe min nye SV6½?
« Svar #4 Dato: Januar 07, 2008, 08:04:38 pm »
Nok er det ikke lige i nærheden men følgende fik jeg med da jeg købte ny MC inkl. udstyr hos FA-MOTO i Brønshøj københavn.
Om ikke andet har du jo lidt til sammenligning:

Udover min SV650SAK7 fik jeg med i prisen:

Jakke
Bukser
Hjelm
Handsker
Støvler
Lås til skiven
Samlet pris 99.995 kr. Altså listeprisen dengang i april 2007
Besparelse hvis jeg skulle have købt udstyret ca. 14.000

Derudover fik jeg 20 % rabat på efterfølgende køb af:
Tanktaske, MC-garage og Givi top og sidetasker.

Så har du da lidt at gå efter.
 :D


HOLD DA OP!!! Det var godt nok meget du fik med der!! -er det normalt at få så meget med?
Så var det da værd at handle "udenbys" hvis det er et tilbud de kan matche med mig :D

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Hvor skal jeg købe min nye SV6½?
« Svar #5 Dato: Januar 07, 2008, 08:17:57 pm »
Nok er det ikke lige i nærheden men følgende fik jeg med da jeg købte ny MC inkl. udstyr hos FA-MOTO i Brønshøj københavn.
Om ikke andet har du jo lidt til sammenligning:

Udover min SV650SAK7 fik jeg med i prisen:

Jakke
Bukser
Hjelm
Handsker
Støvler
Lås til skiven
Samlet pris 99.995 kr. Altså listeprisen dengang i april 2007
Besparelse hvis jeg skulle have købt udstyret ca. 14.000

Derudover fik jeg 20 % rabat på efterfølgende køb af:
Tanktaske, MC-garage og Givi top og sidetasker.

Så har du da lidt at gå efter.
 :D


HOLD DA OP!!! Det var godt nok meget du fik med der!! -er det normalt at få så meget med?
Så var det da værd at handle "udenbys" hvis det er et tilbud de kan matche med mig :D

Har ingen anelse om det er normalt. Det er min første MC
Først og fremmest så pruttede jeg overhovedet ikke om prisen. Det var Christopher selv som startede ud med 10.000 i rabbat til indkøb af tøj og udstyr.
Jakken var der kun en af i butikken som jeg kunne passe. Den dyreste. Well, den fik jeg til prisen som de andre.
Mht. de 20 % på resten var det igen Christopher som nævnte at jeg selvfølgelig ville få rabbat på disse ting.
At det summede sig op som det gjorde opdagede jeg først da jeg fik slutsedlen.
Bundlinien var dog stadig 99.995

En ting har de ihvertfald opnået:
Jeg roser dem til gud og hver mand. 1 + 6 + 12.000 km service har jeg fået lavet hos dem og aldrig nogen problemer.
Derudover har jeg også købt og fået monteret nyt udstødnings system.

Jo de har fået en kunde som er tilfreds og som vender tilbage.

 :D
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Hvor skal jeg købe min nye SV6½?
« Svar #6 Dato: Januar 08, 2008, 07:33:37 pm »
Lyder alt sammen rigtig godt med F.A.MOTO. og med sikkerhed et sted jeg vil kigge ind hvis tilbuddene fra andre forhandlere i nærheden af mig mangler lidt sne på toppen.

Men er der nogen som har erfaringer med fynske eller syd/sønderjyske mc-forhandlere vil jeg meget gerne høre hvad i har at sige! -I det hele taget hvis nogen har et par gode råd til en førstegangskøber! Som sagt regner jeg med at købe nyt, så jeg skal jo ikke rigtig kigge på MC'ens stand. -Det er mere om jeg nu får det fulde udbytte af handlen, altså hvad er normalt/forventeligt hvis man køber hele baduljen (cykel + alt i beklædning) ét sted?

Gertsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 517
Re: Hvor skal jeg købe min nye SV6½?
« Svar #7 Dato: Januar 08, 2008, 08:22:08 pm »
Lyder alt sammen rigtig godt med F.A.MOTO. og med sikkerhed et sted jeg vil kigge ind hvis tilbuddene fra andre forhandlere i nærheden af mig mangler lidt sne på toppen.

Men er der nogen som har erfaringer med fynske eller syd/sønderjyske mc-forhandlere vil jeg meget gerne høre hvad i har at sige! -I det hele taget hvis nogen har et par gode råd til en førstegangskøber! Som sagt regner jeg med at købe nyt, så jeg skal jo ikke rigtig kigge på MC'ens stand. -Det er mere om jeg nu får det fulde udbytte af handlen, altså hvad er normalt/forventeligt hvis man køber hele baduljen (cykel + alt i beklædning) ét sted?


Jeg købte ved KS-motor, og jeg vil ikke ligefrem sige jeg har været tilfreds... Så snart de havde fået deres penge, så kunne de sgu ikke rigtig hjælpe mig mere... Og det var KS-motor i vejle...
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Hvor skal jeg købe min nye SV6½?
« Svar #8 Dato: Januar 09, 2008, 05:36:38 pm »
KS-Motor er så også Yamaha forhandler. Bare så Ejlemos er med :)
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Gertsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 517
Re: Hvor skal jeg købe min nye SV6½?
« Svar #9 Dato: Januar 09, 2008, 05:55:57 pm »
KS-Motor er så også Yamaha forhandler. Bare så Ejlemos er med :)

Nå ja okay.... Bare der jeg købte min - min fejl...  :innocent:
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Hvor skal jeg købe min nye SV6½?
« Svar #10 Dato: Januar 23, 2008, 01:05:01 pm »
Er der ikke nogen som har erfaringer med at handle hos f.eks. Jan O Motorcykler eller Bruun Larsen og Søn ?