Forfatter Emne: Nogen der mangler en garage i Valby?  (Læst 2777 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Nogen der mangler en garage i Valby?
« Dato: Februar 27, 2011, 02:02:31 am »
Jeg har modtaget lejekontrakter til 2 forskellige garager og da jeg kun skal bruge en og tager den der er tættest på mig selv tænkte jeg at jeg da lige kunne smide en henvisning til hvor der er en ledig garage hvis nogen er interesseret?

Garagen er ledig pr. 1 april, lejen er 725,- ekskl. moms, der skal ved indgåelse af kontrakt betales 3 måneders depositum svarende til 3 måneders leje samt første måneds leje. Inklusiv moms svarer det til 3625,- og herefter 906,25 per måned, garagen er ca. 19 kvm og det skulle være inklusiv el. Garagen er lige på den anden side af Valby hallen mod centrum og der er gode tilkørselsforhold.

Jeg kan selvfølgelig ikke garantere i får den men eftersom jeg har en kontrakt til underskrivelse jeg lige har modtaget i går så er der nok ikke andre der ved den er ledig eller står i kø :)

Send mig en privat besked for info og så kan jeg eventuelt nævne til udlejeren at hun vil blive kontaktet af en anden interesseret når jeg selv meddeler hende at jeg ikke vil have den alligevel.

Først til mølle!
GSX-R 600 K7