Forfatter Emne: Lidt billeder..  (Læst 1688 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Lidt billeder..
« Dato: April 08, 2008, 12:16:31 am »
Ja, jeg måtte jo også hellere komme med nogle billeder af min mc.. I kender jo forhåbentligt modellen:





Gi mig nogle hints eller noget, hvis i ser noget der kunne trænge. Den er helt standard, og på trods af at polisen lige fangede mig, skal der jo nok noget lir på..

Edit: Jeg synes det er ganske få man ser i "min" farve.. Hvorfor det? Kan folk ikke lide den, eller hvordan? Jeg synes den er dejlig, selv om den måske er lidt sævr at matche  :mrgreen:
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Lidt billeder..
« Svar #1 Dato: April 08, 2008, 01:43:59 am »
super flot farve! Og vær du kun glad for at der ikke er flere af den! Det gør den jo kun lidt speciel! Grunden til at der ikke er flere i din farve er, at det primært var de blå og de sølv farvede der i sin tid blev sat ned i pris, og derved blev flået ned fra hylderne! Så din er en af de dyre modeller!  :lol:
Du skriver selv, om der er noget der trænger.... tjaa det er jo et meeeget vidt begreb, men du har jo ikke ligefrem kastet mængder af extra udstyr på Svinet! Meget af det der fås til Svinet er jo som sagt extra udstyr, og kun fedt hvis man selv synes... En ting jeg ville investere i hvis jeg var dig dog, er en forskærms forlænger! Den burde have været der fra starten af!, da Svinet har det med at kaste vand og snavs helt op under tanken! I kraftig regn kan det give problemer med tænding på foreste cylinder! 

Ellers er det jo bare at gå i gang - udstødning, blinklys, greb, håndtag..... osv men som sagt det er jo en smagssag
kilosvin med div udstyr...

LB

  • Gæst
Re: Lidt billeder..
« Svar #2 Dato: April 08, 2008, 07:38:27 am »
Super lækker farve  :D

Vi har lige købt ny Grisling og det eneste vi har skiftet er blinklys og nummerpladeholder, men det giver virkelig en verden til forskel  :)


blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Lidt billeder..
« Svar #3 Dato: April 08, 2008, 08:13:47 am »
den er fed  :thumbsup:
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Lidt billeder..
« Svar #4 Dato: April 08, 2008, 08:32:23 am »
Ej... må ha, må ha... orange er for fed! Flot flot flot!
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Re: Lidt billeder..
« Svar #5 Dato: April 08, 2008, 08:35:36 am »
Ja, super fed farve!

Så er det bare at krydse fingre for at vi snart får lidt sommervejr og så ud over stepperne :)

/bo
MC-løs :-/

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Lidt billeder..
« Svar #6 Dato: April 08, 2008, 08:54:36 am »
den ser herregodt ud i den farve.

røv, potter, sædeskal. Meget mere behøves der ikke på den model syns jeg.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

SA

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 369
Re: Lidt billeder..
« Svar #7 Dato: April 08, 2008, 09:04:53 am »
Jeg har altid syntes, at den kobberfarvede var fed! Kun èn ting springer i øjnene: Det store, sorte og meget grimme camping-bord, der sidder bagerst, og som nr.pladen er skruet fast i :puke:. Det skal sgu da væk! Ellers trænger sådan en model efter min smag faktisk ikke til ret meget andet. Et par potter giver selvfølgelig en del til lydbilledet, men samtidig kører man rundt med konstant paranoia og dårlig samvittighed overfor Lauritz Betjent  :police: Tror desværre alle os med råbe-rør bliver jaget vildt i år.

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Lidt billeder..
« Svar #8 Dato: April 08, 2008, 09:06:24 am »
Enig med resten af folket; FLOT FARVE!!! også fordi som du selv siger, at der ikke kører så mange i den farve... det er altid lækkert at skille sig ud!
efter min mening bliver den mere almindelig jo mere extraudstyr du smider på den, stort set alle har de "obligatoriske" hugger, nye blink, nr-pladeholder, osv.
Samtidig pynter alt det jo stadig, synes de fleste da i hvert fald! så den er svær :D

Henrik.poulsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 643
Re: Lidt billeder..
« Svar #9 Dato: April 08, 2008, 02:34:41 pm »
Den er super flot  :orkester: jeg kigger næsten dagligt efter gejl til min
der er rigtig mange lækre til Sv´eren, kig her i forumet de er dygtige her på Svrider
og meget hjælpsomme  :thumbsup: :thumbsup: spørg og du får svar

Ja andre blink lys og nummerpladeholder gør underværker :thumbsup: kåbeglas, udstødninger
plasmaskive og andre dioder i instrument  :D underkåbe waveskiver for og bag. der er rigtig mange ting
man kan skifte ud når pengepungen er fyldt, god fornøjelse med den  :lol:

Mvh Henrik
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen


Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

Mr.Andreas

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 80
Re: Lidt billeder..
« Svar #10 Dato: April 08, 2008, 08:15:55 pm »
sprød fave!! mht. standart/X-tra udstyr..  så er det vigtigste jo at man selv synes den er flot :D   (total  :whatever: replik menHey der er vel noget om det!) :D
KoksGrå SV1000SK6, med en del af det dejlige ;).

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Lidt billeder..
« Svar #11 Dato: April 08, 2008, 08:29:13 pm »
Anden nr. plade holder - og mini blink...  8)
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: Lidt billeder..
« Svar #12 Dato: April 08, 2008, 09:00:12 pm »
Tak for den moralske opbakning ang. farven.. JEg havde heller ikke købt den, hvis ikke den lige var dén farve, som stod og kiggede..

ang nr.pladeholder: Jeg er i et andet topic blevet anbefalet en rizoma nr-pladeholder. Men jeg har aldrig fundet ud af, hvor man køber dem kontant etc.. men det ka min forhandler(FA) vel hjælpe med? eneste krav er at den skal være lovlig.. ja, jeg er kedelig  :dead:

« Senest Redigeret: April 08, 2008, 09:03:59 pm af pingo »
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad