Forfatter Emne: Jan O Motorcykler - Middelfart  (Læst 5070 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Jan O Motorcykler - Middelfart
« Dato: April 04, 2008, 04:53:14 pm »
Nu hvor jeg både har handlet og fået lavet mit første service hos Jan O, mente jeg det var på tide at fortælle om mine oplevelser  8)

Jeg købte følgende hos Jan O i marts:
Suzuki SV650S AK8
Bundkåbe til SVinet (var dog i restordre, hvilket jeg først fik at vide da jeg hentede mc'en og i den anledning spurgte hvorfor den købte kåbe ikke var monteret. Jeg venter stadig på kåben som gerne skulle komme i uge 16)
2-delt Arlen Ness læderdragt
Berik læderjakke (til damen)
Richa textilbukser (til damen)
Berik Racer læder handsker
Richa damehandsker (til damen selvfølgelig)
2 stk Shoei XR-1000
2 stk TCX støvler
2 stk rygbeskyttere

Servicen da vi brugte 4 timer på at finde frem til at hvad vi skulle have af udstyr, kan man ikke sætte en finger på! Jan servicerede os personligt, og hjalp hele tiden med at finde de rigtige størrelser, han kom sågar med noget koldt at drikke !
Da vi snakkede pris, fik jeg 6000,- i rabat, og han ville sågar trække det i udbetalingen i stedet for det beløb som skulle lånes hvis vi ville det. Det svarer til ca. 25% rabat på alt udstyret!! Det er jeg godt tilfreds med!! Desuden fik jeg 5 års garanti også.

Da jeg kom og skulle hente grislingen små 3 uger efter, var der dog lidt forvirring, jeg tror det skyldes at de havde meget at se til, og mange kunder lige på det forårs-tidspunkt. Kåben var, som tidligere nævnt ikke monteret, som jeg troede den ville være. Den hjelmstørrelse som min kæreste skulle have, fandt vi så ud af ikke fandtes (XXS), hvor de bare troede vi havde bedt om en XS. Dette rettede Jan dog personligt op på med at tilbyde at give nogle andre størrelse kindpuder med (så den, efter hvad jeg forstod skulle være som en XXS).

Nu har jeg lige haft cyklen til 1000 km service idag, og igen er jeg godt tilfreds! Havde fået at vide at jeg skulle regne med at det tog en god times tid, og at prisen nok ville ligge mellem 1500 og 2000 kr.
Tiden passede meget godt med det oplyste, og jeg fik lov at gå rundt og kigge i butikken mens grislingen var under fuld narkose, selvom butikken ikke endnu var åben, og kaffe fik man også at varme de forfrosne fingre på :D
Prisen var jeg også YDERST tilfreds med: 1151,- taget i betragtning af at jeg havde regnet med at skulle slippe 2 af de store  :mrgreen:

Rigtig flinke folk hos Jan O, og god service alt i alt!!  = Tilfreds kunde :afro:

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Jan O Motorcykler - Middelfart
« Svar #1 Dato: April 05, 2008, 09:30:49 am »
Den hjelmstørrelse som min kæreste skulle have, fandt vi så ud af ikke fandtes (XXS), hvor de bare troede vi havde bedt om en XS. Dette rettede Jan dog personligt op på med at tilbyde at give nogle andre størrelse kindpuder med (så den, efter hvad jeg forstod skulle være som en XXS).

Fedt at du har haft en god oplevelse... Vil dog gøre dig opmærksom på at når man køber en XS hjelm og forsøger at gøre den mindre med nogle større kindpuder.. Så er den altså stadig for stor til hende.. Den er forstor omkring hendes hoved.. Og det kan man ikke ændre ved... Og skulle uheldet være ude.. ( bliver jo nødt til at tage højde for det, det er jo derfor vi har hjelm og alt sikkerheds udstyr på ) og hun skulle knalde hovedet i jorden, så vil indmaden indeni ikke fungere optimalt.. Hvis jeg var jer, ville jeg have bedt om en anden hjelm.. Evt pengene tilbage og gå et andetsteds hen og købe en hjelm som passer hende hvis de ikke har andre mærker som kan hjælpe hende.. Gå absolut ikke på kompromi.. Jeg selv har et bitte hoved.. og har haft mine problemer med at finde hjelm som passer.. Men det kan altså lykkedes..... Bare lige hvis ikke I vidste det.. Er jo dumt at gå rundt og tro at man er sikret i hoved og røv og så finde ud af for sent at hjelmen er forkert... så hvis I ikke har brugt den... så find på noget andet...

Henning_F

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Jan O Motorcykler - Middelfart
« Svar #2 Dato: April 05, 2008, 05:01:45 pm »
Det var hurtigt at du fik trillet 1000 km taget i betragtning af hvor fesent vejret har været de sidste par uger. :)
SV650N ABS K8

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Jan O Motorcykler - Middelfart
« Svar #3 Dato: April 06, 2008, 08:08:51 am »
Det var hurtigt at du fik trillet 1000 km taget i betragtning af hvor fesent vejret har været de sidste par uger. :)

HEHE JEP :D har skam også gjort mig umage  :afro:

SA

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 369
Re: Jan O Motorcykler - Middelfart
« Svar #4 Dato: April 06, 2008, 02:06:40 pm »
.. Er jo dumt at gå rundt og tro at man er sikret i hoved og røv og så finde ud af for sent at hjelmen er forkert... 

Men så må man jo trods alt være sikret i røven.........       :lmao: :lmao: